- Waardering
- 20.663
Btw als eens gedacht aan low test high deca ?
zo hou je estrogenen lager ipv bijv bij 600/750mg test- 400mg Deca.
Daar ben ik geen voorstander van. Bijna iedereen die low test high deca (of elke andere anabolic) probeert, loopt vervolgens tegen allerlei nasty sides aan van die anabolic. Als de verhouding test/deca ruk is, kan je allerlei prolactine gerelateerde issues a la deca d*ck en lactaat uit je boobies krijgen… Lijkt mij niet chill. En dan hebben we het nog niet over de neurotoxiciteit en de invloed die het (blijkbaar) op mijn psychische toestand heeft, lol.
Meer dan 400mg van een anabolic compound ga ik daarom persoonlijk niet. Okay, misschien boldenone a 600mg maar dat is wel echt de max.
Daarnaast, test = test. Vanuit een gezondsheids- en veiligheidsperspectief imo altijd de beste keuze. Je weet wat je er aan hebt en wat er eventueel bij kan komen kijken. Daarom vind ik ook dat het altijd de basis moet zijn van een cycle.

Maar ik ben een beetje een p*ssy en durf niet echt hoger dan die 600-750mg test te gaan.
)

vind dat eigenlijk niet echt een volwaardige fatsoenlijke training… Maar voor een soort deload periode misschien wel eens goed… zo pak je toch meer rust en belast je je lichaam minder dan wanneer je 3 bodyparts traint per sessie. Wie weet groei ik er wel lekker op.