XXL Nutrition

Spambod's kuurlog

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.121
Zal eens kijken wat het beste aanvoelt

Bijvoorbeeld John Jewett, die ik je aanraad om te volgen voor zijn training shit, doet het ook zo. Er zijn overigens maar weinig pro's die PPL doen, maar die gast weet echt waar hij mee bezig is. Sommige dingen die hij doet probeer ik ook in mijn trainingen te implementeren

Bijvoorbeeld John Jewett, die ik je aanraad om te volgen voor zijn training shit, doet het ook zo. Er zijn overigens maar weinig pro's die PPL doen, maar die gast weet echt waar hij mee bezig is. Sommige dingen die hij doet probeer ik ook in mijn trainingen te implementeren

Als je pro bent (ervan uitgaande dat je dus gear gebruikt) is een 4-daagse of 'bro-split' ook effectiever, in de meeste gevallen. Natty problems

• #1.123
  • Like
Waarderingen: BB_
Niet perse.

Maar het maakt in het algemeen minder uit hoe je traint ja als je steroids gebruikt.

Met AAS ben je 24/7 anabolic state. Daarnaast is je herstel beter. Dus kun je meer volume toepassen. Dan is lichaamsdelen opdelen vaak wel beter en kun je wekelijks volume verhogen. Er zijn maar zeer weinig pro's die 2x pw een lichaamsdeel trainen tenzij het bv buik/kuiten is of een achterlopend lichaamsdeel. Ronnie Coleman deed wel 2x pw dacht ik.

Met AAS ben je 24/7 anabolic state. Daarnaast is je herstel beter. Dus kun je meer volume toepassen. Dan is lichaamsdelen opdelen vaak wel beter en kun je wekelijks volume verhogen. Er zijn maar zeer weinig pro's die 2x pw een lichaamsdeel trainen tenzij het bv buik/kuiten is of een achterlopend lichaamsdeel. Ronnie Coleman deed wel 2x pw dacht ik.
Genetische wonders doen het goed op een bro split maar die doen het overal goed op. Heeft niks met aas te maken dit

Waarom ? Ik vind bulken (en cutten natuurlijk ook) met tren erbij heerlijk
Ik heb het idee dat ik m'n leven er flink mee inkort:o

Ik ben mss ook wat snel met te zeggen dat ik het nooit meer ga gebruiken want heb best nog wat tren liggen thuis en vond het uiteindelijk wel een fijn middel.

Denk dat er bij frequent gebruik wel sneller problemen optreden vs andere middelen.

Ik ben mss ook wat snel met te zeggen dat ik het nooit meer ga gebruiken want heb best nog wat tren liggen thuis en vond het uiteindelijk wel een fijn middel.

Denk dat er bij frequent gebruik wel sneller problemen optreden vs andere middelen.
Jij doet geen wedstrijden toch?

• #1.136
8 rep deadlift is relatief hoog aangezien jij van low volume/heavy weight houdt

Hmm... Ik doe 1 top set van 6-8 en een back off set van 10-12, of althans dat was de bedoeling, haalde er maar 8 :o Dat is dezelfde rep range als met alle andere oefeningen en ik zou niet weten waarom dat met deadlifts anders zou moeten zijn?

Lager dan 5 of 6 met deadlifts zou ik sowieso nooit gaan omdat ik dat te gevaarlijk vind.

• #1.137

Wat een p*ssy ben jij zeg pff

Op hoeveel tren (e of a?) zat je?

Terug
Naar boven