BankingForVials
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 1.127
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 93kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Toch wel zonde. Ik ben persoonlijk echt fan van oxandrolone. Op 50mg boek je echt substantieel krachtwinst. Turinabol nooit gehad, maar meen me te herinneren dat de voormalige DDR goed gebruik maakte van dit middel bij de Olympisch Spelen.
Toch al 7 kilos gepakt op de weegschaal, zit daar ook veel vet bij.
Indien je van plan bent om toch weer on te gaan ben je waarschijnlijk gezonder af als je blast & cruised(!!!!) met hCG.
Je zou kunnen zeggen:
1-10 400 mg test e
11-20 250 mg sust, 200 mg tren e/deca/npp
Dan 10 weken cruisen.
Persoonlijk zou ik het zo aanpakken.
) ben ik dus van plan om test only op 500mg te doen. Ik dacht er zelf dus aan om misschien eens sustanon te proberen ipv de gebruikelijke test e, omdat het in theorie dus wat sneller "inkickt" en het klinkt gewoon wat exotisxher
. Sommigen hoor je ook zeiken over meer sides met sust, vanwege de verschillende esters en hun half lifes... Als je echt focust op training/uitvoering en eten zoals jordan peters zou je na een lange cruise toch aardig dezelfde doseringen kunnen aanhouden de eerste kuurtjesOke, interessant...
Zelf had ik dus meer zoiets in gedachte als:
Eerste kuur - 400mg test only
Tweede kuur - 500mg test only
Derde kuur (bij uitblijven van sides op 500mg) - 600mg test only
Vierde kuur - 500mg test + 200/300mg andere compound
Etc.
Dit lijkt mij een vrij veilige / conservatieve opbouw... Jordan Peters (een van de meest snuggere individuen in de scene imo) predikt ook een soortgelijke aanpak.
Maar het lijkt me dus dat wanneer je blast en cruised je dus je blasts beter ook wat korter kan houden? Dus in mijn geval beter 12 ipv 16 weken?