MuscleMeat

Spambod's kuurlog

Vandaag eindelijk eens een goede training gehad. Weet niet waardoor het komt maar ik heb mijn logboek op bijna alle oefeningen kunnen verbeteren. De laatste tijd ging het nogal kut allemaal qua prestaties in de gym, maar vandaag voelde ik me echt sterk en gefocust.

Overigens heeft die fasted cardio mij gister gelijk écht een dikke boost gegeven qua eetlust. Serieus... Ik wist niet dat dit zo effectief zou zijn en ik ben nu van plan dit altijd erin te houden. Ook handig voor tijdens de volgende kuur wanneer de kcals weer heel hoog zullen zijn.

Ook doe ik nu a la DC een carb cut-off in de avond. Voor het slapen gaan alleen fat en protein. Eens kijken of ik hierdoor ook een beetje makkelijker lean blijf. Toen ik natty was at ik ook nooit carbs voor het slapen gaan en bleef ik best wel lean terwijl ik relatief veel at.

Fotootje van me benen...

Wat ik er wel nog even moet bijzeggen is dat die extreme stretches echt nog even onwennig aanvoelen en ik doe sommige denk ik ook niet helemaal juist. Hoe moet ik bijv me hamstrings stretchen?

Op intense muscle forum zijn er best veel topics mbt stretches met foto's en al, maar die zijn allemaal al 10 jaar oud en daarom kunnen die foto's niet meer weergegeven worden. Heeft iemand nog andere bronnen hiervoor met uitleg en foto's?

S90627-080834.jpg
Kijk even op dante trudel zijn instagram daar legt die wat stretches uit meen ik

Biceps zou ik als volgt stretchen:
- Cable crossover in rustpositie. Armen gestrekt en bovenarmen enigszins naar voren brengen terwijl je de elleboog gestrekt houdt.
- Zittende incline biceps curl. Zelfde verhaal, bovenarmen enigszins naar voren brengen.

Delts:
- Cable side raise zowel voorlangs als achterlangs in benedenpositie.
- Cable crossover en spelen met de houding van je bovenlichaam zodat je min of meer hangt in je delts.

Ik volgde deze log al van in het begin, respect voor het resultaat je hebt deftig veel massa opgebouwd. Ook leuk dat je alles mooi hebt bijgehouden want een goede log lijkt hier soms wat zeldzaam :p.
Wat zijn de plannen voor in de toekomst?

• Topic Starter Topic Starter
Ik volgde deze log al van in het begin, respect voor het resultaat je hebt deftig veel massa opgebouwd. Ook leuk dat je alles mooi hebt bijgehouden want een goede log lijkt hier soms wat zeldzaam :p.
Wat zijn de plannen voor in de toekomst?

Thanks! Fijn om te lezen.

De plannen zijn binnenkort (wanneer weet ik nog niet precies) weer on gaan met een iets hogere dosering als de vorige keer. 500 test E ipv 400 test C.
Stapje voor stapje de doseringen verhogen en met zo min mogelijk gear zo groot en zo sterk mogelijk worden. Totdat ik vind dat ik een fysiek heb dat ergens een wedstrijd kan winnen :P

De bedoeling is ook zeker om deze log nog een hele lange tijd bij te houden. Mocht ik ooit een echt beest worden, kan je in deze log de weg ernaartoe en de hele evaluatie zien. Dat lijkt me wel vet.

Waarom de filosofie van enkel test? Snap dat dit de basis is en lichaamseigen enkel brengt het op hogere doseringen meer sides die andere compounds/stacks niet hebben vocht/estro?
Andere compounds hebben toch ook gewoon hun 'eigen sides', voor minder gains vaak.

Waarom 4 weken na de nakuur?

Omdat de nolvadex er dan volledig uit is en niet de testosteron nog beïnvloedt.

Daarnaast ben je vier weken na de nakuur als het goed is al 10 weken gestopt met injecteren van testosteron dus mooi moment om even te kijken hoe alles ervoor staat dacht ik zo

Waarom de filosofie van enkel test? Snap dat dit de basis is en lichaamseigen enkel brengt het op hogere doseringen meer sides die andere compounds/stacks niet hebben vocht/estro?

