Ano_261020
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 6.710
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 82kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
200, 400 en 500 (e) vroeg het me af omdat ik van tren naast een beetje meer agressiviteit nergens last van heb, vind het heerlijk en de meeste verhalen/angsten voor tren warm overrated75mg a eod of 400mg e.
Waren beide leuke kuren. Vond het minder fijn eenmaal ik er mee stopte.
En jij?
Jij was toch fan van Dorian Yates? Twee dagen terug een interessant interview van 2 uur uitgekomen.
De voelbare sides vind ik ook overdreven. De niet zichtbare zijn, volgens mij, minder overdreven200, 400 en 500 (e) vroeg het me af omdat ik van tren naast een beetje meer agressiviteit nergens last van heb, vind het heerlijk en de meeste verhalen/angsten voor tren warm overrated
Jij was toch fan van Dorian Yates? Twee dagen terug een interessant interview van 2 uur uitgekomen.

Wat die gast is 1 jaar voor transformatie heeft gemaakt is absurd. Dit jaar zelfs voor de eerste keer op de mr olympia geplaatst en 4de geworden bij de 212lbs bij zn debut. Petje af. Ik volg hem al heelBijvoorbeeld John Jewett, die ik je aanraad om te volgen voor zijn training shit, doet het ook zo. Er zijn overigens maar weinig pro's die PPL doen, maar die gast weet echt waar hij mee bezig is. Sommige dingen die hij doet probeer ik ook in mijn trainingen te implementeren
Voor genetisch gifted atleten jaAls je pro bent (ervan uitgaande dat je dus gear gebruikt) is een 4-daagse of 'bro-split' ook effectiever, in de meeste gevallen. Natty problems
Wat die gast is 1 jaar voor transformatie heeft gemaakt is absurd. Dit jaar zelfs voor de eerste keer op de mr olympia geplaatst en 4de geworden bij de 212lbs bij zn debut. Petje af. Ik volg hem al heel
lang. Als ik geld zou investeren in een goeie coach was hij 1 daarvan op de lijst, wat betreft trainingsaanpak weet hij heel veel.
Haha die vrouw ziet er idd ook niet verkeerd uit voor iemand die wss ook aas gebruikt. Ik heb hem een hele tijd terug gevraagd wat hij zich vraagt voor offseason begeleiding en dat was 450 dollar met 12 weken begeleiding, maar dan ook elke week check-in, voeding wordt wekelijks veranderd en training aangepast op je herstel/progressie.Ja klopt daar heb je helemaal gelijk in. Ik volg hem ook al een lange tijd en die gast weet écht heel goed waar hij mee bezig is qua training. Misschien als ik daar over een tijdje het geld voor zou hebben dat ik hem ook zou inhuren. Heb overigens geen idee wat dat ongeveer zou kosten maandelijks, maar misschien dat jij daar meer van weet?
En ik volg trouwens ook zijn vrouw die fucking geil is (L)
Haha die vrouw ziet er idd ook niet verkeerd uit voor iemand die wss ook aas gebruikt. Ik heb hem een hele tijd terug gevraagd wat hij zich vraagt voor offseason begeleiding en dat was 450 dollar met 12 weken begeleiding, maar dan ook elke week check-in, voeding wordt wekelijks veranderd en training aangepast op je herstel/progressie.
Ja klopt daar heb je helemaal gelijk in. Ik volg hem ook al een lange tijd en die gast weet écht heel goed waar hij mee bezig is qua training. Misschien als ik daar over een tijdje het geld voor zou hebben dat ik hem ook zou inhuren. Heb overigens geen idee wat dat ongeveer zou kosten maandelijks, maar misschien dat jij daar meer van weet?
En ik volg trouwens ook zijn vrouw die fucking geil is (L)
Gewicht zegt niet alles inderdaad. Goede gains gemaakt in elk geval.

jij draagt toch van die oversized kleren, dus je bent fucking huge geworden begrijp ikNeuh... Ben niet zo van het meten eigenlijk. Ik kan meestal aan mijn abs vrij goed zien of ik leaner word of juist dikker. Naar mijn idee zijn mijn abs nu iets beter (of iig zeker niet minder) zichtbaar als toen ik begon aan de kuur en ik ben toch 8kg zwaarder als toen. En bijna alle shirts en broeken die ik had passen niet meer![]()

jij draagt toch van die oversized kleren, dus je bent fucking huge geworden begrijp ik![]()