Fitness Seller

Spambod's kuurlog

hoeveel kg weeg je nu? Ziet er goed uit.

Nandrolone levert je in mijn ervaring meer vvm op
Dat denk ik ook. Je zit al op een wat hogere dosering test (300mg) en hoe langer je doortrekt des te groter de kans is op een negatief bloedbeeld.

De mensen die kiezen voor blast/cruise die maken die keuze om in theorie vaker te kunnen kuren in het jaar dan wanneer je off gaat omdat er dan (in theorie) meer tijd nodig is om te herstellen. Wanneer je dus on blijft (cruise/bridge) is er minder tijd nodig om te herstellen en kan je dus vaker kuren/blasten. Persoonlijk vind ik dan een 'langere' kuur/blast daar niet bij passen omdat juist het cocktail effect (blast/cruise) hoog/laag in de eerste weken van de blast zorgen voor de gainz. Ik ben van mening dat een langere blast je minder oplevert in een blast/cruise (m.u.v. complicaties) dan wanneer je vanaf off start.

In een blast/cruise protocol zou ik vasthouden aan de 1G regel (onder recreanten) en de blast niet langer houden dan 8 weken. Zodra je er in zit eigenlijk weer eruit en andersom.

War betreft de 1G regel een totaliteit van 1gram AAS totaal in een kuur per week. Dus als je 500mg test zet, en 250mg Deca, heb je nog 250mg ruimte over.

We kunnen niet vertrouwen op de zuiverheid van de producten die we verkrijgen van ugl. Maar als we er vanuit moeten gaan dat er in de vial zit onder de naam dat het verkocht word dan kunnen we er vanuit gaan dat primo en mast beiden een oestrogeen blocker zijn. Dit zou dus prima aan kunnen sluiten op jou blast/cruise protocol dat je volgt.

Ik zou dan 150-250mg primo/mast bij je test/bold zetten omdat je langer doort wilt trekken. Persoonlijk zou ik voor test/npp gaan of test/deca samen met primo of mast. Dit blijft in mijn eigen de juiste keuze voor vvm. Bijvoorbeeld 500mg test 300mg deca/npp 200mg mast/primo (500mg+300mg+200mg= 1gr).

Doe er mee wat je wilt. Je hebt voldoende ervaring en kennis aan de reacties van jou die ik hier voorbij zie komen op het forum en je bent ook goed voorbereid begonnen etc. Etc. Dus ik vind niet dat je onverstandig bezig bent maar je vraagt een mening dus bij deze!😁✌️

Laatst bewerkt:
@melliebicep Zullen we het maar over mg hebben dan 250 gram, 500 gram ?
Dat is zelf voor Vypaw nog teveel

Ik gok dat dit gaat om 1gr per week?

1kg per week!!!!

19C52A42-E1D4-44F9-B393-EC288C07C1E8.jpeg

Pic van zojuist. Heb besloten om toch nog maar ff geen blast te beginnen. Eerst nog ff een paar weekjes optimaal trainen en voeding manipuleren en dan pas eventueel ergens aan beginnen.

Ik heb in december en januari samen misschien 2-3x benen getraind in totaal wegens omstandigheden en ze waren daarom ook best een beetje afgenomen in volume. Ben nu 2 weken weer terug bezig en ze zijn gelijk weer net zo volumineus als ze daarvoor waren. Chest daarentegen hoef ik 4-5 dagen niet te trainen en hij wordt gelijk plat als een pannenkoek alsof ik nog nooit heb getraind. Bizar hoe dat van spiergroep tot spiergroep verschilt.

Mja al met al wel tevreden.
Mooie spiervorm overal!

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.790
Vladimir Yakovlev is een 212/open pro die al een paar jaar werkt met Aceto en traint in de gym waar ik nu ook train. Heb hem daar helaas nog niet IRL gezien, huhu, maar anyways… In zijn stories postte hij zojuist zijn prep stacks voor 212 / open shows. Wel interessant.

