Fitness Seller

Spambod's kuurlog

Ik heb het juist andersom
0 last van mast maar bij primo gezeik
Zou kunnen. Heb vroeger beide gebruikt en niks ondervonden maar nu na bijna 10 jaar ofzo niks meer gebruiken (en ook niet meer trainen de laatste jaren) begint het te dunnen :(

Ik vind het zonde om allerlei (cosmetische) shit a la tren en masteron te gebruiken om vet te verliezen als het niet voor een wedstrijd oid is. 300 test is genoeg voor kracht / massabehoud. Alleen dat slungelige lichaam van mij met lange armen en benen gaat er nu eenmaal snel flat uitzien als ik niet vol met carbs ben :s
Je gebruikt tren ook niet om vet te verliezen maar om je gegainde massa en kracht te behouden. Wat maakt dat je denkt dat je wat je hebt opgebouwd op een lading kcal en gear kunt behouden op weinig voer en weinig gear?

• Like
Waarderingen: vntl
Net alsof 300mg test weinig is lmao.

Sommige hier hangen echt alleen maar op een shitload AAS:roflol:

5034914.jpg

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.745

Inderdaad. Als je kleine deficits hanteert en er een paar maanden voor uittrekt kan je prima cutten op zo’n dosering test zonder massa te verliezen die we toch niet hebben. Niemand hier is Big Ramy.

Wat trouwens wel grappig is om te vertellen…

Ik had thuis in mijn vorige woonplaats een shitload aan gear liggen… allerlei orals die ik ooit gratis heb gekregen, tren, test, bold, deca… noem maar op. Ik durfde die shit niet in het vliegtuig mee te nemen en ook niet met al mijn overige spullen die ik met een verhuisbedrijf heb weggestuurd, want stel ze vinden iets… dan ben je niet alleen je gear kwijt maar waarschijnlijk ook alle andere bezittingen die je mee hebt gestuurd.

Besloten om het dus via express post naar me nieuwe adres op te sturen. Ik vorige week als een professionele drugsdealer alles ingepakt en met best een grote doos vol met gear naar het postkantoor, lol. In Rusland zijn steroids net als in USA hetzelfde geklasseerd als hard drugs, dus als je ermee gepakt wordt zou je theoretisch gezien in jilla kunnen belanden. Bovendien zijn we toch in een soort van oorlog met Oekraine en wellicht dat er daarom meer gecontroleerd wordt op shit die met de post wordt verstuurd, mogelijke explosieven of weet ik veel. Daarom was ik echt nerveus.

Net met knikkende knieën naar het postkantoor / afhaalpunt gegaan om die shit op te halen. Had een hartslag van 200 terwijl ik aan het wachten was op mijn beurt.

Maar alles is goed en wel aangekomen en ik zit niet op het politiebureau… dus geslaagde actie :D Binnenkort maar weer eens iets van een blast beginnen.
mooi stukje Tekst ook! Spannend!

• #4.748
Foto van vanochtend.

Benen zijn nogal inflamed door de quad workout van gisteren, daarom dat er helemaal niks van details te zien is als ik ze aanspan. Normaalgesproken zijn ze iets beter qua definitie.

Ik denk dat dit huidige fysiek best netjes is voor de periode die ik heb gehad het afgelopen halfjaar. Nu dus nog wat leaner worden en die lean gains maken.

Bijlagen

• 64D30313-2EF8-4BB2-ACEF-D2A709D2CA52.jpeg
    64D30313-2EF8-4BB2-ACEF-D2A709D2CA52.jpeg
    79,7 KB · Weergaven: 202
Foto van vanochtend.

Benen zijn nogal inflamed door de quad workout van gisteren, daarom dat er helemaal niks van details te zien is als ik ze aanspan. Normaalgesproken zijn ze iets beter qua definitie.

Ik denk dat dit huidige fysiek best netjes is voor de periode die ik heb gehad het afgelopen halfjaar. Nu dus nog wat leaner worden en die lean gains maken.
Gaat toch lekker man. :flexbiceps:

Foto van vanochtend.

Waar zijn die fitchicks op je foto

Ligt er toch echt aan vanuit welk standpunt/criterium je ernaar kijkt. Tuurlijk is het niet niks maar ook een beetje afhankelijk van je doelen hoe je naar zo een dosis kijkt.

Foto van vanochtend.

