- Waardering
- 20.663
Jullie mogen me feliciteren, vanaf vandaag ben ik officieel Moskoviet 
Deze verhuizing heeft me de afgelopen 2 maanden zo fucking veel energie, moeite en geld gekost, lol. Naar een stad 2000km verderop verhuizen is even wat anders dan van Apeldoorn van Arnhem. t*ring man…
Ook nog eens 2 honden in het vliegtuig moeten meenemen vandaag + verkoudheid en verstopte neus / oren.
Waren pittige tijden in dat vliegtuig.
Morgen uitslapen en wat dingen regelen nog en dan vanaf maandag hopelijk ook weer naar de gym. De gym waar ik ga trainen is de beste gym van Moskou, waar ook een paar Ifbb pro’s trainen. O.a. Vladimir Yakovlev (yaki ifbb pro op insta) die getraind wordt door Chris Aceto en vorig jaar op de 212 Olympia was. Lijkt me wel cool om hem daar te ontmoeten. Behalve op Fibo 10 jaar geleden nog nooit een pro gezien in het echt.
Alle machines in die gym zijn hand picked en old skool / refurbished en shit. Zal daar binnenkort zeker nog wat meer over droppen.
En een fysiek update binnenkort. Door chronische stress en geen tijd om te eten ben ik best ripped geworden

Deze verhuizing heeft me de afgelopen 2 maanden zo fucking veel energie, moeite en geld gekost, lol. Naar een stad 2000km verderop verhuizen is even wat anders dan van Apeldoorn van Arnhem. t*ring man…
Ook nog eens 2 honden in het vliegtuig moeten meenemen vandaag + verkoudheid en verstopte neus / oren.
Waren pittige tijden in dat vliegtuig.Morgen uitslapen en wat dingen regelen nog en dan vanaf maandag hopelijk ook weer naar de gym. De gym waar ik ga trainen is de beste gym van Moskou, waar ook een paar Ifbb pro’s trainen. O.a. Vladimir Yakovlev (yaki ifbb pro op insta) die getraind wordt door Chris Aceto en vorig jaar op de 212 Olympia was. Lijkt me wel cool om hem daar te ontmoeten. Behalve op Fibo 10 jaar geleden nog nooit een pro gezien in het echt.
Alle machines in die gym zijn hand picked en old skool / refurbished en shit. Zal daar binnenkort zeker nog wat meer over droppen.
En een fysiek update binnenkort. Door chronische stress en geen tijd om te eten ben ik best ripped geworden

Laatst bewerkt:

Binnenkort maar weer eens iets van een blast beginnen.