MuscleMeat

Spambod's kuurlog

:roflol:
Toch wel zonde. Ik ben persoonlijk echt fan van oxandrolone. Op 50mg boek je echt substantieel krachtwinst. Turinabol nooit gehad, maar meen me te herinneren dat de voormalige DDR goed gebruik maakte van dit middel bij de Olympisch Spelen.

• Topic Starter Topic Starter
:roflol:
Toch wel zonde. Ik ben persoonlijk echt fan van oxandrolone. Op 50mg boek je echt substantieel krachtwinst. Turinabol nooit gehad, maar meen me te herinneren dat de voormalige DDR goed gebruik maakte van dit middel bij de Olympisch Spelen.

T-bol is in NL ook niet bepaald populair geloof ik en ik weet ook niet in hoeverre het te verkrijgen is.

Hier in Rusland daarentegen is het naast Dianabol denk ik de meest gebruikte oral en iedereen zweert erbij. Je schijnt er ook een behoorlijke krachttoename van te krijgen en qua sides is het vrij onschuldig. Hoe het zich verhoudt tov anavar weet ik niet... Maar ik ben er erg benieuwd naar.

Zelf geen ervaring met D of T bol. Hoor enkel dat de gains, in tegenstelling tot andere producten, vrij snel terug weg zijn.

Het is ook maar net wat je verwacht tbh. Is niet alsof je je in week 5 ineens god voelt.

Tbol vond ik wel leuk.

Maatje die zijn eerste kuurtje neemt nu 50mg tbol voor de laatste 6 weken en hij ziet er best goed uit.

Ik geef de voorkeur aan oxandrolone en oxymetholone. Wil nog wel eens halotestin proberen. Maar tbf, voor gains moet je het niet pakken. Dan kan je beter meer testosteron zetten. Ik pak de orals voor kracht.

Toch al 7 kilos gepakt op de weegschaal, zit daar ook veel vet bij.

Het levert wel veel kracht op.

Toch al 7 kilos gepakt op de weegschaal, zit daar ook veel vet bij.

Ik zal ongetwijfeld ook wat vet hebben aangezet in 3 weken, maar mijn surplus is niet heel extreem (rond de 500) en ik denk dat je in 3 weken ook niet dusdanig vet kan worden... zal van die 7kg het meeste wel weer uitpissen ooit.

Ik ga er overigens de komende weken ook erg op letten om gewoon echt niet te veel in vet aan te komen... Wil niet als een varken uit deze kuur komen, omdat ik de volgende kuur ook gewoon weer wil bulken en niet mijn tweede kuur ooit "verspillen" aan een cut.

Als ik tussen de twee kuren te lang en te hard natty moet gaan dieeten, ben ik bang dat ik al me gains ook weer ga verliezen. Moet dus een beetje voorzichtig te werk gaan en een balans proberen te vinden in bulken maar ook niet te vet worden...

Gewoon lekker cruisen en beetje cutten:rolleyes:

Tja... Ik weet dat als ik serieus wedstrijden wil ga doen in de toekomst dat dat min of meer onvermijdelijk is, maar ik was het tot die tijd eigenlijk nog niet van plan...

Heb er eerlijk gezegd ook nog weinig research naar gedaan, maar het klinkt idd wel erg aantrekkelijk allemaal. Geen gekloot met PCT, geen diep dal na je keur, geen spierverlies... En idd de mogelijkheid om je vetpercentage tussen de blasts te verlagen zonder alles weer kwijt te raken...

Indien je van plan bent om toch weer on te gaan ben je waarschijnlijk gezonder af als je blast & cruised(!!!!) met hCG.

Indien je van plan bent om toch weer on te gaan ben je waarschijnlijk gezonder af als je blast & cruised(!!!!) met hCG.

Oke... Ja, de bedoeling was dus eigenlijk om nu dus bijv 12/16 weken te gaan kuren, vervolgens een paar maanden off te gaan (soort van time off = time on + pct) en daarna weer gelijk on en zo dus waarschijnlijk de komende paar jaar.

Maar goed ik snap dus ook dat dat waarschijnlijk niet de meest optimale variant is qua resultaat (steeds weer veel van wat je gaint inleveren) en ook ruk is voor je gezondheid... Je lichaam verkeert dus eigenlijk steeds in twee uitersten; of je bent enhanced of je ligt helemaal plat.

