MuscleMeat

Spambod's kuurlog

• Topic Starter Topic Starter
Gewicht bij aanvang kuur: 83,8 KG
Gewicht na week 1: 88,0 KG
Gewicht na week 2: 88,6 KG
Gewicht na week 3: 90,9 KG
Gewicht na week 4: 91,6 KG
Gewicht na week 5: 92,0 KG
Gewicht na week 6: 92,0 KG
Gewicht na week 7: 94,0 KG
Gewicht na week 8: 93,5 KG
Gewicht na week 9: 96,4 KG
Gewicht na week 10: 97,7 KG
Gewicht na week 11: 99,4 KG
Gewicht na week 12: 100,0 KG (einde kuur)
Gewicht na week 13: 99,6 KG
Gewicht na week 14: 97,4 KG
Gewicht na week 15: 98,2 KG
Gewicht na week 16: 98,3 KG
Gewicht na week 17: 98,5 KG
Gewicht na week 18: 97,5 KG

Kilootje lichter deze week... Komt denk ik doordat ik iets minder (bijna 100gr) carbs ben gaan eten. En misschien dat die fasted cardio ook een beetje zijn ding doet. Oh ja, dit is trouwens al de eerste volledige week zonder PCT.

Ik was vandaag weer sterk, niet normaal. In elke oefening +1, +2 en +3 reps. Dat 3x per week trainen begint echt zijn vruchten af te werpen. Als ik in de gym kom ben ik fired up en agressief en heb ik gewoon superveel drive. Als ik 4-5x per week train heb ik dat gewoon niet. Ik voel me dan net een slappe p**mel.

Ik doe er echt alles aan om nu ook OFF-cycle sterker te worden en gains te maken. Ik geloof er in dat dit kan. Ik kan me er niet bij neerleggen dat ik nu off ben en slap ben en geen gains kan maken etc. etc.

Maar goed, met goed nieuws komt helaas ook meestal slecht nieuws. Die pec tendon injury die inmiddels al bijna 1 maand geleden is ontstaan... Ik heb daar nog steeds last van. Het gekke is dat ik tijdens chest en shoulder exercises totaal geen last heb, maar net bijvoorbeeld na Romanian deadlifts voelde ik best wel een vervelende pijn. Dit komt denk ik doordat je die stang zeg maar tegen je lichaam probeert aan te drukken bij het op en neer gaan en hierbij ook je pec statisch gebruikt. Ook doe ik die extreme stretches elke keer na chest-exercises en ik heb het idee dat dit het alleen maar erger maakt/irriteert. Voel de dag erna meestal zo'n soort spierpijn, maar dan niet aan de spier maar aan die pees.
Ik probeer hier maar even voor een paar weken mee te stoppen (het stretchen).

En ik smeer dagelijks diclofenac-gel op de plek waar het pijn doet onder me oksel. Geen idee of dat helpt maar wie weet... alle kleine beetjes helpen.

Maar al met al gaat het best wel goed dus.

Als je bij je volgende kuur de 110kg kan aantikken... Zou heel nice zijn :D

Als je bij je volgende kuur de 110kg kan aantikken... Zou heel nice zijn :D

Dat zou inderdaad nice zijn! Hopelijk met niet al te veel vet er aan.

Met mijn lengte zal ik sowieso heel ver boven de 100kg moeten zitten in goede conditie om er vervolgens in wedstrijdshape impressive uit te zien. Daar gaan sowieso meerdere jaren inzitten denk ik zo.

Dat zou inderdaad nice zijn! Hopelijk met niet al te veel vet er aan.

Met mijn lengte zal ik sowieso heel ver boven de 100kg moeten zitten in goede conditie om er vervolgens in wedstrijdshape impressive uit te zien. Daar gaan sowieso meerdere jaren inzitten denk ik zo.
Wat voor wedstrijden zou je willen doen? In NL of in België? Welke categorie etc. Heb je vast over nagedacht :p

Wat voor wedstrijden zou je willen doen? In NL of in België? Welke categorie etc. Heb je vast over nagedacht :p

Nee, niet in NL of België. Ik woon in Rusland momenteel. Ik weet niet precies hoe het hier zit want ik heb er niet heel veel onderzoek naar gedaan, maar zoals ik het begrijp heeft elke regio/provincie zijn eigen kampioenschap. Als je daar overall winnaar van je klasse wordt mag je naar het NK.

