- Waardering
- 5.467
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 102kg
- Vetpercentage
- 8%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die staat trouwens gepland voor donderdagavond 21.00. Ik ga proberen om maandag rond 09.00 te prikken en donderdag rond 21.00, zodat er precies 3,5 dag tussenzit en de bloedwaarden zo stabiel mogelijk blijven (maar eigenlijk vooral zodat mijn neurose bevredigd wordt).Op internet lees je te vaak opscheppen over testosteronwaarden, alsof iedere gezonde man tegen het maximum zou moeten zitten
De referentiewaarden zijn er met een doel en als je er binnen valt + je lekker in je vel voelt, dan is alles perfect in orde.
In.
Zo nauw met 3,5 dag ertussen komt het er echt niet op aan.
Ik zou het overigens maar bij 8 weekjes houden als je besluit om weer of te gaan. De meeste rek is er dan wel uit voor dat moment. Eerder off betekent natuurlijk later ook weer eerder on gaan. Van 16 weken onderdrukken zul je wellicht ook langer moeten herstellen dan 8 weken onderdrukken.
Hoe ziet je trainingsschema en voedingsschema eruit?
Succes met je kuur.
Referentiewaardes zijn wel al een paar keer naar beneden aangepast.
3200 is niet veel. Wat is je onderhoud? Ik zou je vetten omhoog gooien overigens.
Onderhoud is rond de 2600.
Ik heb een beetje de ervaring dat ik vrij snel dik word als ik 100+gr vetten ga eten icm moderately high carbs. Daarom heb ik het liefst minder vet en meer carbs ipv meer vet en minder carbs.
Bovendien zit ik ook met het chronische maagslijmvlies-probleem waardoor ik gewoon last krijg van me maag als ik bepaalde dingen eet, zoals vette vis of vet vlees. Daarom gewoon alles zo lean mogelijk met hier en daar wat eetlepels olie, soms wat noten en een paar eigelen. En natuurlijk omega 3 caps.
Waarom zou je sneller dik worden op +100 gr vet bij x aantal kcals dan met minder vet maar meer carbs als de hoeveelheid kcals hetzelfde zijn?