- Waardering
- 39.166
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 110kg
- Vetpercentage
- 6%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Cruise zou ik trouwens focussen op bloedwaarden normaal krijgen en kracht/massa behoud dus gewoon een surplus aan houden. Start van je nieuwe blast zou je 4/6 weken mini cut kunnen doen.
Ja, het wordt natuurlijk sowieso even afwachten hoe ik uit deze kuur kom qua vetpercentage. Ik eet elke dag gewoon superclean en ik zit nu ook nog maar 500kcal boven mijn natty-onderhoud. Mocht ik dus gewoon min of meer hetzelfde vetpercentage behouden als voor mijn kuur, is een "serieuze" cut niet echt nodig denk ik. Misschien is een beetje cardio introduceren en hier en daar wat carbs verlagen al voldoende om een beetje overtollig vet kwijt te raken. Als je dat voorzichtig doet hoeft het denk ik niet per se ten koste te gaan van spiermassa en kracht. OP belooft veel goeds, huiswerk gedaan!
Ben erg benieuwd naar progressiefoto's!
Vanwaar niet wat meer volumineus eten als je honger hebt? Een ei meer, en 0 > 5% cottage cheese wont make the difference..
Dat is net 400 gram ofzo? Ik zit op 1500 gram groente per dag. Alleen nu in de laatste fase van mijn prep wat geminderd.

Rijst/pasta/aardappel, havermout en groente omhoog natuurlijk. Nu eet je practisch hetzelfde volume voor 400 meer kcal. Meer kcal gaat niet vullen, volume wel.Nou ja, alles bij elkaar opgeteld is het toch 400kcal erbij, dus het zal weldegelijk een verschil maken denk ik zo...
Wat zou jij dan evt. toevoegen of veranderen?
vindk best veel maar als je je er goed bij voelt, all good
Zal rot ademen....... alleen een wat dikker gezicht dan normaal maar dat vind ik niet zo erg... Me vriendin gaat er nog steeds graag op zitten.

Oefeningen als side raises, facepulls, rear delt flyes mag ik best naar de 15-20 (of meer) reps gaan. Werkt voor mij beter dan 8-10 reps.