MuscleMeat

Spambod's kuurlog

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.281
Zojuist laatste injectie van deze blast gedaan... Ging helaas niet zo goed. Ik houd meestal voor de zekerheid de naald - nadat alle olie eruit is - nog een minuut of 2-3 in me been, maar er kwamen alsnog een paar druppels olie uit toen ik de naald uit me been haalde. Heel raar... Heb dit tot nu toe 2x gehad, alsof de olie gewoon niet opgenomen wordt op die plek oid. Afijn... Zoals een echte bodybuilder betaamt heb ik een nieuwe vial open gedaan en nog ff 125mg in me delt gezet met een slin pin, om de verliezen te compenseren, haha...

Maandag zet ik weer 125mg want dan begint mijn cruise... Ik weet nog niet precies hoe lang deze gaat duren, maar de bedoeling is 11 of 12 weken, zodat ik de tweede week van januari kan beginnen met een cut-blast. Ik denk dat ik aan het einde van het jaar ook nog ff bloed ga laten prikken, om te kijken hoe alles er voor staat na 2 kuren/blasts.

Morgen trouwens jarig... Wordt dus wel een flink cheat dagje denk ik.

Je zet nog steeds cyp toch?

• #1.283

Deze kuur heb ik test cyp 200mg/ml uit ampullen gebruikt.

Voor mijn cruises heb ik 3 vials staan die 250mg/ml zijn, ook cyp trouwens, ja.

Voor mijn cut-blast ga ik test e 250mg/ml ampullen gebruiken. Hier heb ik er ook nog een hoop van liggen, terwijl de houdbaarheidsdatum tot 08/2020 ofzo is. Die moeten dus nog ff op. Niet dat die houdbaarheidsdatums nou zo belangrijk zijn trouwens hoor... In een glazen ampul blijft shit nog jaren goed.

Waarom heb je dan in je delt gezet en niet quad/glute? Just wondering

• #1.285
De bedoeling voor de cut-blast is trouwens:
wk 1-12: 250mg Test E
wk 1-6: 400mg Mast E
wk 7-12: 600mg Mast E

De reden achter het verhogen na 6 weken is dat ik precies 30 ampullen heb lol en dat dit dan mooi uitkomt én zodat wanneer de kcals wat lager gaan worden naarmate de cut vordert ik nog een extra boostje krijg van 200mg erbij. Heb er alvast zin in...

Maar nu sowieso nog ff gefocust blijven op groeien de komende weken en ook tijdens de cruise sterker en sterker worden.

Ben sinds een paar dagen lid van JP zijn forum en erg geïnspireerd en gemotiveerd om echt fucking sterk te worden op alle main lifts.

Jezus autist, denk je dat die niet gezette mgs het verschil gaan maken? :p

PB je adres dan krijg je een vial voor je verjaardag

• #1.287
Jezus autist, denk je dat die niet gezette mgs het verschil gaan maken? :p

PB je adres dan krijg je een vial voor je verjaardag

Ik denk dat ik echt autistisch ben ja. Als ik die paar druppels eruit zie vloeien, blijf ik er vervolgens heel de avond over nadenken en ben ik down.

• #1.288
Hoe staat zij tegenover je gebruik dan?

• #1.296

Kan toch ook haast niet anders? Het is als bodybuilder zijnde onmogelijk om een relatie te hebben met iemand die het allemaal niet begrijpt of niet wil begrijpen of niet accepteert etc. etc. Haast heel je leven bestaat uit bodybuilding dus als ze dat maar niks vindt, dan wordt het ook niks met de relatie :dunno:

Kan toch ook haast niet anders? Het is als bodybuilder zijnde onmogelijk om een relatie te hebben met iemand die het allemaal niet begrijpt of niet wil begrijpen of niet accepteert etc. etc. Haast heel je leven bestaat uit bodybuilding dus als ze dat maar niks vindt, dan wordt het ook niks met de relatie :dunno:

Nee oke maar 99% van alle mensen zullen toch afwijzend reageren op AAS

• #1.300
Misschien anders in Rusland. Als ik er maar voorzichtig naar hint naar mensen buiten de gym om krijg ik altijd een zeer afwijzend antwoord :p

Ja maar jij woont ook ergens in een dorp in de provincie.

Bovendien zijn steroids ook niet echt zaken waar je met buitenstaanders over moet praten.

Terug
Naar boven