- Waardering
- 20.663
Nu begrijp ik ook dat je laatst zei, ben al uren bezig met back loaden![]()
Wanneer houd jij je bek eens?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nu begrijp ik ook dat je laatst zei, ben al uren bezig met back loaden![]()
Maak je niet te druk, en leef je leven met een lach. #zelfspot
Ligt aan de olie waarmee het gemixd is. Propionate is vaak gemaakt van olie die kan bijten waardoor minuscule plastic deeltjes gaan drijven in de olie en je dus plastic in jezelf injecteert.Kuurplannen waren gaandeweg een beetje veranderd, vandaarEn heb nu dus al een tijdje 10ml masteron in slin pins liggen.
Ligt aan de olie waarmee het gemixd is. Propionate is vaak gemaakt van olie die kan bijten waardoor minuscule plastic deeltjes gaan drijven in de olie en je dus plastic in jezelf injecteert.
Ik had het aan mijn oude coach gevraagd en hij verzekerde me dat dit met lange esters niet zou gebeuren dus je zou safe moeten zitten. 4 maanden is dan ook wel weer aan de extreem lange kant. Ik vroeg of het kwaad kon om ze per 14 dagen te backloaden.Oh mja… dit is Mast E.
Maar okay, jullie zouden het dus niet riskeren?
Kan evengoed ligt aan de olie en aangezien veel ug's eo gebruiken kun je er vanuit gaan dat het plastic aantast.Ik had het aan mijn oude coach gevraagd en hij verzekerde me dat dit met lange esters niet zou gebeuren dus je zou safe moeten zitten. 4 maanden is dan ook wel weer aan de extreem lange kant. Ik vroeg of het kwaad kon om ze per 14 dagen te backloaden.
Over die 4 maanden of ook al over mijn 14 dagen? Indien ja wat zou je adviseren om maximaal te wachten tot injectie?Kan evengoed ligt aan de olie en aangezien veel ug's eo gebruiken kun je er vanuit gaan dat het plastic aantast.
Zelf doe ik dan,liever pindakaas door mijn rijst heen dat is pas lekker
Dat klinkt pas lekker.Zelf doe ik dan,liever pindakaas door mijn rijst heen dat is pas lekker
Zelf doe ik dan,liever pindakaas door mijn rijst heen dat is pas lekker
Voor het eerst evahh delts en back samen getraind en ik vond het wel nice eigenlijk.
Dat lijkt best veel, maar je moet er natuurlijk ook rekening mee houden dat delts, biceps en calves kleine bodyparts zijn… Die kunnen best wat volume en shit hebben naar mijn ervaring.Hier sluit ik me bij aan, pindakaas is lifeZelf doe ik dan,liever pindakaas door mijn rijst heen dat is pas lekker

Maar die is zeker ook vooruit gegaan. Welke dosis test mast primo en deca zit je inmiddels?