Nouja... Wat ik van mijn kuur ervaringen tot nu toe heb begrepen is 2 dingen:
1. Ik ben erg gevoelig voor gyno
2. Ik heb vage klachten in mijn maag/darmen van bepaalde stoffen zoals clomid en anavar en waarschijnlijk nog een heleboel andere.

Tren/Deca -> grote kans op gyno die ook nog eens niet onder controle te houden is met tamoxifen en tren heeft ook de reputatie om maag/darmklachten te veroorzaken dus daar ga ik (nog) niet aan beginnen
Primobolan -> klinkt allemaal wel goed maar ik heb eens uitgerekend hoeveel dat zou kosten op 600mg voor 12 weken en dat heb ik niet over voor wat het me gaat geven qua massa
Masteron -> beetje hetzelfde als primo maar dan betaalbaarder... Ik geloof niet dat dit de ideala massabouwer is. Ik heb nog nooit gehoord dat iemand groot is geworden op masteron.
Boldenone -> ook maar de vraag hoe ik hier op reageer. Heb eea gelezen over de maagklachten die het bij sommige mensen schijnt te veroorzaken. Maar van alle bovengenoemde middelen zie ik boldenone het meeste zitten qua wat het doet voor massa en kracht. In Amerika zijn ze er dol op en ik denk niet voor niets.

Maar om even een lang verhaal kort te maken... Voor nu verkies ik test boven alles omdat het imo dé massa en kracht-bouwer bij uitstek is (100 anabool/100 androgeen), de gyno die ik ervan krijg is goed onder controle te houden met tamoxifen en ik weet iig 100% zeker dat ik er geen maag/darmklachten van krijg.

Ik snap wel dat test voor sommigen "saai" is en andere middelen spannender en exotischer zijn maar als je ook de meeste pro's en guru's hoort... Een hoge dosis test (1000/1500mg) is toch de basis voor elke grotemannenkuur aangevuld met een beetje anabolic (600/800mg) en een paar IU's HGH. Zoiets wil ik in de toekomst ook gaan doen, maar wel met geduld en beleid opbouwen naar dergelijke doseringen. Maar voor nu dus vooral test als main massabouwer gebruiken.

Het blijf toch altijd giswerk. Dat jij gevoelig bent voor gyno op 500mg test hoeft niet te betekenen dat je op tren/deca ook direct wat krijgt. Overigens valt elke gyno op te lossen met tamoxifen. Hele prolactine verhaal is al lang geleden ontkracht.

Het blijf toch altijd giswerk. Dat jij gevoelig bent voor gyno op 500mg test hoeft niet te betekenen dat je op tren/deca ook direct wat krijgt. Overigens valt elke gyno op te lossen met tamoxifen. Hele prolactine verhaal is al lang geleden ontkracht.

Was laatst -ik geloof in dit topic- nog een discussie over. Sommigen beweren toch echt dat je van deca gyno krijgt die niet met tamoxifen bestreden kan worden, omdat deca dezelfde receptor bezet. Ofzoiets. Ik weet niet... Vind het een beetje riskant allemaal.

Laatst bewerkt:
Omdat de nolvadex er dan volledig uit is en niet de testosteron nog beïnvloedt.

Daarnaast ben je vier weken na de nakuur als het goed is al 10 weken gestopt met injecteren van testosteron dus mooi moment om even te kijken hoe alles ervoor staat dacht ik zo
Als ik je goed begrijp denk jij dus dat wanneer er geen actieve stof tamoxifen meer in het bloed/weefsels aanwezig is, dat je dan hersteld bent? Wat verwacht je te zien?
Ik kan je garanderen dat:
- LH is niet op normaal niveau;
- FSH is niet op normaal niveau;
- Testosteron is onder niveau.

Met andere woorden: je gaat alleen maar zien dat je lichaam hard bezig is te herstellen, maar dat je nog lang niet hersteld bent. Dan kun je dus 8 weken daarna wederom een bloedtest gaan doen, om te kijken of je dan wél hersteld bent. Die bloedtest naar 4 weken is dus totaal nutteloos.

