AndroidHealthClinic

Spambod's kuurlog

Wat voor doseringen praten we dan over? En was het A of E? Merkte je daar verschil tussen qua maag / darm shit?
Tussen de 400 en 600 mg tren e per week. Ik heb zelf nooit A genomen, wil ik wel nog doen om te kijken of er verschil is.

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.262
Tren A is ook sterker, mg v mg dan E. vanwege het estergewicht

• #5.264
Had al in ander topic gepost maar ook ff hier, front + back

FD229939-2CBF-43AC-9EFA-A2CBDAE293B0.jpeg
992BD738-212A-4DF2-822B-92FA2F555380.jpeg

Vind die front double wel goed. Back moet nog veel aan gewerkt worden zoals bekend, ook lower back en shit. Misschien maar weer eens wat rack pulls doen enzo

Gaat wel lekker

Je wordt wel heel skinny nu, tijd om te bulken

• Haha
Waarderingen: Vonk
  • #5.269
Nou nu dus al een dag of 10 aan de tren. Die slapeloosheid die ik de eerste 2-3 nachten had is helemaal verdwenen… ik slaap weer gewoon als een baby. Ook had ik even last van een raar gevoel in me buik / maagzuur achtige shit, maar dmv Rabeprazol heb ik dit weten te verhelpen.

Voor de rest gaat het wel challaz. Het enige wat ik wel merk is dat ik vooral ‘s nachts echt extreem vaak en veel moet pissen terwijl mijn vocht inname niet/nauwelijks is verhoogd en ik heb vooral ‘s nachts ook erg last van een droge bek. Maar dat laatste kan ook komen doordat het hier fucking koud is en de verwarming al aan moet :hahaha: Je kan de tren natuurlijk niet van alles de schuld geven…

Oh ja en ik merk ook dat sinds de blast is begonnen mijn metabolisme (logischerwijs) aanzienlijk is versneld. Gisteren had ik een rustdag @ 200 carbs / 2500 kcal en voorheen was dit altijd prima te doen, gisteren dacht ik dat ik dood ging van de honger.

Voor de rest heb ik nog niemand verkracht of vermoord en word mijn fysiek beetje bij beetje voller / beter / droger. Morgen check in en dan zal ik wel even laten weten wat de bedoeling is voor komende week.

Vandaag eventjes genieten van 550 carbs.

Is je vriendin ook tevreden ?
Is was elke dag om 6u klaar wakker. gebruik je diuretica ?
waarom ga je niet lean bulken, je bent mager genoeg nu.

Tren kan behoorlijk zwaar voor de nieren zijn, dus met droge bek en veel pissen zou ik toch even bloed laten prikken en/of urine laten checken.

• #5.272
Tren kan behoorlijk zwaar voor de nieren zijn, dus met droge bek en veel pissen zou ik toch even bloed laten prikken en/of urine laten checken.

Dacht eigenlijk dat tren vooral slecht was voor je nieren omdat het bloeddruk kan verhogen.

Maar klaarblijkelijk heeft het dus ook een soort diuretisch effect.

Waar zou je op laten testen dan? Creatinine en urea of nog andere shit?

• #5.273
Is je vriendin ook tevreden ?
Is was elke dag om 6u klaar wakker. gebruik je diuretica ?
waarom ga je niet lean bulken, je bent mager genoeg nu.

Geloof het wel. We hebben nog geen fittie gehad iig.

Nou ja, ik doe zeg maar wat de koots zegt. Als hij me nog leaner wil hebben voordat we gaan bouwen, dan doen we dat. Ik heb nog vet genoeg om te verliezen.

Dacht eigenlijk dat tren vooral slecht was voor je nieren omdat het bloeddruk kan verhogen.

Maar klaarblijkelijk heeft het dus ook een soort diuretisch effect.

Waar zou je op laten testen dan? Creatinine en urea of nog andere shit?

CK is altijd verhoogd bij lifters, ik tag @AndroidHealthClinic even voor de juiste expertise in deze.