3DEED29E-8195-4248-82FB-C3EF2EEA8518.png

• #4.791
Wat ik het meest interessant vind is het feit dat Chris Aceto dus verschillende test esters tegelijkertijd voorschrijft…

prop + waterbased (waarschijnlijk tegen waterretentie? omdat hij om 212 te halen extreem veel vocht moet verliezen) en sust + prop voor open.

Ik dacht dat dat echt zo’n old skool bro science dingetje was uit de jaren 90… Maar als Aceto het doet zal er wel wat inzitten.

Misschien doet hij prop toevoegen om snel meer fullness in een fysiek te krijgen pre show? Aangezien het ook om een open show gaat en die kerel eigenlijk een 212er is en dus minder massa heeft dan zijn concurrenten. Door middel van wat snelle test toe te voegen zou je dan in theorie wat op moeten vullen, waarschijnlijk in combinatie met meer carbs.

• Like
Waarderingen: Apv
Vladimir Yakovlev is een 212/open pro die al een paar jaar werkt met Aceto en traint in de gym waar ik nu ook train. Heb hem daar helaas nog niet IRL gezien, huhu, maar anyways… In zijn stories postte hij zojuist zijn prep stacks voor 212 / open shows. Wel interessant.

3DEED29E-8195-4248-82FB-C3EF2EEA8518.png
Hoe moet ik die twee afzonderlijke oplijstingen zien? Is het het vervolg of prep vs bulk?

Wat ik het meest interessant vind is het feit dat Chris Aceto dus verschillende test esters tegelijkertijd voorschrijft…

prop + waterbased (waarschijnlijk tegen waterretentie? omdat hij om 212 te halen extreem veel vocht moet verliezen) en sust + prop voor open.

Ik dacht dat dat echt zo’n old skool bro science dingetje was uit de jaren 90… Maar als Aceto het doet zal er wel wat inzitten.

Misschien doet hij prop toevoegen om snel meer fullness in een fysiek te krijgen pre show? Aangezien het ook om een open show gaat en die kerel eigenlijk een 212er is en dus minder massa heeft dan zijn concurrenten. Door middel van wat snelle test toe te voegen zou je dan in theorie wat op moeten vullen, waarschijnlijk in combinatie met meer carbs.
Jannes heeft bij aceto gezeten en dit is nog een aardig normaal schema.

Aceto is iig niet vies van diuretica en veel.

• #4.794
Hoe moet ik die twee afzonderlijke oplijstingen zien? Is het het vervolg of prep vs bulk?

Die bovenste is zijn stack voor een 212 show, die onderste voor een open show.

Hij deed geloof ik eerst 1 of 2 212 shows afgelopen najaar en een paar weken later een open show.

Snap de keuze niet Test = Test. met E of C ED injecteren heb je de meest stabiele bloedspiegel.

Snap de keuze niet Test = Test. met E of C ED injecteren heb je de meest stabiele bloedspiegel.
Dat deed die bij jannes ook zomaar een dag test prop uit het niets etc.

Hij zit nu bij neil, dat ziet er allemaal een stuk beter uit ook healthwise.

Mijn beste bulk bestond uit een combi van een lange en korte ester test. Voelde mij ook erg goed tijdens.

1-12: 500mg test e
6-12: 300mg test pp

• #4.798
Mijn beste bulk bestond uit een combi van een lange en korte ester test. Voelde mij ook erg goed tijdens.

1-12: 500mg test e
6-12: 300mg test pp

Hoe kwam je er bij om dat te doen?

Wat merkte je zoal wanneer je die prop toevoegde naast de reguliere test e? Meer fullness en shit?

Denk dat het is om snel meer volheid in de spier te krijgen.
Maakt allemaal geen drol uit, lijkt interessant een beetje switchen met gear.

Zolang er maar genoeg gear in je zit en je droog genoeg bent maakt het kwa vocht en volheid allemaal geen drol uit.

Er is geen magisch iets ;')

Terug
Naar boven