- Waardering
- 20.663
Ik haat cardio met al m'n hart, maar als je het cut proces wilt versnellen zou ik het inderdaad gewoon lekker doen. Zeker aangezien je kcals al redelijk laag zitten. Hoeveel bf% zit je nu, en wat hoop je te zijn als je eenmaal 90kg weegt?
Ik heb geen idee. Eerlijk gezegd interesseer ik me nooit zo voor bodyfat %. Als ik een schatting zou moeten maken op basis van zichtbaarheid van abs, veins, lijnen in quads etc zou ik zeggen 15% nu. Op 90kg zou ik denk ik wel een stuk onder de 10% zitten.
Begin vorig jaar was ik 95kg en zag ik er als ik nu terugkijk naar foto’s best wel goed uit. Zo rond de 12% misschien. Even ervan uitgaande dat ik nu toch wel een paar kg vvm meer heb dan toen, denk ik dat ik zo rond de 90kg best wel scherp goed zou zien. Het woord shredded durf ik niet in de mond te nemen, maar lean zeer zeker. Ik ben zelf vooral ook erg benieuwd.

Op training dagen doe ik dus zoals eerder gezegd 25 min cardio thuis en 20 min in de gym na de workout, maar op een rustdag zoals vandaag deed ik dus in 1 keer 45 min op mijn hometrainer. t*ring zeg… me reet en p**mel gingen helemaal numb van dat kutzadel. 30 min is nog wel vol te houden, maar 45 minuten op zo een cheap ass hometrainer is echt wel kut. Maarja… moet er maar aan wennen denk ik. Moet ook zsm op zoek naar nieuwe podcats enzo om naar te luisteren, want ik ben overal doorheen 

Het zijn ook geen presidentsverkiezingen he, maar parlementsverkiezingen. Van wat ik een beetje meekrijg in mijn omgeving hebben de meeste mensen skitta aan al die verkiezingen. En wat mij betreft terecht ook. De meeste Russen zijn sowieso heel politiek inactief. Wat jullie vaak meekrijgen van het NOS journaal over demonstraties en maatschappelijke spanningen etc. zijn altijd ernstig overdreven. Meestal gaat het echt maar om heel kleine groepen mensen die ergens heel fel tégen zijn (Putin, heel het “systeem” etc), maar zelf ook niet zo goed weten waar ze dan wel vóór zijn en wat de alternatieven zijn. Het gaat meestal ook voornamelijk om van die hipster jongeren in skinny jeans die in de veronderstelling leven dat in het westen / Europa alles zoveel beter is dan hier, omdat ze dat ergens op internet hebben gezien of gelezen. Persoonlijk heb ik daar allemaal niet zoveel mee.