Was laatst -ik geloof in dit topic- nog een discussie over. Sommigen beweren toch echt dat je van deca gyno krijgt die niet met tamoxifen bestreden kan worden, omdat deca dezelfde receptor bezet. Ofzoiets. Ik weet niet... Vind het een beetje riskant allemaal.

Zolang je het niet zelf niet gebruikt weet je eigenlijk niks. Ieder lichaam reageert anders

Zolang je het niet zelf niet gebruikt weet je eigenlijk niks. Ieder lichaam reageert anders

Klopt. Ben ook zeker van plan om elke compound ooit een kans te geven en te kijken wat het doet. Maar nu geleidelijk opbouwen tot een hoge(re) dosering test only (1000mg bijvoorbeeld) lijkt mij persoonlijk verstandiger.

Sowieso is test only de meest gezonde manier van kuren ja, dus als andere compounds je niet trekken gewoon lekker test only blijven voorlopig.

Sowieso is test only de meest gezonde manier van kuren ja, dus als andere compounds je niet trekken gewoon lekker test only blijven voorlopig.
Dit.

De genexpressie van nandrolone die hecht aan de AR vertoont oestrogeen-achtige bijwerkingen, zoals gynecomastie. Wil niet zeggen dat dit gebeurt, maar het kan niet bestreden worden door tamoxifen. Enkel het staken van het gebruik van nandrolone zal ervoor zorgen dat de bijwerkingen niet meer plaatsvinden, mocht je dit krijgen.

Als ik je goed begrijp denk jij dus dat wanneer er geen actieve stof tamoxifen meer in het bloed/weefsels aanwezig is, dat je dan hersteld bent? Wat verwacht je te zien?
Ik kan je garanderen dat:
- LH is niet op normaal niveau;
- FSH is niet op normaal niveau;
- Testosteron is onder niveau.

Met andere woorden: je gaat alleen maar zien dat je lichaam hard bezig is te herstellen, maar dat je nog lang niet hersteld bent. Dan kun je dus 8 weken daarna wederom een bloedtest gaan doen, om te kijken of je dan wél hersteld bent. Die bloedtest naar 4 weken is dus totaal nutteloos.

Wat ik bedoel is dat als er geen nolvadex meer in je systeem zit dat het dan ook geen invloed heeft op je testosteron.

Iedereen weet dat nolvadex je testosteron kunstmatig verhoogd.
Als je vier weken wacht kun je zien hoe snel of langzaam je hersteld.

Wat ik bedoel is dat als er geen nolvadex meer in je systeem zit dat het dan ook geen invloed heeft op je testosteron.

Iedereen weet dat nolvadex je testosteron kunstmatig verhoogd.
Als je vier weken wacht kun je zien hoe snel of langzaam je hersteld.
Als er geen tamoxifen meer actief is, is het enige wat je na 4 weken ziet dat je nog niet hersteld bent. Die bloedtest is nutteloos. Wacht gewoon tot 12 weken na de nakuur.

Als er geen tamoxifen meer actief is, is het enige wat je na 4 weken ziet dat je nog niet hersteld bent. Die bloedtest is nutteloos. Wacht gewoon tot 12 weken na de nakuur.

Behalve je eigen testosteron en LH/FSH he... Hoe lang hebben andere waarden doorgaans de tijd nodig om back to normal te gaan na een kuur? Of is hier niet echt een zinnig antwoord op te geven? Denk hierbij aan RBC, HDL/LDL en leverfunctie. Dit zal toch allemaal wel meevallen bij dit soort kuurtjes? Gewoon een theoretische vraag

Laatst bewerkt:
Ik wens je veel succes ik ben benieuwd om te zien of je veel resultaat zal krijgen van zo een gelijkaardige cycle.

Ik wens je veel succes ik ben benieuwd om te zien of je veel resultaat zal krijgen van zo een gelijkaardige cycle.

Het zullen waarschijnlijk geen +15kg meer worden maar als ik genoeg eet en heel hard en zwaar train ben ik er 100% van overtuigd dat ik goede gains ga maken :) stay tuned zou ik zeggen!

Terug
Naar boven