Vandaag eindelijk eens een goede training gehad. Weet niet waardoor het komt maar ik heb mijn logboek op bijna alle oefeningen kunnen verbeteren. De laatste tijd ging het nogal kut allemaal qua prestaties in de gym, maar vandaag voelde ik me echt sterk en gefocust.
Overigens heeft die fasted cardio mij gister gelijk écht een dikke boost gegeven qua eetlust. Serieus... Ik wist niet dat dit zo effectief zou zijn en ik ben nu van plan dit altijd erin te houden. Ook handig voor tijdens de volgende kuur wanneer de kcals weer heel hoog zullen zijn.
Ook doe ik nu a la DC een carb cut-off in de avond. Voor het slapen gaan alleen fat en protein. Eens kijken of ik hierdoor ook een beetje makkelijker lean blijf. Toen ik natty was at ik ook nooit carbs voor het slapen gaan en bleef ik best wel lean terwijl ik relatief veel at.
Fotootje van me benen...
Wat ik er wel nog even moet bijzeggen is dat die extreme stretches echt nog even onwennig aanvoelen en ik doe sommige denk ik ook niet helemaal juist. Hoe moet ik bijv me hamstrings stretchen?
Op intense muscle forum zijn er best veel topics mbt stretches met foto's en al, maar die zijn allemaal al 10 jaar oud en daarom kunnen die foto's niet meer weergegeven worden. Heeft iemand nog andere bronnen hiervoor met uitleg en foto's?