- Waardering
- 7.960
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 104kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat denk ik ook. Je zit al op een wat hogere dosering test (300mg) en hoe langer je doortrekt des te groter de kans is op een negatief bloedbeeld.
Mg idd ja@melliebicep Zullen we het maar over mg hebben dan 250 gram, 500 gram ?
Dat is zelf voor Vypaw nog teveel
In totaliteit 1gram per week idd.
Mooie spiervorm overal!![]()
Pic van zojuist. Heb besloten om toch nog maar ff geen blast te beginnen. Eerst nog ff een paar weekjes optimaal trainen en voeding manipuleren en dan pas eventueel ergens aan beginnen.
Ik heb in december en januari samen misschien 2-3x benen getraind in totaal wegens omstandigheden en ze waren daarom ook best een beetje afgenomen in volume. Ben nu 2 weken weer terug bezig en ze zijn gelijk weer net zo volumineus als ze daarvoor waren. Chest daarentegen hoef ik 4-5 dagen niet te trainen en hij wordt gelijk plat als een pannenkoek alsof ik nog nooit heb getraind. Bizar hoe dat van spiergroep tot spiergroep verschilt.
Mja al met al wel tevreden.
Hoe moet ik die twee afzonderlijke oplijstingen zien? Is het het vervolg of prep vs bulk?Vladimir Yakovlev is een 212/open pro die al een paar jaar werkt met Aceto en traint in de gym waar ik nu ook train. Heb hem daar helaas nog niet IRL gezien, huhu, maar anyways… In zijn stories postte hij zojuist zijn prep stacks voor 212 / open shows. Wel interessant.
![]()
Jannes heeft bij aceto gezeten en dit is nog een aardig normaal schema.Wat ik het meest interessant vind is het feit dat Chris Aceto dus verschillende test esters tegelijkertijd voorschrijft…
prop + waterbased (waarschijnlijk tegen waterretentie? omdat hij om 212 te halen extreem veel vocht moet verliezen) en sust + prop voor open.
Ik dacht dat dat echt zo’n old skool bro science dingetje was uit de jaren 90… Maar als Aceto het doet zal er wel wat inzitten.
Misschien doet hij prop toevoegen om snel meer fullness in een fysiek te krijgen pre show? Aangezien het ook om een open show gaat en die kerel eigenlijk een 212er is en dus minder massa heeft dan zijn concurrenten. Door middel van wat snelle test toe te voegen zou je dan in theorie wat op moeten vullen, waarschijnlijk in combinatie met meer carbs.
Hoe moet ik die twee afzonderlijke oplijstingen zien? Is het het vervolg of prep vs bulk?
Dat deed die bij jannes ook zomaar een dag test prop uit het niets etc.Snap de keuze niet Test = Test. met E of C ED injecteren heb je de meest stabiele bloedspiegel.
Mijn beste bulk bestond uit een combi van een lange en korte ester test. Voelde mij ook erg goed tijdens.Wat ik het meest interessant vind is het feit dat Chris Aceto dus verschillende test esters tegelijkertijd voorschrijft…
prop + waterbased (waarschijnlijk tegen waterretentie? omdat hij om 212 te halen extreem veel vocht moet verliezen) en sust + prop voor open.
Ik dacht dat dat echt zo’n old skool bro science dingetje was uit de jaren 90… Maar als Aceto het doet zal er wel wat inzitten.
Misschien doet hij prop toevoegen om snel meer fullness in een fysiek te krijgen pre show? Aangezien het ook om een open show gaat en die kerel eigenlijk een 212er is en dus minder massa heeft dan zijn concurrenten. Door middel van wat snelle test toe te voegen zou je dan in theorie wat op moeten vullen, waarschijnlijk in combinatie met meer carbs.
Mijn beste bulk bestond uit een combi van een lange en korte ester test. Voelde mij ook erg goed tijdens.
1-12: 500mg test e
6-12: 300mg test pp
Snap de keuze niet Test = Test. met E of C ED injecteren heb je de meest stabiele bloedspiegel.
Maakt allemaal geen drol uit, lijkt interessant een beetje switchen met gear.Denk dat het is om snel meer volheid in de spier te krijgen.