Fitness Seller

Spambod's kuurlog

Zijn er echt mensen die bij zoiets bloed gaan prikken om te kijken of dit door een tehoog oestrogeen is

• Topic Starter Topic Starter
Check je oestrogeen anders is, dit is wel heel snel.

Is het daar niet een beetje vroeg voor? Voor de kuur immers ook bloed laten prikken en toen had ik een oestrogeenwaarde van 16. Na 2 prikjes test zal dit toch niet opeens superhoog zijn, lijkt me?

Aan de andere kant is het misschien wel goed om er vroeg bij te zijn in het geval van een oestrogeen probleem... Iemand anders nog een mening?

Overigens is er aan mijn voeding wat betreft zoutinname niks verandver... Ik eet wel heel veel zout zo op een dag, maar dit deed ik ervoor ook al. Misschien nog meer water gaan drinken? Nu is het ongeveer 4 liter per dag (inclusief 2L rond de training).

Is het daar niet een beetje vroeg voor? Voor de kuur immers ook bloed laten prikken en toen had ik een oestrogeenwaarde van 16. Na 2 prikjes test zal dit toch niet opeens superhoog zijn, lijkt me?

Aan de andere kant is het misschien wel goed om er vroeg bij te zijn in het geval van een oestrogeen probleem... Iemand anders nog een mening?

Overigens is er aan mijn voeding wat betreft zoutinname niks verandver... Ik eet wel heel veel zout zo op een dag, maar dit deed ik ervoor ook al. Misschien nog meer water gaan drinken? Nu is het ongeveer 4 liter per dag (inclusief 2L rond de training).

Nee joh niet prikken is nergens voor nodig. Komt waarschijnlijk door je hoge zout inname.
Maar kan door van alles komen. Je zou wat meer water kunnen drinken bij elke maaltijd 0.5 liter.
Verder gewoon lekker aan je voeding houden en trainen. Met vocht heb je vaak ook een wat hogere bloed druk maar kan geen kwaad.

Ik zou nu ook nog geen bloed laten trekken, je bent 1 week bezig:o

Maar ik zou niet te blij zijn met zulke gain, mss surplus toch iets verlagen? Eventueel wat cardio toevoegen?

Ik zou nu ook nog geen bloed laten trekken, je bent 1 week bezig:o

Maar ik zou niet te blij zijn met zulke gain, mss surplus toch iets verlagen? Eventueel wat cardio toevoegen?

Ik kijk het denk ik nog een weekje aan voordat ik evt. kcal ga verminderen... Als me gewicht zich de komende week een beetje stabiliseert is er niks aan de hand denk ik... Eerst even proberen meer water te drinken en iets minder zout te eten.

Toen ik kuurde en 1x in de week 600mg pakte zwelde ik de dagen daarna enorm op (vocht), toen ik naar 2x 300mg ging werd dit minder, dus ik had niet die enorme piek van 600mg.

Op dit forum praat iedereen elkaar na en de algehele consensus is dat voeding de enigste reden is dat je enorm aankomt in vocht.
Dit kan niet verder van de waarheid liggen.

Doe je eigen research en je zult tot de conclusie komen dat het een wisselwerking tussen meerdere factoren.

Toen ik kuurde en 1x in de week 600mg pakte zwelde ik de dagen daarna enorm op (vocht), toen ik naar 2x 300mg ging werd dit minder, dus ik had niet die enorme piek van 600mg.

Op dit forum praat iedereen elkaar na en de algehele consensus is dat voeding de enigste reden is dat je enorm aankomt in vocht.
Dit kan niet verder van de waarheid liggen.

Doe je eigen research en je zult tot de conclusie komen dat het een wisselwerking tussen meerdere factoren.

Iedereen weet dat meer injecteren stabielere bloed waardes geeft. Heeft niks met elkaar na praten te maken. Voeding is wel voor een groot deel de boos doener

Dag allemaal! Kleine update met betrekking tot mijn bloat...

Heb me vanochtend nog eens even gewogen om te kijken of mijn reduced sodium intake + increased water intake een beetje heeft geholpen de afgelopen paar dagen... Ik voelde me iig al een stuk minder opgeblazen en dat werd op de weegschaal dus ook bevestigd.

Maandag was ik 88,0 KG en vanochtend (donderdag) 87,7 KG, dus er is in ieder geval niks qua gewicht/vocht bijgekomen. Overigens lijkt het ook in de spiegel alsof het water uit me gezicht, buikstreek en onderbenen een beetje is verdrongen en ik in plaats daarvan wat meer vollere armen/borst/schouders heb.

Qua krachttoename heb ik de afgelopen 3/4 trainingsdagen in zowat alle oefeningen die ik deed mijn logboek kunnen verslaan met 1 en soms 2 reps meer. Voor sommigen is dat misschien niet echt een significant verschil, maar toen ik natty was deed ik er soms een maand of langer over om 1 paar dumbbells op te schuiven (bijv van 36 naar 38 in shoulder presses). Ik ben er dus nu al zeer blij mee dat het wat vlotter gaat allemaal.

Dat ik hier nog niet in was. Afgelopen paar pagina's doorgelezen maar een érg goede voorbereiding.
Benieuwd wat je verder uit dit kuurtje gaat halen!

Vandaag is het begin van week 3.

