AndroidHealthClinic

Spambod's kuurlog

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.361
Zullen zij ook allemaal een negatieve testuitslag hebben gehad? In hoeverre is dat in Rusland überhaupt een talking point op tv? Hier zou het de week van te voren en achteraf echt alleen maar over die parade gaan, ben wel benieuwd hoe dat daar gaat.

Nee, niks. Covid is al lang niet meer actueel hier.

Vette shit ja!
Wanneer annexeren jullie de rest van Oekraïne?
De krim was toch ook zo gepiept ;)

• #3.363
Vette shit ja!
Wanneer annexeren jullie de rest van Oekraïne?
De krim was toch ook zo gepiept ;)

Kwestie van tijd / het juiste moment denk ik. Momenteel is het een groot zooitje in UA.

Putin heeft een keer gezegd: “Als ik wil, ontbijt ik morgen in Kiev”.

Sowieso verwacht ik op vrij korte termijn dat Wit Rusland weer Rusland wordt. Dat is het nu eigenlijk ook al, maar binnenkort wordt dat officieel. We gaan terug naar een Soviet Union 2.0. Putin heeft er ook nooit een geheim van gemaakt dat hij daar naar verlangt.

Dus glasnost en perestrojka zijn echt verleden tijd?

Vinden russen putins leiderschap zo erg dan?

• #3.366
Heb besloten om voor zo lang als ik nog cruise maar 4x per week te trainen. De afgelopen 2 weken trainde ik steeds wegens omstandigheden ook maar 4x per week (eerste week was ik moe, tweede week lag me vriendin ik het ziekenhuis) en eigenlijk voel ik me sindsdien beter dan ooit :o Ik kom in de gym met goede motivatie, pomp is gelijk goed en op bijna elke main lift zette ik all time PB’s. Ben ook eindelijk niet steeds zo uitgeblust enzo. Voelt gewoon goed...

Nu zit ik te denken als ik afgelopen blast ook maar zo had gedaan was ik misschien wel nog beter gegroeid :hahaha:

Split is dus zo nu:
Back/biceps
Shoulders/calves
Rest
Chest/triceps
Rest
Legs
Rest

Gewicht is 114-115 nu. Nog steeds dik en lelijk.

Slim, ga zelf ook altijd beter op 4-5x dan 6+

Heb besloten om voor zo lang als ik nog cruise maar 4x per week te trainen. De afgelopen 2 weken trainde ik steeds wegens omstandigheden ook maar 4x per week (eerste week was ik moe, tweede week lag me vriendin ik het ziekenhuis) en eigenlijk voel ik me sindsdien beter dan ooit :o Ik kom in de gym met goede motivatie, pomp is gelijk goed en op bijna elke main lift zette ik all time PB’s. Ben ook eindelijk niet steeds zo uitgeblust enzo. Voelt gewoon goed...

Nu zit ik te denken als ik afgelopen blast ook maar zo had gedaan was ik misschien wel nog beter gegroeid :hahaha:

Split is dus zo nu:
Back/biceps
Shoulders/calves
Rest
Chest/triceps
Rest
Legs
Rest

Gewicht is 114-115 nu. Nog steeds dik en lelijk.
Jaman! Herstel = groeien. Zou ik ook meer moeten doen.

Kwestie van tijd / het juiste moment denk ik. Momenteel is het een groot zooitje in UA.

Putin heeft een keer gezegd: “Als ik wil, ontbijt ik morgen in Kiev”.

Sowieso verwacht ik op vrij korte termijn dat Wit Rusland weer Rusland wordt. Dat is het nu eigenlijk ook al, maar binnenkort wordt dat officieel. We gaan terug naar een Soviet Union 2.0. Putin heeft er ook nooit een geheim van gemaakt dat hij daar naar verlangt.
Hoe ben jij in Rusland terecht gekomen?

• #3.372
Laatste paar dagen of eigenlijk weken is mijn ocd bodybuilding lifestyle een beetje verstoord. Train 4x per week ipv de gebruikelijke 5/6 keer (dit komt mijn prestaties in de gym eigenlijk alleen maar ten goede), ik eet elke dag wel iets wat niet in mijn meal plan is opgenomen (koekjes, gebakjes, pizza’s en noem maar op), en ik train ook steeds op verschillende tijdstippen omdat ik een beetje druk ben met allerlei andere zaken. Bovendien heb ik volgende week nog een business trip naar Moskou voor 3-4 dagen, dus helemaal geen gym en alleen maar shit vreten waarschijnlijk. Aan de ene kant frustreert het me een beetje, aan de andere kant vind ik het ook wel fijn voor een tijdje. Het zorgt er in ieder geval voor dat ik zometeen meer motivatie heb om diep te gaan cutten en weer erg strict te zijn met alles. Mijn gewicht en fysiek verandert niet echt ondanks dit alles... blijf zo tussen de 114 en 115 zitten en ik word niet echt dikker of dunner...

