Daar ben ik dan niet bekend mee. Zo ver ik weet gebruiken de meeste ekte pro's meestal masteron i.p.v. primo. Maar goed, wat zij beweren te gebruiken moet je meestal toch maar een korrel zout nemen.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Daar ben ik dan niet bekend mee. Zo ver ik weet gebruiken de meeste ekte pro's meestal masteron i.p.v. primo. Maar goed, wat zij beweren te gebruiken moet je meestal toch maar een korrel zout nemen.
Primo is fullness, masteron is flatness.In wel opzicht dan? Op papier is masteron superieur t.o.v. primo. Die shit wordt letterlijk door vrouwen gebruikt, omdat het zo zwak is. Daarbij is het bij primo vaak ook nog eens de vraag of het wel echt is. En heb jij ooit een pro primo i.p.v. masteron zien gebruiken voor een prep? Als het dan zoveel beter was geweest, dan hadden zij het ook wel gebruikt.
Het enige wat ik kan bij bedenken is: haar + ldl. We weten allemaal dat masteron die allebei verkracht. Maar als ik naar de anabolic:androgenic ratio van primo kijk dan moet dit niet veel minder zijn t.o.v. masteron.
Hoe weet jij dit zo zeker dan?
Welke AAS zou niet mild zijn voor de prostaat? 20 weken 600 mg testosteronenanthaat wekelijks doet ook niets met PSA of prostaatvolume.Primo is fullness, masteron is flatness.
Primo bouwt in de praktijk iets meer massa op.
Wel soortgelijk anti e eigenschappen, en primo is milder op de prostaat.
Pro’s gebruiken in prep liever mast omdat mast iets meer vocht afdrijft.
Masteron is sterk androgeen. Het kan negatieve invloed hebben op je haar, je huid en je prostaat. Bij Primobolan is de kans hier veel minder aanwezig. Dat was mijn redenering achter mijn antwoord. Wat betreft lipids etc, heb ik veel kennis opgedaan bij Vigorious Steve. Check z’n youtube kanaal maar eens.In wel opzicht dan? Op papier is masteron superieur t.o.v. primo. Die shit wordt letterlijk door vrouwen gebruikt, omdat het zo zwak is. Daarbij is het bij primo vaak ook nog eens de vraag of het wel echt is. En heb jij ooit een pro primo i.p.v. masteron zien gebruiken voor een prep? Als het dan zoveel beter was geweest, dan hadden zij het ook wel gebruikt.
Het enige wat ik kan bij bedenken is: haar + ldl. We weten allemaal dat masteron die allebei verkracht. Maar als ik naar de anabolic:androgenic ratio van primo kijk dan moet dit niet veel minder zijn t.o.v. masteron.
Hoe weet jij dit zo zeker dan?
Ik heb genoeg masteron gebruikt en heb nooit flatness ervaren. Ik werd er juist harder van.Primo is fullness, masteron is flatness.
Primo bouwt in de praktijk iets meer massa op.
Wel soortgelijk anti e eigenschappen, en primo is milder op de prostaat.
Pro’s gebruiken in prep liever mast omdat mast iets meer vocht afdrijft.
Die ratios zijn nutteloos: https://thinksteroids.com/articles/...d-hinders-the-quest-for-safer-steroids-sarms/Ik heb genoeg masteron gebruikt en heb nooit flatness ervaren. Ik werd er juist harder van.
Vanwaar? Masteron staat er bekend om dat het je vrije testosteron verhoogt. Volgens dit schema is Masteron, gemiddeld gezien, ook anabolischer dan primo: https://www.scribd.com/doc/116802516/Anabolic-vs-Androgenic-ratio-of-steroids
En daarbij zijn beiden sowieso niet ideaal voor massa kweken, vandaar dat het ook vaak wordt gebruikt tijdens een prep als een polisher.
Maar heb je wel eens primo geprobeerd? Als je gebruikerservaringen leest van masteron vs primo zie je wel een patroon.Ik heb genoeg masteron gebruikt en heb nooit flatness ervaren. Ik werd er juist harder van.
Vanwaar? Masteron staat er bekend om dat het je vrije testosteron verhoogt. Volgens dit schema is Masteron, gemiddeld gezien, ook anabolischer dan primo: https://www.scribd.com/doc/116802516/Anabolic-vs-Androgenic-ratio-of-steroids
En daarbij zijn beiden sowieso niet ideaal voor massa kweken, vandaar dat het ook vaak wordt gebruikt tijdens een prep als een polisher.
G4P, broer 🤙🏻Ik heb toch geen geld voor primo dus deze discussie is zinloos mvg spambod
Dus de hgh en slin gaan er ook weer uit?Heb besloten om over een paar weken te gaan cutten met 500mg test only. Ben sinds kort een beetje bewuster geworden mbt gezondheid en shit en heb daarom geen zin om allemaal meuk te gaan nemen om gewoon wat vet te verliezen en lean te worden. Als ik echt onder de 10% ga komen en misschien merk dat ik vvm verlies ofzo (wat me eerlijk gezegd stug lijkt) doe ik er 300 boldenone of 200 masteron bij, maar ook dat liever niet.
Gr Jan

Wat vond je er van?
Ben trouwens weer terug van mijn trip. Vanaf morgen begin ik met mijn cut. Net ff een meal plan in elkaar geflatst, we beginnen met 3500kcal en 20 min cardio ED (behalve op leg day).
Afgelopen 3 dagen waren echt fucking stressvol. Had in Moskou elke dag 3 afspraken en daarna ‘s avonds ook nog tot laat gezellig zitten doen met kennissen/partners. Totaal mijn ding niet. Eten was ook helemaal fucked up. In de ochtend bij het ontbijt kan je in het hotel nog wel redelijk goede protein sources krijgen zoals eieren en yoghurt en shit. Daarna gedurende de dag maar gewoon whatever beschikbaar was gegeten, broodjes, koekjes etc en ‘s avonds dan ook iets met veel calories om alsnog rond “onderhoud” uit te komen. Morgenochtend maar even wegen en kijken hoe en wat. In de nabije toekomst ga ik sowieso veel meer moeten reizen voor me werk. Als jullie tips hebben ofzo hoe je nou op reis alsnog enigszins fatsoenlijk kan eten, hoor ik het graag. Na 3 dagen zo’n tyfusdieet kreeg ik ook weer last van me maag en darmen... Allemaal kut.
Mja... ben wel gemotiveerd om weer lekker strict en clean te zijn en om eens te kijken wat er allemaal onder dat vet zit. Voel me zowel mentaal als fysiek ook totaal niet lekker op dit vetpercentage.
Ik wil vanaf morgen ook weer beginnen met een programma van JM te volgen. Doomsday (13) wordt het.
Kusjes.

Eens, zou nog enigszins tijdens het laden voor een wedstrijd gebruikt kunnen worden maar anders idd alleen icm hgh.Denk dat insuline zonder GH ook een beetje zijn doel voorbij gaat
Dat staat er ook niet.Insuline kan prima zonder gh, gh is geen must voor slin.