Ik geloof dat iedereen daar zomaar aan mag deelnemen. DUs je hebt niet zoals in NL verschillende wedstrijdcategorieën waar je je eerst omhoog moet werken.
Er zijn verschillende klassen zoals mens physique, binnenkort geloof ik ook classic physique en gewoon classic bodybuilding.

Er doen hier in de regio echt gasten mee aan die wedstrijden die heel erg goed zijn.

Deze traint bijvoorbeeld in mijn gym.
Hij is onlangs Russisch kampioen geworden (weet niet precies in welke gewichtsklasse) en mocht dus naar de IFBB World Championships. Maar hij ging niet omdat dat drug tested is :hahaha:

Dusja om tegen dat soort beesten te competen moet ik nog even een paar jaartjes wachten denk ik zo :emo: De drempel is nogal hoog.

S90702-115550(1).jpg

Nee, niet in NL of België. Ik woon in Rusland momenteel. Ik weet niet precies hoe het hier zit want ik heb er niet heel veel onderzoek naar gedaan, maar zoals ik het begrijp heeft elke regio/provincie zijn eigen kampioenschap. Als je daar overall winnaar van je klasse wordt mag je naar het NK.

Ik geloof dat iedereen daar zomaar aan mag deelnemen. DUs je hebt niet zoals in NL verschillende wedstrijdcategorieën waar je je eerst omhoog moet werken.
Er zijn verschillende klassen zoals mens physique, binnenkort geloof ik ook classic physique en gewoon classic bodybuilding.

Er doen hier in de regio echt gasten mee aan die wedstrijden die heel erg goed zijn.

Deze traint bijvoorbeeld in mijn gym.
Hij is onlangs Russisch kampioen geworden (weet niet precies in welke gewichtsklasse) en mocht dus naar de IFBB World Championships. Maar hij ging niet omdat dat drug tested is :hahaha:

Dusja om tegen dat soort beesten te competen moet ik nog even een paar jaartjes wachten denk ik zo :emo: De drempel is nogal hoog.

S90702-115550(1).jpg
Heel sick, maar what the f**k doen je in Rusland? Hoef geen diepe details, maar de hoofdlijnen maakt het nog leuker om je te volgen hahah:cool:

Heel sick, maar what the f**k doen je in Rusland? Hoef geen diepe details, maar de hoofdlijnen maakt het nog leuker om je te volgen hahah:cool:

Mijn ouders zijn in de jaren '90 naar Nederland gekomen en een paar jaar geleden weer terug verhuisd naar Rusland.

t*ring die rus heeft een fysiek zeg haha

Russia is de doping wahalla man :)

Mwa... Hier wordt dezelfde gear gebruikt als in NL of UK of USA. Het enige voordeel is dat je sommige zaken als HCG of Tamoxifen gewoon in de apotheek kan kopen... Maar van HCG wordt je geen monster.

Hier heerst gewoon veel meer een bodybuilding cultuur en de samenleving is niet zo p*ssy als in NL. Hier wordt in geen enkele gym een probleem gemaakt van iemand die 260kg deadlifts op de grond ploft of hard schreeuwt of in een tanktop rondloopt of wat dan ook... Er is juist veel bewondering en respect voor bodybuilders.

En die gasten die ik liet zien trainen ook gewoon tyfuszwaar. 200+ kg squats voor reps alsof het niks is heb ik ze best vaak zien doen hier.

Je voelt je wel echt heel kut over jezelf als dat soort gasten naast je aan het trainen zijn :hahaha: laat staan daar samen mee op de bühne staan.

Behalve Wesley Vissers is er niemand op dit forum die er zo uitziet volgens mij.

Haha zit hij op dit forum? Echt een reuzen dat, ik vond jouw al erg groot. Als je naast hun staat val jij dan weg qua size? Of is het gewoon dat hun droger zijn en betere definitie etc hebben

Behalve Wesley Vissers is er niemand op dit forum die er zo uitziet volgens mij.

Nee meeste die een serieus fysiek hebben en op dit forum zaten. Stoppen omdat er niet veel meer informatie is dan hoe je moet kuren.

Maar er zijn zat voorbeelden van grote jongens. Die op dit forum zaten

Nee meeste die een serieus fysiek hebben en op dit forum zaten. Stoppen omdat er niet veel meer informatie is dan hoe je moet kuren.

Maar er zijn zat voorbeelden van grote jongens. Die op dit forum zaten

Hmm, wel jammer dat die niet meer actief zijn dan. Ben altijd benieuwd naar de cycles enzo die gasten van dat niveau doen.

Terug
Naar boven