Fitness Seller

Spambod's kuurlog

Neuh... Ben niet zo van het meten eigenlijk. Ik kan meestal aan mijn abs vrij goed zien of ik leaner word of juist dikker. Naar mijn idee zijn mijn abs nu iets beter (of iig zeker niet minder) zichtbaar als toen ik begon aan de kuur en ik ben toch 8kg zwaarder als toen. En bijna alle shirts en broeken die ik had passen niet meer :o

ik zie het , las eerst 4 kg.

Wanneer zien we weer eens een foto, ik kan mij inbeelden dat je inmiddels al veel verschil ziet

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.163
Wanneer zien we weer eens een foto, ik kan mij inbeelden dat je inmiddels al veel verschil ziet

Had in het laatst genomen foto topic vandaag deze gepost, haha.

Wat betreft upper body vind ik alle foto's van de afgelopen tijd kut. In real life heb ik best wat massa en rondheid gekweekt de afgelopen tijd die op foto's totaal niet te zien in. Ik zie er echt belachelijk slecht uit :o

Bijlagen

• S91007-133535.jpg
    S91007-133535.jpg
    134,6 KB · Weergaven: 177
Had in het laatst genomen foto topic vandaag deze gepost, haha.

Wat betreft upper body vind ik alle foto's van de afgelopen tijd kut. In real life heb ik best wat massa en rondheid gekweekt de afgelopen tijd die op foto's totaal niet te zien in. Ik zie er echt belachelijk slecht uit :o
lol ik zag jouw foto's en ik zag mezelf weer bijna als natty :) , gewoon rustig blijven bouwen 3

Misschien een beetje waterachtig maar ik denk dat je serieus wat massa hebt gebouwd, je mag jezelf zeker één van de brede jongens noemen in de gym. :cool:

• #1.169
Misschien een beetje waterachtig maar ik denk dat je serieus wat massa hebt gebouwd, je mag jezelf zeker één van de brede jongens noemen in de gym. :cool:

Nou is dat in mijn gym niet zo moeilijk hehe. Komen 's ochtends en overdag niet echt bodybuilders trainen daar...

• #1.171
Toch maar wat picca's laten maken zojuist na een push sessie voor mijn DBB broeders

Bijlagen

• IMG_20191008_123031_487(1).jpg
    IMG_20191008_123031_487(1).jpg
    155,9 KB · Weergaven: 223
  • IMG_20191008_123051_603(1).jpg
    IMG_20191008_123051_603(1).jpg
    231,8 KB · Weergaven: 222

Armen en schouders zijn goed man

Terug
Naar boven