- Waardering
- 27.769
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 160kg
- Vetpercentage
- 50%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kan idd bij elke roid gebeuren, alleen tren reageert nog heftiger op de longen en irriteerd hem nog meerIs tren cough überhaupt nog een ding dan? Dacht dat inmiddels wel was vastgesteld dat eender welke AAS die je door een bloedvat heen drukt een hoest of drukkend gevoel op je longen geeft. Gebeurt me namelijk best eens en ik gebruik geen tren.
Hoe bedoel je?Ben benieuwd naar je gedragsverandering op het forum
Hij zit voor het eerst aan de tren

Over 2 weekjes moet ik weer even tijdelijk terug verhuizen voor 2-3 maandjes naar de stad waar ik oorspronkelijk vandaan kwam voordat ik begin dit jaar naar Moskou verhuisde. Weer ff 1500km heen en weer met honden en allerlei shit. Kutzooi.Overigens weer een beetje shit in me prive leefOver 2 weekjes moet ik weer even tijdelijk terug verhuizen voor 2-3 maandjes naar de stad waar ik oorspronkelijk vandaan kwam voordat ik begin dit jaar naar Moskou verhuisde. Weer ff 1500km heen en weer met honden en allerlei shit. Kutzooi.
Hopelijk word ik niet al te gek met die stress + tren in me mik, lol.

Het werkt snel maar ook weer niet zo snel lolHoly smokes, trenbolone gebruiken voelt als cheaten. Het is vandaag dag 2 na de eerste injectie en gisteren heb ik een high carb day gehad @ 500 carbs. Vandaag een halve kilo lichter en echt aanzienlijk voller en ronder. Veel meer dan normaal na een high carb day. Meestal ben ik dan juist waterig. Best wel sick als dit slechts het begin is. Geef me een maandje
Heb wel heel de nacht niet kunnen slapen maar dat heb ik altijd de eerste paar dagen direct als ik gear verhoog. Zal niet veel met de tren te maken hebben. Denk een soort reactie van me CNS op schommelingen in blood levels.
Tren A werkt wel snel ja. meeste Tren A die verkocht wordt zit geen A in, maar E.
Lul niet zo dom, zo dom ben je niet.Ja ja, dat weten we nu wel.
Tren A is eigenlijk meestal tren E.
Mast is test prop
Primo is mast
Anavar is winstrol
Toedeloe

Ben gewoon ready to go @ 04.00 in de ochtend.Des te beterSorry vrienden jullie kunnen wel zeggen tren werkt niet zo snel dit dat maar ik heb heel de fucking nacht klaarwakker gelegenBen gewoon ready to go @ 04.00 in de ochtend.
En ik pis mezelf helemaal de t*ring, -2kg (93,0 nu lol) sinds ik er aan begon op dinsdag en dit zonder enige dietary changes en een high carb day.
Heftig spul.

Je bent zoals gezegd redelijk lean en ook zeker geen kleine gast.Daarom zeg ik ook dat Tren A wel snel werkt. wie zegt van niet heeft nooit Tren A gehadSorry vrienden jullie kunnen wel zeggen tren werkt niet zo snel dit dat maar ik heb heel de fucking nacht klaarwakker gelegenBen gewoon ready to go @ 04.00 in de ochtend.
En ik pis mezelf helemaal de t*ring, -2kg (93,0 nu lol) sinds ik er aan begon op dinsdag en dit zonder enige dietary changes en een high carb day.
Heftig spul.
Koots was tevreden met check in na eerste weekje blast. Verlies alleen een beetje snel gewicht (was gisteren 92,5kg) en dus gaan we deze week beetje meer opvullen:
Mon: Hams + back @ 500 carbs + 30 min
Tue: Push @ 275 carbs + 40 min
Wed: off @ 200 carbs + 40 min
Thu: Back @ 550 carbs + 30 min
Fri: off @ 200 carbs + 40 min
Sat: Delts @ 275 carbs + 40 min
Sun: Quads @ 275 carbs + 40 min
Slapen ging vannacht voor het eerst weer een stuk beter btw.
Heb nog ff een ander dingetje waar ik een beetje mee zit: sinds ik aan de tren zit heb ik ook regelmatig een nerveus / vlinders in de buik - achtig gevoel in me buik / darmen en een beetje winderigheid in de vorm van boeren. Voor de rest verteert me eten wel prima, heb goede skitta’s enzo.
Denken jullie dat het net als met slaap met de dagen beter zal worden als mijn lichaam went aan die tren of ben ik fucked? Iemand ervaring mee?
Tren heeft mijn maag/ darmen altijd wel gefuckt, het werd bij mij wekelijks erger. Bij week 8-10 had ik dan ook echt geen honger meer en kreeg ik mijn meals langzaam weg. Ik bulk op 6000 calls, tijdens een cut heb ik er zo goed als geen last van.
Ik neem tren eigenlijk altijd pas aan het einde van een bulk fase, daarna gaan mijn calls toch naar beneden en krijgt mijn vertering stelsel wat rust om te herstellen.