XXL Nutrition

Spambod's kuurlog

Kuurplannen waren gaandeweg een beetje veranderd, vandaar :o En heb nu dus al een tijdje 10ml masteron in slin pins liggen.
Ligt aan de olie waarmee het gemixd is. Propionate is vaak gemaakt van olie die kan bijten waardoor minuscule plastic deeltjes gaan drijven in de olie en je dus plastic in jezelf injecteert.

Gewoon wegpleuren en geen evt risico gaan lopen om paar tientjes !!

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.325
Ligt aan de olie waarmee het gemixd is. Propionate is vaak gemaakt van olie die kan bijten waardoor minuscule plastic deeltjes gaan drijven in de olie en je dus plastic in jezelf injecteert.

Oh mja… dit is Mast E.

Maar okay, jullie zouden het dus niet riskeren?

Oh mja… dit is Mast E.

Maar okay, jullie zouden het dus niet riskeren?
Ik had het aan mijn oude coach gevraagd en hij verzekerde me dat dit met lange esters niet zou gebeuren dus je zou safe moeten zitten. 4 maanden is dan ook wel weer aan de extreem lange kant. Ik vroeg of het kwaad kon om ze per 14 dagen te backloaden.

Ik had het aan mijn oude coach gevraagd en hij verzekerde me dat dit met lange esters niet zou gebeuren dus je zou safe moeten zitten. 4 maanden is dan ook wel weer aan de extreem lange kant. Ik vroeg of het kwaad kon om ze per 14 dagen te backloaden.
Kan evengoed ligt aan de olie en aangezien veel ug's eo gebruiken kun je er vanuit gaan dat het plastic aantast.

Kan evengoed ligt aan de olie en aangezien veel ug's eo gebruiken kun je er vanuit gaan dat het plastic aantast.
Over die 4 maanden of ook al over mijn 14 dagen? Indien ja wat zou je adviseren om maximaal te wachten tot injectie?

• #4.332
Vandaag eens wat nieuws gedaan qua training. Ik heb @wovano zijn split een beetje overgenomen om eens te proberen :P Voor het eerst evahh delts en back samen getraind en ik vond het wel nice eigenlijk.

Shoulders 11 sets / Back 12 sets / Biceps 6 sets / Calves 4 sets

1. DB Rear delt raise (1 min)
*Do 4 sets of 20 with a heavier weight here. Keep swinging to get 20 if needed.
WU: 6x20 / 8x20
WS: 10 x 20 / 20 / 20 / 20

2. Cybex smith press (2 min)
*Do sets of 8 until you barely can get 8!
WU: 15x8 / 20x8 / 25x8
WS: 30x8 - 32,5x8 - 35x8

3. DB side laterals (1 min)
*Do 10 full ROM reps, followed by 6 partial reps. 4 sets of these.
WS: 10 x 10+6p / 10+6p / 10+6p / 10+6p

4. Reverse grip chins (2 min)
*Do 3 sets of 8
WS: BW x 8 / 8 / 8

5. Meadows row @ Cybex T-bar (2 min)
*Do 3 sets of 8 here as well! Finish with a double dropset!
WU: 10x5 / 20x5 (feel sets)
WS: 30 x 8 / 8 / 8 -> 20x8 -> 10x8

6. Wide grip pulldown (2 min)
*Do 3 sets of 10.
WU: 50x5 (feel set)
WS: 60 x 10 / 10 / 10

7. DB pullover (1,5 min)
*Do 3 sets of 10 here as well!
WS: 27,5 x 10 / 10 / 10

8. Single arm HS machine curl (1 min) lvl5
*Do 8 reps with each arm. 3 sets!
WS: 25 x 8 / 8 / 8

9. Preacher concentration curls w. DB’s smashed together (1 min)
*Do 3 sets of 10 here!
WS: 10 x 10 / 10 / 10

10. Seated calf raise (1 min)
*Do 4 heavy sets of 10
WS: 80 x 10 / 10 / 10 / 10

In totaal 33 sets :P Dat lijkt best veel, maar je moet er natuurlijk ook rekening mee houden dat delts, biceps en calves kleine bodyparts zijn… Die kunnen best wat volume en shit hebben naar mijn ervaring.

• #4.334
F48664C4-1286-4E15-B846-DB8F1D9D9F0A.png

Pic van vanochtend, fresh out of bed. 101,5kg. Ik pis ‘s nachts echt 5 keer ofzo en alsnog word ik wakker met een dikke kop en houd ik vocht vast als een malle. Allemaal door die tyfusdeca. Over een week of misschien 2 wil ik nog een keertje AAS uppen. Ik denk dat ik primo verhoog of masteron toevoeg in de hoop om misschien iets minder vocht vast te houden door mijn A/E ratio een beetje te verbeteren. Alhoewel ik niet weet of dat met deca daadwerkelijk het probleem is, of dat je gewoon door iets in die deca zelf zoveel vocht vasthoudt. Anyways…

Fysiek is natuurlijk een stuk softer dan een paar weken / maanden geleden. Ik voel me echt een varken af en toe. Maar in ruil daarvoor ben ik wel zichtbaar groter geworden… upper body heeft denk ik goede vooruitgang geboekt de afgelopen weken. Traps, delts, arms zie je op deze foto denk ik goed. Chest wordt bij mij altijd nog minder naarmate ik softer word :p Maar die is zeker ook vooruit gegaan.

Rug is ook goed vooruitgegaan… zal kijken of ik daar binnenkort een foto van kan laten maken.

Ziet er toch goed uit, vooral je Quadzzz :thumb:

Welke dosis test mast primo en deca zit je inmiddels?

• #4.339
Welke dosis test mast primo en deca zit je inmiddels?

Test 600
Primo 400
Deca 400

Masteron gebruik ik momenteel niet.
Heb het een paar maanden geleden 1 of 2 keer gezet, maar toen besloten om gewoon meer Primo te zetten.

Over een week of 2 wil ik misschien nog een keer test verhogen naar 750 en 200mg masteron toevoegen. Dat is dan best een flinke stack waar je dan op uitkomt en daarmee zou ik de bulk dan willen afsluiten.

Ziet er goed uit man, die benen ook , mirin😆
Hoe lang ben je ?

Terug
Naar boven