Wat trouwens wel grappig is om te vertellen…
Ik had thuis in mijn vorige woonplaats een shitload aan gear liggen… allerlei orals die ik ooit gratis heb gekregen, tren, test, bold, deca… noem maar op. Ik durfde die shit niet in het vliegtuig mee te nemen en ook niet met al mijn overige spullen die ik met een verhuisbedrijf heb weggestuurd, want stel ze vinden iets… dan ben je niet alleen je gear kwijt maar waarschijnlijk ook alle andere bezittingen die je mee hebt gestuurd.
Besloten om het dus via express post naar me nieuwe adres op te sturen. Ik vorige week als een professionele drugsdealer alles ingepakt en met best een grote doos vol met gear naar het postkantoor, lol. In Rusland zijn steroids net als in USA hetzelfde geklasseerd als hard drugs, dus als je ermee gepakt wordt zou je theoretisch gezien in jilla kunnen belanden. Bovendien zijn we toch in een soort van oorlog met Oekraine en wellicht dat er daarom meer gecontroleerd wordt op shit die met de post wordt verstuurd, mogelijke explosieven of weet ik veel. Daarom was ik echt nerveus.
Net met knikkende knieën naar het postkantoor / afhaalpunt gegaan om die shit op te halen. Had een hartslag van 200 terwijl ik aan het wachten was op mijn beurt.
Maar alles is goed en wel aangekomen en ik zit niet op het politiebureau… dus geslaagde actie

Binnenkort maar weer eens iets van een blast beginnen.