MuscleMeat

Spambod's kuurlog

Waarom zou je cholesterol etc tijdens een blast/kuur laten checken? Je weet van te voren al dat het waarschijnlijk fucked up is. Net zo als mensen die hier na 8 weken hun bloed laten testen en 'herstelt' zijn en meteen weer gaan blasten/kuren, je hebt na die 8 weken mischien net aan weer normale waardes en dan knal je er meteen weer gear in en alles is fucked dus eigenlijk loop je dan evengoed heel het jaar rond met slechte cholesterol waardes.
Correct, daarom zou ik ze juist checken. Om te weten hoe erg fucked ze zijn. Dan kun je dus inschatten wat voor schade je berokkent.

• Topic Starter Topic Starter
Correct, daarom zou ik ze juist checken. Om te weten hoe erg fucked ze zijn. Dan kun je dus inschatten wat voor schade je berokkent.

Dat kun je beter niet weten want anders slaap je zo slecht. En slechte slaap -> minder gains :rolleyes:

Voor, tijdens en na een kuurtje bloedprikken vind ik persoonlijk een beetje overdreven. Vooral voor de kuurtjes die de meesten hier doen. Mocht er iemand 3+ gram wegspuiten is het wellicht een ander verhaal...

Ik heb iig nog even tijd om na te denken wat ik precies ga doen... Maar zo snel mogelijk weer on heeft natuurlijk de voorkeur :dunno:

Ik ben benieuwd wat het tijdens is en wil een compleet plaatje hebben, zodat ik ook weet wat ik in het vervolg aan vitamine/mineralen/omega's etc. het beste kan suppleren en geeft mij een stok achter de deur om clean te blijven eten. Daarnaast kuur ik nu met Test+Mast en wil ik volgende keer Test only kuren. Ik ben erg benieuwd naar de verschillen. Verder volg ik een beetje adviezen van William Llewellyn op.

Dat kun je beter niet weten want anders slaap je zo slecht. En slechte slaap -> minder gains :rolleyes:

Voor, tijdens en na een kuurtje bloedprikken vind ik persoonlijk een beetje overdreven. Vooral voor de kuurtjes die de meesten hier doen. Mocht er iemand 3+ gram wegspuiten is het wellicht een ander verhaal...

Ik heb iig nog even tijd om na te denken wat ik precies ga doen... Maar zo snel mogelijk weer on heeft natuurlijk de voorkeur :dunno:
Je wil niet weten wat na 1 oral (winstrol) het effect op je HDL/LDL-ratio is. Daar kan @Galen over meepraten.

Je wil niet weten wat na 1 oral (winstrol) het effect op je HDL/LDL-ratio is. Daar kan @Galen over meepraten.

Klopt, maar wat ik ervan begreep herstelt het zich ook weer vrij snel nadat je stopt het te nemen.

Maar het is denk ik gewoon beter om ver weg te blijven van orals... Ze gaan qua VVM uiteindelijk toch weinig geven en het is een onnodige aanslag op zowat al je organen.

Dit was een keer tijdens een blast (cut blast) .. daarna slaap je niet beter hoor, daarom test ik het tijdens maar niet meer. Huisarts deed hier overigens niks mee

Screenshot_20190624-210024.png

0.5mg methyltren ed plus tren. Was wel aan het einde van de cycle.

*Ben toen wel voor een lever echo geweest maar voor cholesterol deed de huisarts niks
Note to self: nooit methyltren aanraken:roflol:. Die LDL doet gewoon pijn aan mn ogen bro, de t*ring.
Hoe was je lever volgens die echo?

Note to self: nooit methyltren aanraken:roflol:. Die LDL doet gewoon pijn aan mn ogen bro, de t*ring.
Hoe was je lever volgens die echo?
Lever was niks aan te zien op de echo zag er normaal uit volgens de arts.

Meeste orals doen dit dus zou ze sowieso allemaal dan niet aanraken

Vandaar ook dat ik de orals laat voor wat ze zijn deze cutblast:o.

De dip komt inderdaad na de nakuur.

Ik zou de bloedtest vier weken na de nakuur pakken dan is de nolvadex er volledig uit.

Heb je ook een bloedtest voor de kuur gedaan?

Oke het is nu dus 04.15 en ik heb besloten om op rustdagen (ik train nu EOD in de gym) 30 minuten fasted cardio te doen. Ik heb namelijk echt 0,0 eetlust de laatste tijd en dit zou moeten helpen. Ook om een beetje leaner te blijven.

Laatst bewerkt:
Vandaag eindelijk eens een goede training gehad. Weet niet waardoor het komt maar ik heb mijn logboek op bijna alle oefeningen kunnen verbeteren. De laatste tijd ging het nogal kut allemaal qua prestaties in de gym, maar vandaag voelde ik me echt sterk en gefocust.

Overigens heeft die fasted cardio mij gister gelijk écht een dikke boost gegeven qua eetlust. Serieus... Ik wist niet dat dit zo effectief zou zijn en ik ben nu van plan dit altijd erin te houden. Ook handig voor tijdens de volgende kuur wanneer de kcals weer heel hoog zullen zijn.

Ook doe ik nu a la DC een carb cut-off in de avond. Voor het slapen gaan alleen fat en protein. Eens kijken of ik hierdoor ook een beetje makkelijker lean blijf. Toen ik natty was at ik ook nooit carbs voor het slapen gaan en bleef ik best wel lean terwijl ik relatief veel at.

Fotootje van me benen...

Wat ik er wel nog even moet bijzeggen is dat die extreme stretches echt nog even onwennig aanvoelen en ik doe sommige denk ik ook niet helemaal juist. Hoe moet ik bijv me hamstrings stretchen?

Op intense muscle forum zijn er best veel topics mbt stretches met foto's en al, maar die zijn allemaal al 10 jaar oud en daarom kunnen die foto's niet meer weergegeven worden. Heeft iemand nog andere bronnen hiervoor met uitleg en foto's?

S90627-080834.jpg

Laatst bewerkt:
In de bodempositie van een rdl blijven kan je doen, zelf nog nooit stretches voor hams gedaan:o

In de bodempositie van een rdl blijven kan je doen, zelf nog nooit stretches voor hams gedaan:o

Oke, en schouders dan?

Wat ik nu doe is:
Chest - gewoon dumbbells alsof ik ze ga pressen in de stretched position houden.
Triceps - Overhead dumbbell press in de bottom position houden
Calves - ook gewoon in bottom position op leg press of seated calf raise
Quads - hou me vast aan een smith machine en vervolgens op me tenen staan en naar voren buigen met de knieën
Back - hangen aan een pull up bar (mijn grip faalt hard en alle pull up bars in mijn gym zijn van rubber waardoor ik niet goed kan strappen lol)

Heb alleen voor delts en biceps niet echt een fatsoenlijke stretch gevonden die ik goed voel.

Terug
Naar boven