MuscleMeat

Spambod's kuurlog

hoeveel ml de spuit is maakt niet uit, de schade komt door naald dikte en lengte. Maar bij slinspuitjes beperk je je tot dacht 1ml.
De schade in de spier komt idd door 't formaat naald. Maar het is mij nog nooit gelukt om met zo'n klein geel naaldje op een 3 of 5ml spuit te injecteren. Door de druk ploft eerder de naald eraf.

De schade in de spier komt idd door 't formaat naald. Maar het is mij nog nooit gelukt om met zo'n klein geel naaldje op een 3 of 5ml spuit te injecteren. Door de druk ploft eerder de naald eraf.
Moet je spuit kopen met luer-lock 😉
ook rustig injecteren. Meer dan 1ml duurt wel ff.

edit: 27G 0.4x13mm is ook een optie en best dun

Laatst bewerkt:
Ja, snap ik maar op merkala of daxtrio allemaal niet leverbaar.

Geen idee maat. Pak wel gewoon die u100 29g

Ik pin nu 2x per week 3,7ml en alles met slin pins. Vind het persoonlijk wel behoorlijk irritant worden dat je dus ipv 1 keer een volle spuit in je been te legen nu op 4 verschillende plekken moet injecteren. Maar goed, onder het mom van minder scar tissue blabla doe ik het maar gewoon.

Front delts is trouwens een goede… nooit pip oid. In het begin is het wel een beetje onprettig maar het went snel
Wat zet je dan aan 3.7ml per keer ?

Volg 👍

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.276
Voel me de laatste tijd af en toe behoorlijk anxious ofzo. Moeilijk om het precies te omschrijven, maar een soort van onrustig, paniekerig en angstig gevoel. En ook depri uit het niets. Kan soms een halve dag ofzo aanhouden tot ik ‘s avonds in slaap val en dan ben ik het de volgende ochtend weer kwijt voor een tijdje.

Ik denk dat het komt door de deca die ik er heb bijgedaan een paar weken geleden. Op test en primo alleen had ik nagenoeg nergens last van.

Maar goed, deca geeft wel goede gains… Dus ik moet het er maar bijnemen voor de komende 7-8 weken dat ik deze groeifase nog wil doortrekken.

Fysiek gaat wel goed. Gewicht zit nu rond de 99kg en hoewel ik misschien wel iets softer aan het worden ben (komt denk ik ook door de deca voornamelijk), is de shape nog steeds goed. En toch al 6kg erbij sinds het begin.

NPP of Deca ?

Btw als eens gedacht aan low test high deca ?
zo hou je estrogenen lager ipv bijv bij 600/750mg test- 400mg Deca.

Terug
Naar boven