Fitness Seller

Spambod's kuurlog

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.761
Zit toch te denken om zeer binnenkort een blast te beginnen. Klinkt misschien fucked up maar ik vind het gewoon erg lastig om voor langere periodes deze lifestyle te blijven leven (05.00 opstaan, 07.00 gym, balls to the walls training, 5-6 clean meals per dag etc etc) als het zeg maar niet echt wat oplevert qua resultaat :o

Bovendien train ik nu in zo’n omgeving waar iedereen prept voor shows e.d. en dat werkt erg motiverend en tegelijkertijd frustrerend. Ik zie gastjes preppen en zelfs niet verkeerd plaatsen op wedstrijden waarvan ik vind dat ik nu al een beter fysiek heb terwijl ik een half jaar in kreukels heb gelegen of in potentie een beter fysiek heb. Soms word ik daar een beetje pissig van, lol.

Trouwens, vandaag ik de kleedkamer kwam ik Alexander Federov tegen, huhu. Hij traint af en toe mensen 1 on 1 in de gym waar ik nu zit. Aardige kerel. Hij zei dat ik een goed fysiek had en door moest gaan :hahaha: Die steek ik alvast even in me zak.

Iig, weet nog niet helemaal hoe en wat. Ik ben de afgelopen tijd iig een stuk bewuster geworden van gezondheid en heb geen zin in gezeik, maar ik wil ook wat gains maken. Ik moet op dat lange lijf gewoon nog wat vvm kweken om competitief te zijn.

Zat te denken aan 500 test en 300-400 boldenone gewoon, net als de vorige keer. En dit gewoon voor zo lang als het gaat aanhouden. Ik denk niet meer in blasts van 12 of 14 weken… Echte gains maak je over een periode van een half jaar ofzo. Gewoon slow and steady.

Maar ik sta open voor ideeën en tips. Af en toe wordt hier nog wel wat slims gezegd

Ik vind je plan prima.

Terugkijkend op m’n blasts had ik ook beter wat langer doorgetrokken ipv steeds 10-12 weken.

Ik vind je plan prima.

Terugkijkend op m’n blasts had ik ook beter wat langer doorgetrokken ipv steeds 10-12 weken.
Ik ga het iig nu ook uitproberen een veel langere blast te doen
Niet dat ik een goed voorbeeld ben maar toch
10-12 weken ga je net lekker imo

Hoeveel mg test zet je nu?

Zolang bloedwaarden, sides, gains, personal life en al die blabla in orde zijn kun je prima doortrekken.

Zit toch te denken om zeer binnenkort een blast te beginnen. Klinkt misschien fucked up maar ik vind het gewoon erg lastig om voor langere periodes deze lifestyle te blijven leven (05.00 opstaan, 07.00 gym, balls to the walls training, 5-6 clean meals per dag etc etc) als het zeg maar niet echt wat oplevert qua resultaat :o

Bovendien train ik nu in zo’n omgeving waar iedereen prept voor shows e.d. en dat werkt erg motiverend en tegelijkertijd frustrerend. Ik zie gastjes preppen en zelfs niet verkeerd plaatsen op wedstrijden waarvan ik vind dat ik nu al een beter fysiek heb terwijl ik een half jaar in kreukels heb gelegen of in potentie een beter fysiek heb. Soms word ik daar een beetje pissig van, lol.

Trouwens, vandaag ik de kleedkamer kwam ik Alexander Federov tegen, huhu. Hij traint af en toe mensen 1 on 1 in de gym waar ik nu zit. Aardige kerel. Hij zei dat ik een goed fysiek had en door moest gaan :hahaha: Die steek ik alvast even in me zak.

Iig, weet nog niet helemaal hoe en wat. Ik ben de afgelopen tijd iig een stuk bewuster geworden van gezondheid en heb geen zin in gezeik, maar ik wil ook wat gains maken. Ik moet op dat lange lijf gewoon nog wat vvm kweken om competitief te zijn.

Zat te denken aan 500 test en 300-400 boldenone gewoon, net als de vorige keer. En dit gewoon voor zo lang als het gaat aanhouden. Ik denk niet meer in blasts van 12 of 14 weken… Echte gains maak je over een periode van een half jaar ofzo. Gewoon slow and steady.

Maar ik sta open voor ideeën en tips. Af en toe wordt hier nog wel wat slims gezegd
Zo gaat het altijd, kiezen met volle verstand voor je gezondheid en de twijfel naar blasten en gains maken

• #4.770
Zal alvast antwoorden voor Vypaw: Up the dose !

Ik zou lekker tijd zo blijven trainen. 300mg is ook niet TRT-dose..

Hmm, ja, dat klopt zeker wel… Maar het is ook geen “ik gain nog ff een paar kg vvm - dose”.

Wat ook nog zou kunnen is stapsgewijs een blast opbouwen. Dus nu op 300mg up ik food nog een beetje en kijk ik het een week of 4 aan, dan up ik gear naar 450 oid en kijk ik het weer aan, dan evt naar 600 of een anabolic erbij etc etc.

Dat zou ook kunnen. Is misschien iets beter ook voor gezondheid, maar of het qua gains echt zoden aan de dijk gaat zetten… Dunno.

Zou persoonlijk niet voor bold gaan maar beetje primo/npp toevoegen.

Eerste weken 300 test, 150 npp, 200 primo. Daarna kun je na x weken iets verhogen en daarna evt nog eens. Als je laag start kun je ook makkelijker lange periode blasten zonder dat je bloedwaarden meteen fucked raken.

Zou persoonlijk niet voor bold gaan maar beetje primo/npp toevoegen.

Eerste weken 300 test, 150 npp, 200 primo. Daarna kun je na x weken iets verhogen en daarna evt nog eens. Als je laag start kun je ook makkelijker lange periode blasten zonder dat je bloedwaarden meteen fucked raken.
Vanwaar geen bold? "Vroeger" zag je bold veel vaker voorkomen heb ik het idee en werd dat juist vaak met test gedaan.

Bold is tegenwoordig Oldskool, en wordt vaak weggezet als nutteloos. Zeker op lage dosis.

• #4.777
19C52A42-E1D4-44F9-B393-EC288C07C1E8.jpeg

Pic van zojuist. Heb besloten om toch nog maar ff geen blast te beginnen. Eerst nog ff een paar weekjes optimaal trainen en voeding manipuleren en dan pas eventueel ergens aan beginnen.

Ik heb in december en januari samen misschien 2-3x benen getraind in totaal wegens omstandigheden en ze waren daarom ook best een beetje afgenomen in volume. Ben nu 2 weken weer terug bezig en ze zijn gelijk weer net zo volumineus als ze daarvoor waren. Chest daarentegen hoef ik 4-5 dagen niet te trainen en hij wordt gelijk plat als een pannenkoek alsof ik nog nooit heb getraind. Bizar hoe dat van spiergroep tot spiergroep verschilt.

Mja al met al wel tevreden.

Hoe lang ben jij ?
Hier lijk je langer dan op eerdere foto's. Ziet er goed uit :thumb:

• #4.780
1.85 ofzo.

Terug
Naar boven