- Waardering
- 20.544
- Lengte
- 1m91
- Massa
- 120kg
- Vetpercentage
- 50%
Ja dat dacht ie eerder ook, toen was ie plots 150 kg.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja dat dacht ie eerder ook, toen was ie plots 150 kg.
Misschien over een tijdje je bloodwork vergelijken met die van haar.![]()
Truck is om te bulken zonder te trainen.Ja dat dacht ie eerder ook, toen was ie plots 150 kg.
De schade in de spier komt idd door 't formaat naald. Maar het is mij nog nooit gelukt om met zo'n klein geel naaldje op een 3 of 5ml spuit te injecteren. Door de druk ploft eerder de naald eraf.hoeveel ml de spuit is maakt niet uit, de schade komt door naald dikte en lengte. Maar bij slinspuitjes beperk je je tot dacht 1ml.
Moet je spuit kopen met luer-lock 😉De schade in de spier komt idd door 't formaat naald. Maar het is mij nog nooit gelukt om met zo'n klein geel naaldje op een 3 of 5ml spuit te injecteren. Door de druk ploft eerder de naald eraf.
Je kunt ook 2x per week met insuline spuit zetten, of 29g 13mm naald als je meer dan 1ml zet.
Merk is oa NiproIk zit al 2 weken te kijken maar die 29g kan ik nergens online vinden.
Tja, wat moet ik daarmee ?Ja, snap ik maar op merkala of daxtrio allemaal niet leverbaar.
De 30g is bij praxisdienst te koop. Wist niet dat je shops mocht benoemen hier.
De 30g is bij praxisdienst te koop. Wist niet dat je shops mocht benoemen hier.
27g 13mm ook
Wat zet je dan aan 3.7ml per keer ?Ik pin nu 2x per week 3,7ml en alles met slin pins. Vind het persoonlijk wel behoorlijk irritant worden dat je dus ipv 1 keer een volle spuit in je been te legen nu op 4 verschillende plekken moet injecteren. Maar goed, onder het mom van minder scar tissue blabla doe ik het maar gewoon.
Front delts is trouwens een goede… nooit pip oid. In het begin is het wel een beetje onprettig maar het went snel
Oké, soms is npp hier ook deca genoemd. Met Deca en sust kun je wel softer worden ja. Angst of depressief herken ik niet. Misschien maar geen puddingbroodjes meer eten 😉