- Waardering
- 46.980
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 117kg
- Vetpercentage
- 12%
Ik gebruikte inderdaad steriel, maar lees hier dat het ook voor bacteriostatisch geldt:
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik gebruikte inderdaad steriel, maar lees hier dat het ook voor bacteriostatisch geldt:
Je leest niet goed.Ik gebruikte inderdaad steriel, maar lees hier dat het ook voor bacteriostatisch geldt:
Thnx, zie het nu. Zo ver had ik niet gelezen.Je leest niet goed.
Steriel water enkele dagen.
Bacteriostatisch water 30 dagen. (Langer zelfs want zelfs na maanden was het nog goed bij me)
![]()
Ik zoek dus ook echt al lang naar dat soort ampullen, maar kan die nergens vinden jammer genoegNormaal kocht ik altijd 500iu HCG vials die ik dus gewoon met 1ml steriel water kon mengen en gelijk injecteren. Maar die shit is dus opeens nergens meer te krijgen. Nu dus 5000iu vials besteld bij de apotheek die nog wel te verkrijgen zijn en wat vials bacteriostatisch water bij een hgh-boer, lol. Voorheen nooit met die shit te maken gehad… dus vandaar mijn vraag.
Ik zoek dus ook echt al lang naar dat soort ampullen, maar kan die nergens vinden jammer genoeg
Heaven, gewoon zo ff farma shit in de apotheek halen zonder recept. Ik moet het hier doen met UG shit dat wss flink underdosed isJe bedoelt die van 500iu? Hier in Rusland is een farmaceutisch bedrijf dat alle HCG maakt… die hadden (tot voor kort dus) 500, 1000, 1500, 2500 en 5000iu vials naar ik meen. Was wel handig ja…
Ja die 500iu ampullen. Jammer dat ze dat hier niet hebben…zal ik maar even over de russische grens moeten gaan binnenkort🤣Je bedoelt die van 500iu? Hier in Rusland is een farmaceutisch bedrijf dat alle HCG maakt… die hadden (tot voor kort dus) 500, 1000, 1500, 2500 en 5000iu vials naar ik meen. Was wel handig ja…
Ja die 500iu ampullen. Jammer dat ze dat hier niet hebben…zal ik maar even over de russische grens moeten gaan binnenkort🤣
Wat is er mis met 5000iu vials? Dan heb je 10x 500iu. Waarom zou je 500iu ampullen willen eigenlijk? Is het uit praktische overwegingen en de slechte beschikbaarheid van bacteriostatisch water?
Ja is gewoon handig, je breekt het bijgeleverde ampul met steriel water open, neemt het op in een insuline spuitje, spuit het in de vial met HCG, je wacht even tot het is opgelost en trekt vervolgens hetzelfde insulinespuitje weer op. En klaar is Freek.
Nu moet ik via internet bacteriostatisch water bestellen, naar het postkantoor, hopen dat de source legit is en er geen kattenpis in die vials zit etc etc.
Zal allemaal wel goed komen hoor, maar gewoon net iets meer gedoe.
Wat?!Naar het postkantoor?Wat?!
Vind 5000iu echt veel handiger dan 500iu eerlijk gezegd.

Geven ze in mother Russia enige fucks om AAS?Is ook leuk wanneer je je gear komt ophalen… in hetzelfde gebouw waar het postkantoor zit, zit ook de pliessie![]()
Klinkt als een leuk land 🤔Nou, in theorie wordt AAS net als in Amerika bijvoorbeeld hetzelfde gecategoriseerd als harddrugs.
In de praktijk valt het echter wel mee. Zelfs al word je in het ergste geval gepakt (die kans is vrijwel nihil denk ik) op het postkantoor oid met zo’n pakketje wordt het hooguit in beslag genomen, als je ontkent dat het van jou is of zegt dat het puur en alleen voor eigen gebruik is.
Als je echt een dealer oid bent en met een kofferbak vol gear ergens wordt aangehouden kan je wel een paar jaar jilla krijgen. Dat is een heel ander verhaal.