XXL Nutrition

Spambod's kuurlog

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.221
Cut je verder dan of ga je bulken?

Ik denk dat we de cut nog verder doortrekken want ik heb nog een hoop vet te verliezen en ik denk dat me coach me echt fucking lean wil hebben voordat we weer gaan uppen. Ben daar zelf ook een voorstander van.

• #5.222
Heb van de parabolan momenteel ook random last van maagzuur. Sommige dagen nergens last van andere dagen pak ik een rennie en is het opgelost. Meeste ellende is de “warmte” vd tren en als het paar dagen 30+ graden is ga je gewoon kapot.

Komt goed uit want over een maandje of 2 is het -20 hier.

Ik denk dat we de cut nog verder doortrekken want ik heb nog een hoop vet te verliezen en ik denk dat me coach me echt fucking lean wil hebben voordat we weer gaan uppen. Ben daar zelf ook een voorstander van.
Mee eens. Zit wel steeds met de vraag hoe je dat precies timed met blasten. Als je nu al wat meer gas gaat geven ben je einde cut obv sides/bloedtest misschien wel rijp voor een cruise en dan mis je beetje die ‘window of opportunity’. Uiteraard moet je niet stoppen wanneer je bloedresultaten niet denderend zijn maar toch :P

De laatste tijd houd je je wat minder strikt aan X periode cruisen en y periode blasten, hoe bevalt je dat dusver?

• #5.226
Mee eens. Zit wel steeds met de vraag hoe je dat precies timed met blasten. Als je nu al wat meer gas gaat geven ben je einde cut obv sides/bloedtest misschien wel rijp voor een cruise en dan mis je beetje die ‘window of opportunity’. Uiteraard moet je niet stoppen wanneer je bloedresultaten niet denderend zijn maar toch:P

De laatste tijd houd je je wat minder strikt aan X periode cruisen en y periode blasten, hoe bevalt je dat dusver?

Ik snap wat je bedoelt. Ik denk dat we na de cut gelijk overgaan in een groeifase, waarschijnlijk met iets andere middelen ook. Ja, het is niet ideaal natuurlijk vanuit gezondheidsperspectief, maar wat we nu doen is toch min of meer wedstrijdgeoriënteerd en dan staat gezondheid nu eenmaal niet altijd helemaal voorop. Dat is nu eenmaal zo.

Wat betreft het langere periodes blasten; dat klopt wel ja. Het bevalt me goed, zeker in die zin dat ik mezelf geen tijdsdruk op leg van “nu moet het gaan gebeuren, ik heb 10/12/14 weken “de tijd” en nu moet alles perfect gaan”. Ik doe gewoon wat ik wil en naargelang hoe ik me voel en hoe mijn leven er op dat moment uitziet.

En daarnaast moet ik ook zeggen dat mijn blasts tot op heden nu ook niet zo spannend zijn geweest. Op een beetje slechte lipids na (en dit scheelt zelfs ook niet zo heel veel tov een cruise) is mijn blood work altijd gewoon okay… Van 500-750 test en 400 bold of npp ofzo ga je geen enorm verschrikkelijke gevolgen hebben, iig short term. Long term is mss een iets ander verhaal, who knows.

Maar ik bedoel maar te zeggen dat het allemaal niet zo zwart/wit is. Je kan prima 20 of 30 weken “blasten” met redelijk bloodwork als je doseringen normaal houdt.

Succes met je blast, ik hoop dat het je na enkele jaren prutsen wel lukt om 500 gram spiermassa te pakken tijdens een blast. Met die doseringen short terms geen risico’s hè, maar de long term. Ach nobody knows, hoop dat er nog wat prestige te behalen valt met bodybuilding in dat afgezonderde land van je. Succes pik

Reden: opschonen.
  • #5.228
Succes met je blast, ik hoop dat het je na enkele jaren prutsen wel lukt om 500 gram spiermassa te pakken tijdens een blast. Met die doseringen short terms geen risico’s hè, maar de long term. Ach nobody knows, hoop dat er nog wat prestige te behalen valt met bodybuilding in dat afgezonderde land van je. Succes pik

Ik hoop het ook. Thanks iig.

• #5.229
Benen zijn langzamerhand wel weer een beetje aan het terugkomen nu ik weer barbell squat voor 6-8 reps aan het begin van elke training. Vandaag deed ik 4 oef: bb squats 6 sets, hacks 3 sets, single leg lp 3 sets en adductors 3 sets. Daarna nog 40 min cardieau.

Woog vanochtend trouwens 94,00! Lang geleden dat ik zo een skinny bitsj was. Voor een redelijk low kcal cut tijdens een kroes vind ik mezelf er eigenlijk wel okay uitzien.

Bijlagen

• 75F873CD-A670-4F70-A658-FDD5C668D085.jpeg
    75F873CD-A670-4F70-A658-FDD5C668D085.jpeg
    239,8 KB · Weergaven: 170
Laatst bewerkt:
Zat dat je vrij veel boekweit at. Ken het eigenlijk alleen als erg voedzaam, geen idee of je het ook om die reden eet. Maar hoe eet je dat?