It makes sense om dan inderdaad te blijven cruisen...

Wat zou ik dan evt. beste kunnen doen? Stel ik doe nu dus 400mg Test C voor 16 weken, ga ik in week 17 dan gelijk over op bijv. 125 of 150mg test per week? Of doe ik dan net alsof ik PCT zou doen eerst even 2 weken niks om Test levels een beetje lager te krijgen?

En HCG neem ik aan blijf je dus gewoon 2x500 IU per week doorzetten voor zo lang als je cruised (en blast natuurlijk ook).

Oh ja... En de cruises tussen cycles... Zouden die dan eventueel ook korter kunnen zijn als wanneer ik helemaal off zou gaan?

#durfttevragen

Oke, interessant...

Zelf had ik dus meer zoiets in gedachte als:

Eerste kuur - 400mg test only
Tweede kuur - 500mg test only
Derde kuur (bij uitblijven van sides op 500mg) - 600mg test only
Vierde kuur - 500mg test + 200/300mg andere compound
Etc.

Dit lijkt mij een vrij veilige / conservatieve opbouw... Jordan Peters (een van de meest snuggere individuen in de scene imo) predikt ook een soortgelijke aanpak.

Maar het lijkt me dus dat wanneer je blast en cruised je dus je blasts beter ook wat korter kan houden? Dus in mijn geval beter 12 ipv 16 weken?

Ik ben ook fan van Jordan Peters zijn aanpak rustig beginnen en langzaam opbouwen.

Ik zou niet gelijk beginnen met bnc, mis herstel je wel zeer snel.

Veiligste manier van kuren blijf toch test only, duratie etc ligt aan jou maar zoals Wovano zei zou ik gewoon lekker een weekje of 8-12 blasten, dan is de rek er vaak wel uit. Time on = time off, in dit geval week of 8-12 cruisen op 125mg test en idealiter een paar bloedwaardes pre je blast prikken. En inderdaad 2x500iu hCG, of wellicht 750 indien je atrofie merkt. Mooie van blast & cruise is dat je nu prima kan cutten in je cruise als je het niet te gek maakt.

Maar blijft uiteraard een beslissing waar je goed over na moet denken.

Je zou kunnen zeggen:

1-10 400 mg test e
11-20 250 mg sust, 200 mg tren e/deca/npp
Dan 10 weken cruisen.

Persoonlijk zou ik het zo aanpakken.

Thanks voor je suggesties! Zelf voel ik er eigenlijk nog niet zo veel voor om nu gelijk deca of tren te gaan gebruiken, al zij het maar op 200mg. Dit zijn troefkaarten die ik liever achterhoud voor later. Eerst wil ik zoveel mogelijk progressie proberen te maken met test only kuurtjes.

Je hebt het trouwens over sustanon... Voor mijn volgende kuurtje (of blast :rolleyes:) ben ik dus van plan om test only op 500mg te doen. Ik dacht er zelf dus aan om misschien eens sustanon te proberen ipv de gebruikelijke test e, omdat het in theorie dus wat sneller "inkickt" en het klinkt gewoon wat exotisxher :bang:. Sommigen hoor je ook zeiken over meer sides met sust, vanwege de verschillende esters en hun half lifes...
Ervaar jij dit zelf ook zo, of merk je geen reet verschil tussen test e en sustanon?

Ik merk ook geen verschil. 60mg test prop (als je 500mg neemt) ga je niet merken :p

Mk 677 vond ik wel een goeie add on in een stevige bulk

Oke, interessant...

Zelf had ik dus meer zoiets in gedachte als:

Eerste kuur - 400mg test only
Tweede kuur - 500mg test only
Derde kuur (bij uitblijven van sides op 500mg) - 600mg test only
Vierde kuur - 500mg test + 200/300mg andere compound
Etc.

Dit lijkt mij een vrij veilige / conservatieve opbouw... Jordan Peters (een van de meest snuggere individuen in de scene imo) predikt ook een soortgelijke aanpak.

Maar het lijkt me dus dat wanneer je blast en cruised je dus je blasts beter ook wat korter kan houden? Dus in mijn geval beter 12 ipv 16 weken?
Als je echt focust op training/uitvoering en eten zoals jordan peters zou je na een lange cruise toch aardig dezelfde doseringen kunnen aanhouden de eerste kuurtjes

Terug
Naar boven