- Waardering
- 20.663
Ziet er goed uit man, die benen ook , mirin😆
Hoe lang ben je ?
1.85 ofzo.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ziet er goed uit man, die benen ook , mirin😆
Hoe lang ben je ?
Nope, 1.83
Toffe onderbroek![]()
Pic van vanochtend, fresh out of bed. 101,5kg. Ik pis ‘s nachts echt 5 keer ofzo en alsnog word ik wakker met een dikke kop en houd ik vocht vast als een malle. Allemaal door die tyfusdeca. Over een week of misschien 2 wil ik nog een keertje AAS uppen. Ik denk dat ik primo verhoog of masteron toevoeg in de hoop om misschien iets minder vocht vast te houden door mijn A/E ratio een beetje te verbeteren. Alhoewel ik niet weet of dat met deca daadwerkelijk het probleem is, of dat je gewoon door iets in die deca zelf zoveel vocht vasthoudt. Anyways…
Fysiek is natuurlijk een stuk softer dan een paar weken / maanden geleden. Ik voel me echt een varken af en toe. Maar in ruil daarvoor ben ik wel zichtbaar groter geworden… upper body heeft denk ik goede vooruitgang geboekt de afgelopen weken. Traps, delts, arms zie je op deze foto denk ik goed. Chest wordt bij mij altijd nog minder naarmate ik softer wordMaar die is zeker ook vooruit gegaan.
Rug is ook goed vooruitgegaan… zal kijken of ik daar binnenkort een foto van kan laten maken.
En nog steeds geen AI nodig? JaloersTest 600
Primo 400
Deca 400
Masteron gebruik ik momenteel niet.
Heb het een paar maanden geleden 1 of 2 keer gezet, maar toen besloten om gewoon meer Primo te zetten.
Over een week of 2 wil ik misschien nog een keer test verhogen naar 750 en 200mg masteron toevoegen. Dat is dan best een flinke stack waar je dan op uitkomt en daarmee zou ik de bulk dan willen afsluiten.
Is niet jou probleem toch🤷 meer van diegene die de was doetDankje. Alleen is wit wel kut met die remsporen steeds. Vooral in de bulk
Het maakt het kuren zoveel leuker als je dat gezeik niet hebt.Ja man… sta er ook aardig versteld van. 400mg primo is voor mij blijkbaar genoeg om gyno en shit buiten de deur te houden. Geen SERMS, geen AI’s.
Vanaf nu ga ik sowieso altijd met Primo erbij kuren… bulk en cut.
Het maakt het kuren zoveel leuker als je dat gezeik niet hebt.
Ik ga na deze blast ook alleen nog maar test en primo doen. Klaar mee😂
Ik dacht dat je ook die John Jewett manier aan het doen was met test Primo en dan geleidelijk ophogen of had ik dat verkeerd onthouden?Test 600
Primo 400
Deca 400
Heb het een paar maanden geleden 1 of 2 keer gezet, maar toen besloten om gewoon meer Primo te zetten.
Over een week of 2 wil ik misschien nog een keer test verhogen naar 750 en 200mg masteron toevoegen. Dat is dan best een flinke stack waar je dan op uitkomt en daarmee zou ik de bulk dan willen afsluiten.
Ja eens. En die gyno lijkt er soms ineens te zitten en moet wekenlang 40mg tamoxifen blasten om het weg te werken.Snap ik. Hoewel ik er nooit directe sides van ervaarde voelde ik me ook nooit lekker bij het nemen van tamoxifen en/of anastrazole. Dat is gewoon best wel nasty medicatie die je echt niet even voor de lol wil nemen.
Ik dacht dat je ook die John Jewett manier aan het doen was met test Primo en dan geleidelijk ophogen of had ik dat verkeerd onthouden?
Je stack lijkt nu op wat ik mijn volgende bulk wil gaan doen maar dan npp ipv deca.
Test + deca dosering verlagen als je zo gevoelig bent voor oestrogeen bijwerkingen, vocht etc. 375mg - 400mg test e zou voldoende zijn, zelfde geld voor deca 200-300mg en je hebt de positieve werking van de deca al zoals bijv de soepelere gewrichten. Enkel primo uppen als je stagneert / vetter wordt en alles al hebt geprobeerd (deloaden, herstel optimaliseren, voeding verhoogd). Daarmee zou je ook langer door kunnen blasten, verwacht dat je bloedwaarde met die stack design minder hard verslechtert dan waar je nu mee bezig bent.Test 600
Primo 400
Deca 400
Relaxt man, heb zelf ook wat gyno gekregen op 350mg test.... moet eerlijk zeggen dat ik het niet verwacht had kwam pas in week 8. Moest ook vrij lang ari en nolva nemen om hem kleiner te krijgen (is nog niet helemaal weg) maar goed heb al wat mast besteld voor mijn next cycleJa man… sta er ook aardig versteld van. 400mg primo is voor mij blijkbaar genoeg om gyno en shit buiten de deur te houden. Geen SERMS, geen AI’s.
Vanaf nu ga ik sowieso altijd met Primo erbij kuren… bulk en cut.
zit zelf te denken aan 250 test en 250 mast? Ben op 350mg best gegroeid dus 500mg gear lijkt me meer dan voldoende? Ook e/a verhouding lijkt me wel ok om gyno uit te sluiten? En nee helaas primo is geen optie aangezien mijn bron me niet kan garanderen dat er primo in zit. maar eerder mast volgens hem is dat bij 80% van de primo het geval....Test + deca dosering verlagen als je zo gevoelig bent voor oestrogeen bijwerkingen, vocht etc. 375mg - 400mg test e zou voldoende zijn, zelfde geld voor deca 200-300mg en je hebt de positieve werking van de deca al zoals bijv de soepelere gewrichten. Enkel primo uppen als je stagneert / vetter wordt en alles al hebt geprobeerd (deloaden, herstel optimaliseren, voeding verhoogd). Daarmee zou je ook langer door kunnen blasten, verwacht dat je bloedwaarde met die stack design minder hard verslechtert dan waar je nu mee bezig bent.