• #5.231
Zat dat je vrij veel boekweit at. Ken het eigenlijk alleen als erg voedzaam, geen idee of je het ook om die reden eet. Maar hoe eet je dat?

Haha, ja klopt. In een cut eet ik eigenlijk vrijwel alleen boekweit als carb source. Als je 50gr boekweit eet, is het op je bord nog best een hoopje en het vult erg goed itt witte rijst. Het bevat vrij veel voedingsvezels per 100gr. Het is ook glutenvrij en shit en verteert heel makkelijk. En persoonlijk vind ik de noot-achtige smaak ook erg nice. Eigenlijk alleen maar voordelen.

Ik kook het gewoon in een rijstkoker… je moet het wel een stuk langer koken dan rijst normaalgesproken.

Haha, ja klopt. In een cut eet ik eigenlijk vrijwel alleen boekweit als carb source. Als je 50gr boekweit eet, is het op je bord nog best een hoopje en het vult erg goed itt witte rijst. Het bevat vrij veel voedingsvezels per 100gr. Het is ook glutenvrij en shit en verteert heel makkelijk. En persoonlijk vind ik de noot-achtige smaak ook erg nice. Eigenlijk alleen maar voordelen.

Ik kook het gewoon in een rijstkoker… je moet het wel een stuk langer koken dan rijst normaalgesproken.
Ok, dank, binnenkort ook maar eens proberen :)

• Like
Waarderingen: Onit
  • #5.236
Zo, die zit er in :p Dikke anxiety toen ik die nasty donkerbruin gekleurde olie in me spier zag verdwijnen. Was bang dat ik tren cough oid zou krijgen maar merkte geen verschil met alle andere steroids. Niks aan het handje dus.

Overigens is deze tren al anderhalf jaar “over de datum”, tot 2022/05. Zo lang had ik die vials al staan zonder het aangeraakt te hebben, lol. En de masteron die ik nu gebruik is tot 2020 ofzo :hahaha: Maar die zit in ampullen dus dat is sowieso eeuwig houdbaar. Heb ooit eens een shit load aan gear gekocht met korting en nu zit ik er mee, lol.

Maar okay, ben wel benieuwd hoe me fysiek nu gaat reageren. Ik ben redelijk lean dus ik zou al vrij snel changes moeten zien.

Zo, die zit er in :p Dikke anxiety toen ik die nasty donkerbruin gekleurde olie in me spier zag verdwijnen. Was bang dat ik tren cough oid zou krijgen maar merkte geen verschil met alle andere steroids. Niks aan het handje dus.

Overigens is deze tren al anderhalf jaar “over de datum”, tot 2022/05. Zo lang had ik die vials al staan zonder het aangeraakt te hebben, lol. En de masteron die ik nu gebruik is tot 2020 ofzo :hahaha: Maar die zit in ampullen dus dat is sowieso eeuwig houdbaar. Heb ooit eens een shit load aan gear gekocht met korting en nu zit ik er mee, lol.

Maar okay, ben wel benieuwd hoe me fysiek nu gaat reageren. Ik ben redelijk lean dus ik zou al vrij snel changes moeten zien.
Tip voor als je tren cough krijgt: als je iets kwa ventolin hebt of aan kunt komen, als je de hoest voelt opkomen dan snel paar puffen nemen, zet je aderen in longen meer open en vaak dan veel minder tot geen last ervan

• #5.238
Tip voor als je tren cough krijgt: als je iets kwa ventolin hebt of aan kunt komen, als je de hoest voelt opkomen dan snel paar puffen nemen, zet je aderen in longen meer open en vaak dan veel minder tot geen last ervan

Heeft het al dan niet krijgen van tren cough ook niet te maken met de snelheid van injecteren? Wat ik meestal doe is met een insulinespuitje steeds 0,1ml eruit duwen en dan even tot 10 tellen en zo tot heel de spuit leeg is. Maar sommigen rammen gewoon in 1 sec zomaar een paar ml in hun spier. Of is da nie zo?

Is tren cough überhaupt nog een ding dan? Dacht dat inmiddels wel was vastgesteld dat eender welke AAS die je door een bloedvat heen drukt een hoest of drukkend gevoel op je longen geeft. Gebeurt me namelijk best eens en ik gebruik geen tren.

• #5.240
Is tren cough überhaupt nog een ding dan? Dacht dat inmiddels wel was vastgesteld dat eender welke AAS die je door een bloedvat heen drukt een hoest of drukkend gevoel op je longen geeft. Gebeurt me namelijk best eens en ik gebruik geen tren.

Ik heb geen idee. Ik heb nog nooit moeten hoesten na een steroid injectie en ik heb er ook al best wat gedaan. Maar over tren specifiek hoor je het wel vaak.

Terug
Naar boven