MuscleMeat

Spambod's kuurlog

Bezoekers in dit topic

Heb besloten om over een paar weken te gaan cutten met 500mg test only. Ben sinds kort een beetje bewuster geworden mbt gezondheid en shit en heb daarom geen zin om allemaal meuk te gaan nemen om gewoon wat vet te verliezen en lean te worden. Als ik echt onder de 10% ga komen en misschien merk dat ik vvm verlies ofzo (wat me eerlijk gezegd stug lijkt) doe ik er 300 boldenone of 200 masteron bij, maar ook dat liever niet.

Gr Jan
 
Heb besloten om over een paar weken te gaan cutten met 500mg test only. Ben sinds kort een beetje bewuster geworden mbt gezondheid en shit en heb daarom geen zin om allemaal meuk te gaan nemen om gewoon wat vet te verliezen en lean te worden. Als ik echt onder de 10% ga komen en misschien merk dat ik vvm verlies ofzo (wat me eerlijk gezegd stug lijkt) doe ik er 300 boldenone of 200 masteron bij, maar ook dat liever niet.

Gr Jan
strak plan Jan
 
ben je niet bang voor te hoog oestrogeen of ga je er een AI bij pakken?
 
Waarom liever geen masteron er bij? Vanwege minimaal effect op je fysiek en mogelijke bijwerkingen? Ben benieuwd hoe je je voelt als je een cut hebt gemaakt, misschien dat je dat veel goeds zal brengen;)
 
Waarom liever geen masteron er bij? Vanwege minimaal effect op je fysiek en mogelijke bijwerkingen? Ben benieuwd hoe je je voelt als je een cut hebt gemaakt, misschien dat je dat veel goeds zal brengen;)

Persoonlijk vind ik masteron echt heerlijk, de rondheid en volheid die je er van krijgt is echt heel nice. Maar de downside is dat ik er echt haaruitval van krijg alsof ik aan de chemo zit en ik krijg er flink wat puisten van :o Als je voor een wedstrijd aan het preppen bent is dat het misschien nog wel “waard”, maar om gewoon je vetpercentage te verlagen om eens te kijken waar je precies staat en om vervolgens weer verder te groeien, vind ik de sides niet opwegen tegen de benefits, zeg maar.

Ik ben ook benieuwd wat er het afgelopen jaar allemaal is bijgekomen aan lean tissue onder al dat water en vet :hahaha: En ik heb gewoon zin om eindelijk weer eens honger te hebben en in een deficit te zijn... vooral nu de zomer er aan komt. Niks meer vervelend dan bij 30 graden 5000 kcals naar binnen te proppen.
 
Heb besloten om over een paar weken te gaan cutten met 500mg test only. Ben sinds kort een beetje bewuster geworden mbt gezondheid en shit en heb daarom geen zin om allemaal meuk te gaan nemen om gewoon wat vet te verliezen en lean te worden. Als ik echt onder de 10% ga komen en misschien merk dat ik vvm verlies ofzo (wat me eerlijk gezegd stug lijkt) doe ik er 300 boldenone of 200 masteron bij, maar ook dat liever niet.

Gr Jan
Waarom zoveel test voor een cut? Daardoor moet je alleen nog meer ai's nemen die ook niet bepaald goed zijn voor je gezondheid. 300mg volstaat even goed voor behouden van jouw gains.
 
Waarom moet je nog meer ai's nemen? Ben benieuwd hiernaar (heb zelf nog nooit genomen).
 
Waarom zoveel test voor een cut? Daardoor moet je alleen nog meer ai's nemen die ook niet bepaald goed zijn voor je gezondheid. 300mg volstaat even goed voor behouden van jouw gains.

Hmm, ja daar heb je wel een punt. Ik cruise nu op 200 btw.
 
Waarom moet je nog meer ai's nemen? Ben benieuwd hiernaar (heb zelf nog nooit genomen).

Omdat gedurende zo een blast mijn oestrogeen stijgt als ik niks doe en na een paar weken zit ik dan met allerlei vervelende sides zoals slechte sex drive, vermoeidheid, gyno etc etc.
 
Hmm, ja daar heb je wel een punt. Ik cruise nu op 200 btw.
Wilde je gaan cruisen op 500 of blasten?

(Ik heb net ook gecut tijdens de cruise, niet zo diep overigens, op 150 mg Test E.)
 

Deze meneer zegt cruise dosis = bodyweight x 3.

Zou lekker 250mg test met 400mg legit primo doen. Side free en doet z’n werk heel goed op low kcals. Geen AI nodig ook.
300 test 400primo wordt ook mijn summer cutter.
 
Waarom primo en geen mast? Of is pimo zoveel minder slecht voor je gezondheid en haar.
 
Waarom primo en geen mast? Of is pimo zoveel minder slecht voor je gezondheid en haar.
Denk dat beide relatief even ongezond zijn.

Ik spring gewoon op de primo-hype brandwagon. Deels omdat m’n recente ervaring met mast niet zo goed was.
 
Ik zou gewoon starten op 250mg test als je zoveel mogelijk sides wil beperken, zodra je merkt dat je begint “in te leveren” zou je wat Primo of Anavar kunnen toevoegen of een SARM als bijv Cardarine als je helemaal voorzichtig wilt zijn. Dan hoeft er niet eens een AI aan te pas te komen.
 
Primo is een heel ander beestje
In wel opzicht dan? Op papier is masteron superieur t.o.v. primo. Die shit wordt letterlijk door vrouwen gebruikt, omdat het zo zwak is. Daarbij is het bij primo vaak ook nog eens de vraag of het wel echt is. En heb jij ooit een pro primo i.p.v. masteron zien gebruiken voor een prep? Als het dan zoveel beter was geweest, dan hadden zij het ook wel gebruikt.

Het enige wat ik kan bij bedenken is: haar + ldl. We weten allemaal dat masteron die allebei verkracht. Maar als ik naar de anabolic:androgenic ratio van primo kijk dan moet dit niet veel minder zijn t.o.v. masteron.

Eens, alleen al op je cholesterol maakt het een aanzienlijk verschil tov mast.
Hoe weet jij dit zo zeker dan?
 
In wel opzicht dan? Op papier is masteron superieur t.o.v. primo. Die shit wordt letterlijk door vrouwen gebruikt, omdat het zo zwak is. Daarbij is het bij primo vaak ook nog eens de vraag of het wel echt is. En heb jij ooit een pro primo i.p.v. masteron zien gebruiken voor een prep? Als het dan zoveel beter was geweest, dan hadden zij het ook wel gebruikt.

Het enige wat ik kan bij bedenken is: haar + ldl. We weten allemaal dat masteron die allebei verkracht. Maar als ik naar de anabolic:androgenic ratio van primo kijk dan moet dit niet veel minder zijn t.o.v. masteron.


Hoe weet jij dit zo zeker dan?

Er zijn genoeg pro’s die zweren bij Primo hoor.
 
Back
Naar boven