Wat ik ook nog ff kwijt wil... Zat de afgelopen 2 weken elke dag met verteringsproblemen... en ik heb zo’n beetje alles waarvan ik dacht dat dat het zou kunnen veroorzaken geëlimineerd, en het bleef aanhouden. Totdat ik er opeens op het idee kwam dat het door de whey die ik 2-3 keer per dag neem zou kunnen komen, en ja hoor... Ik had nog whey van een ander merk liggen en besloot die even te proberen, en opeens nergens meer last van. Ben daar best wel pissed over, gewoon 2 weken met ellende rondgelopen vanwege die stomme t*fus whey. Dacht dat het een goed merk was, staat in Rusland nochtans hoog aangeschreven. Ik ga vanaf nu maar gewoon voor de hoofdprijs alleen nog maar dure merken kopen waarvan je zeker weet dat het gewoon goed spul is, wellicht ook een isolaat ipv een concentraat, want ik ben hier gewoon echt klaar mee. Die paar tientjes per maand kunnen mij echt aan me reet roesten, ik ga sowieso elke maand al bijna broke door mijn bodybuilding lifestyle dus dit kan er ook nog wel bij

Zo, dat moest er ff uit.

Vandaag ook benen gedaan. Voelde goed, op het laatst een klein beetje moeten kotsen weliswaar, maar niet heel erg.

Wat voor whey gebruik je? Concentraat voelt bij mij niet goed (opgeblazen gevoel) maar bij hydrolisaat nergens last van. Lijkt net water, zo snel verwerk je dat. Isolaat is ook goed, hydrolisaat (voor mij) het beste.

Edit: ik zie het al, concentraat idd ;-)

• #3.374
Wat voor whey gebruik je? Concentraat voelt bij mij niet goed (opgeblazen gevoel) maar bij hydrolisaat nergens last van. Lijkt net water, zo snel verwerk je dat.

Dit was een concentraat van Genetic Lab, een Russisch merk dat in principe best wel okay is volgens allerlei 3rd party lab tests enzo. Wat ook raar is, is dat ik dit merk al een paar maanden gebruikte maar nu pas last kreeg. Inderdaad een opgeblazen gevoel elke keer en veel gas, pijn/onprettig gevoel in de maag/darmen ook.

Ik ga inderdaad maar eens op zoek naar een fatsoenlijke isolate of hydrolisaat. Wat is eigenlijk het verschil tussen beiden, lol? Een hydrolisaat is nog meer puur dan isolaat, toch?

Dit was een concentraat van Genetic Lab, een Russisch merk dat in principe best wel okay is volgens allerlei 3rd party lab tests enzo. Wat ook raar is, is dat ik dit merk al een paar maanden gebruikte maar nu pas last kreeg. Inderdaad een opgeblazen gevoel elke keer en veel gas, pijn/onprettig gevoel in de maag/darmen ook.

Ik ga inderdaad maar eens op zoek naar een fatsoenlijke isolate of hydrolisaat. Wat is eigenlijk het verschil tussen beiden, lol? Een hydrolisaat is nog meer puur dan isolaat, toch?
Klopt, bij isolaat kunnen er nog sporen van lactose in zitten maar bij hydrolisaat volgens mij 0,0. Ook een iets hoger eiwitpercentage per 100 gr maar scheelt weinig.

• #3.376
Klopt, bij isolaat kunnen er nog sporen van lactose in zitten maar bij hydrolisaat volgens mij 0,0. Ook een iets hoger eiwitpercentage per 100 gr maar scheelt weinig.

Vind sommige dingen mbt dit soort verteringsproblemen maar raar... ik kan met gemak 160gr cottage cheese (of een soortgelijk iets wat je hier hebt) eten zonder problemen, wat geloof ik per 100gr meer lactose bevat, maar van 35gr whey post workout ga ik kapodt.

• #3.377
Oh, na nader onderzoek blijkt dat shit zoals cottage cheese maar zeer weinig lactose bevat. Kefir idem.

Oke, dat verklaart een hoop.

Hydrolyzed whey protein isolate

Progenex is one of the companies who takes the process even further, and that means the whey protein isolate is turned into a whey protein hydrolysate. This happens by exposing the whey protein isolate to enzymes that break the bonds holding the amino acids together. Basically this means that the amino acids are cut into smaller pieces, shorter chains of di- and tri-peptides, making hydrolyzed whey protein isolate the fastest and easiest protein for digestion.

This is basically a pre-digestion process, which makes hydrolyzed proteins more rapidly absorbed in the gut and at a much higher rate, then both whey protein isolates or concentrates. It’s also easier to digest by people with sensitive stomachs.
-----

Wat ik hier uit haal is dat lactose er even los van staat. Het is predigested protein waardoor je lichaam blijkbaar minder moeite hoeft te doen om het zelf te verteren.

Neem eens 2 weken compleet off met dagelijks wat cardio. Ik lees elke keer (no offence) dat het op en af gaat, je lijkt compleet overtraind

• #3.380
Neem eens 2 weken compleet off met dagelijks wat cardio. Ik lees elke keer (no offence) dat het op en af gaat, je lijkt compleet overtraind

Hmm, de laatste paar weken gaat het juist goed met regelmatig PRs. Dat is wat mij betreft wel een teken dat het met het herstel wel goed zit op 4x per week trainen. Maar ik vind het wel lastig... het liefst doe ik 5 keer. Maar dan kom ik inderdaad altijd na een x aantal weken weer mezelf tegen en ben ik fucked up :o

2 weken compleet off overleef ik nooit. Na 3-4 dagen begin ik mezelf al depressief te voelen of krijg ik zin om iemand te vermoorden.

Terug
Naar boven