Laatst bewerkt:
  • #5.276
Besloten om quads een beetje anders aan te pakken de komende tijd. Doe al best lang min of meer dezelfde workouts; zware squats, zware hacks, daarna iets van een leg press en wat extensions ofzo. Maar ik heb het gevoel alsof mijn benen niet meer zo goed responden op die shit. Voorheen waren mijn quads voor me gevoel wat beter, voller.

Ben beetje na gaan denken over wat ik ca. 1-1,5 jaar geleden anders deed dan nu, en ik denk dat het te maken heeft met het feit dat ik toen heavy squats en shit combineerde met regelmatig high rep stuff. Leg pressen voor 20-30 reps en allerlei crazy dropsets op de leg extension. Ben daar eigenlijk zonder het zelf te beseffen een beetje van afgestapt.

Vandaag dus weer een beetje geprobeerd het te herintroduceren:

1. BB squat
*Go up doing sets of 8 until you get to a weight that is a heavy 6-8. Stay there for 3 sets.
Wu: 60x12,12 / 80x10 / 100x8
Ws: 110x8 / 120x8 / 130x8 // 140 x 6, 6, 6

2. 45 degree LP
*Sets of 20 until you barely can get 20.
Ws: 120x20 / 140x20 / 160x20 / 180x20

3. Smith front squat / back squat
*Do 2 sets of front squats, then 2 sets of back squats all using same weight. Closer foot stance on both.
Ws: 80 x 7, 6 // 80 x 8, 8

4. DB walking lunges
*4 sets of 8 steps with each leg, heavy.
Ws: 15 x 8, 8, 8, 8

+ 40 min cardieau

Ik verwacht morgen pijn.

Besloten om quads een beetje anders aan te pakken de komende tijd. Doe al best lang min of meer dezelfde workouts; zware squats, zware hacks, daarna iets van een leg press en wat extensions ofzo. Maar ik heb het gevoel alsof mijn benen niet meer zo goed responden op die shit. Voorheen waren mijn quads voor me gevoel wat beter, voller.

Ben beetje na gaan denken over wat ik ca. 1-1,5 jaar geleden anders deed dan nu, en ik denk dat het te maken heeft met het feit dat ik toen heavy squats en shit combineerde met regelmatig high rep stuff. Leg pressen voor 20-30 reps en allerlei crazy dropsets op de leg extension. Ben daar eigenlijk zonder het zelf te beseffen een beetje van afgestapt.

Vandaag dus weer een beetje geprobeerd het te herintroduceren:

1. BB squat
*Go up doing sets of 8 until you get to a weight that is a heavy 6-8. Stay there for 3 sets.
Wu: 60x12,12 / 80x10 / 100x8
Ws: 110x8 / 120x8 / 130x8 // 140 x 6, 6, 6

2. 45 degree LP
*Sets of 20 until you barely can get 20.
Ws: 120x20 / 140x20 / 160x20 / 180x20

3. Smith front squat / back squat
*Do 2 sets of front squats, then 2 sets of back squats all using same weight. Closer foot stance on both.
Ws: 80 x 7, 6 // 80 x 8, 8

4. DB walking lunges
*4 sets of 8 steps with each leg, heavy.
Ws: 15 x 8, 8, 8, 8

+ 40 min cardieau

Ik verwacht morgen pijn.
komt het niet gewoon omdat je aan het cutten bent dat ze minder vol zijn nu? denk eerder dat dat aan de hand is namelijk

• #5.278
komt het niet gewoon omdat je aan het cutten bent dat ze minder vol zijn nu? denk eerder dat dat aan de hand is namelijk

Nou ja ik vergelijk het zeg maar met foto’s uit een periode dat ik ook best lean was. Misschien is het wel mindfuck hoor :p Maar de training een beetje opfrissen kan sowieso geen kwaad.

Gewoon luisteren naar je koots, die heb je niet voor Jan Lul

Je coach maakt het niet uit hoe je traint?

Terug
Naar boven