Hele goede shape man, petje af.
En nu opblazen en grammen rammen💪

Was maar een grapje he:banana:

Wie heeft hier überhaupt in dit topic gecut tot 4-5% met redelijk wat massa om te weten of 300mg test voldoende is.

Hoop theoretische experts hier.

En er is ook niemand hier die het gaat proberen want we zijn allemaal bodybuilders en als we iets niet willen is massa verliezen.

Maar ot, na mijn prep voor mijn eerste wedstrijd hield ik prima tussen mijn wedstrijden door m'n massa vast op 3-400mg max aan aas maar toen was ik al shredded.

• #4.758
Wie heeft hier überhaupt in dit topic gecut tot 4-5% met redelijk wat massa om te weten of 300mg test voldoende is.

Hoop theoretische experts hier.

Mijn doel is ook niet cutten tot wedstrijdshape, he. Gewoon wat overtollig vet nog er af. Nothing crazy.

• #4.759
Dit was de workout van vandaag:

Sat 18/02/2023: Back + forearms
  1. HS wide pulldown (reversed): 3 sets of 10-15.
  2. HS wide pulldown (regular): 3 sets of 10-15
  3. HS DY row: 3 heavy sets of 8-10
  4. HS horizontal row (gripping low, seat high): 3 sets of 10-12, finish with a dropset.
  5. Close grip pulldown (close grip Yousteel attachment): 3 sets of 8-10, finish with a dropset.
  6. Trap bar deadlift (reversed the trap bar for more ROM): 3 sets of 6-8 with perfect form.
  7. Seated DB hammer curls with fixed elbows (using fat gripz): 3 sets of 10-12.
  8. Reverse EZ-curls: 3 sets of 8-10.

Dit is het dieet van vandaag:

(40f / 430c / 230p = 3000)

Meal 1:
150gr rice flakes
50gr whey protein

Meal 2:
125gr buckwheat
50gr corn
120gr canned tuna

Meal 3:
125gr buckwheat
200gr white fish

Meal 4:
400gr sweet potato
200gr white fish

Meal 5:
50gr müsli
25gr honey
200gr 5% cottage cheese

Wil nu echt weer helemaal terug in me ritme komen en knallen. Kan als een echte junkie ook al niet wachten tot ik weer eens iets van een blast kan starten, maar beter waarschijnlijk om nog een maandje oid te wachten. Nu op 300 test en een op en top training- en voedingsschema zal ik ook wel weer een beetje kunnen verbeteren. Zonde om gelijk AAS weer ertegenaan te gooien.

In die nieuwe gym trainen ook louter pro’s (zowel elite als ifbb) en top amateurs… Voel me fucking smoll kennie eens me trui uitdoen daar.

Dit was de workout van vandaag:

Sat 18/02/2023: Back + forearms
  1. HS wide pulldown (reversed): 3 sets of 10-15.
  2. HS wide pulldown (regular): 3 sets of 10-15
  3. HS DY row: 3 heavy sets of 8-10
  4. HS horizontal row (gripping low, seat high): 3 sets of 10-12, finish with a dropset.
  5. Close grip pulldown (close grip Yousteel attachment): 3 sets of 8-10, finish with a dropset.
  6. Trap bar deadlift (reversed the trap bar for more ROM): 3 sets of 6-8 with perfect form.
  7. Seated DB hammer curls with fixed elbows (using fat gripz): 3 sets of 10-12.
  8. Reverse EZ-curls: 3 sets of 8-10.

Dit is het dieet van vandaag:

(40f / 430c / 230p = 3000)

Meal 1:
150gr rice flakes
50gr whey protein

Meal 2:
125gr buckwheat
50gr corn
120gr canned tuna

Meal 3:
125gr buckwheat
200gr white fish

Meal 4:
400gr sweet potato
200gr white fish

Meal 5:
50gr müsli
25gr honey
200gr 5% cottage cheese

Wil nu echt weer helemaal terug in me ritme komen en knallen. Kan als een echte junkie ook al niet wachten tot ik weer eens iets van een blast kan starten, maar beter waarschijnlijk om nog een maandje oid te wachten. Nu op 300 test en een op en top training- en voedingsschema zal ik ook wel weer een beetje kunnen verbeteren. Zonde om gelijk AAS weer ertegenaan te gooien.

In die nieuwe gym trainen ook louter pro’s (zowel elite als ifbb) en top amateurs… Voel me fucking smoll kennie eens me trui uitdoen daar.
Goeie omgeving om verder te groeien dus...👍🏻

Terug
Naar boven