Heb de bloat inmiddels wel goed onder controle, getuige ook het gewicht.

Gewicht bij aanvang kuur: 83,8 KG
Gewicht na week 1: 88,0 KG
Gewicht na week 2: 88,6 KG

Voor de rest is er qua gainzzz nog niet echt wat noemenswaardigs te melden. Zoals eerder al gezegd in een paar oefeningen +1 of +2 reps, maar het is nog niet echt om over naar huis te schrijven. De laatste leg workout van zaterdag ging daarentegen nogal kut... Voelde me een beetje slap en moe. Gisteren was een zeer welkome rustdag.

Wat misschien wel enigszins noemenswaardig is, zijn de kleine "sides" die ik toch wel begin op te merken. Voorheen droomde ik eigenlijk nooit of zeer zelden, maar de afgelopen week heb ik iedere nacht de meest rare en intense dromen gehad. Helaas niet over threesome's met Insta fitgirls, maar meer geweldadige/enge/vage shit.

Tot nu toe is het allemaal erg onschuldig en eigenlijk ook wel een beetje geinig. Het betekent in ieder geval dat de test in mijn lichaam langzaam maar zeker zijn werk begint te doen, en dat mijn gains in de maak zijn :)

Laatst bewerkt:
In!

Vandaag is week 4 begonnen.

Gewicht bij aanvang kuur: 83,8 KG
Gewicht na week 1: 88,0 KG
Gewicht na week 2: 88,6 KG
Gewicht na week 3: 90,9 KG

Voel me verder prima, nergens last van oid. Ik kan alleen nog niet echt zeggen dat de test is "ingekickt", maar dat moet langzaam maar zeker toch wel beginnen te komen komende week en volgende week. Toch?

Kracht gaat hier en daar wel een beetje vooruit, kan regelmatig meer reps doen en/of gewicht toevoegen in mijn working sets. Het gaat iig sneller dan toen ik natty was, maar het helt nog niet echt over en ik heb zeker nog niet het gevoel dat ik superman ben in de gym.

Eigenlijk vind ik zo'n lange ester wel een beetje kut wat dat betreft. Ik kan er zeker goed inkomen dat veel users kiezen om te frontloaden of een kickstart te doen met orals. Je wil toch vanaf het begin gelijk een soort boost ervaren, en als dat een paar weken uitblijft word je toch een beetje ongeduldig. Zelf heb ik nog 200 tabs Stanos en 200 tabs Turinabolos liggen. Wellicht dat ik daar mijn volgende kuur (500mg test E) gebruik van ga maken.

De reden dat ik deze kuur trouwens geen orals erbij neem heeft te maken met een nogal slechte eerste kennismaking met orals (anavar om precies te zijn). Na een paar dagen gebruik kreeg ik vrij vervelende maag- en darmklachten (als in brandend maagzuur, misselijkheid, super opgeblazen gevoel, boeren, scheten, maagpijn etc. etc.) en toen ook na anderhalve week maar mee gestopt want de klachten werden steeds erger.

Ik wil zeker met het oog op de toekomst toch eens uitzoeken of dat een reactie was op de oxandrolon zelf OF op de 17aa shit of een of ander vulmiddel wat ze in alle orals pleuren... Maar goed dat is een beetje off-topic. Misschien dat iemand een soortgelijke ervaring heeft of een mogelijke uitleg?

Bij mij kicked de test E zelfs pas na 5 a 6 weken in. Natuurlijk heb je er wel eerder voordeel van. Maar het echte verschil merk ik dan pas.

Die reactie heb ik zelf (gelukkig) nog nooit meegemaakt. Weet je zeker dat het de oxandrolone was en niet ook een buikgriepje of iets dergelijks?

Ik heb die haast niet eigenlijk met lange kuren waar ik direct verwacht sterker te worden en resultaat zijn. Ik weet gewoon dat de fun nog moet komen.

Kan er wel inkomen dat dit niet voor iedereen geldt :P

Die reactie heb ik zelf (gelukkig) nog nooit meegemaakt. Weet je zeker dat het de oxandrolone was en niet ook een buikgriepje of iets dergelijks?

Dacht eerst ook van "dit kan echt niet door anavar komen", vandaar dat ik er nog een week mee door ging in de hoop dat het over zou gaan, maar dat was dus niet het geval.

Vervolgens voelde ik me de dag nadat ik ermee was gestopt (en waarschijnlijk de meeste anavar al uit het lichaam was) al een stuk beter. Maagpijn bleef wel nog een tijdje hangen, maar de maagzuur branden en de constante misselijkheid waren haast gelijk weer weg.

Ik vind het ook echt heel raar en vandaar dat ik het graag nog een tweede kans wil geven... Als het weer opspeelt weet ik iig 100% zeker dat het daardoor komt, nu is het slechts een heel sterk vermoeden.

Hoeveel mg pakte je?

Vreemd. Nouja, wellicht dat het de volgende keer anders is. Proberen kan altijd.

Vreemd. Nouja, wellicht dat het de volgende keer anders is. Proberen kan altijd.

Zeker! Misschien dat ik de laatste 4 weken van deze kuur eens 30mg per dag probeer... We zullen zien.

Het voordeel van anavar is ook dat als het nog een keer misgaat ik die tabs nog altijd aan me zusje kan geven...

Terug
Naar boven