- Waardering
- 20.663
Zojuist laatste injectie van deze blast gedaan... Ging helaas niet zo goed. Ik houd meestal voor de zekerheid de naald - nadat alle olie eruit is - nog een minuut of 2-3 in me been, maar er kwamen alsnog een paar druppels olie uit toen ik de naald uit me been haalde. Heel raar... Heb dit tot nu toe 2x gehad, alsof de olie gewoon niet opgenomen wordt op die plek oid. Afijn... Zoals een echte bodybuilder betaamt heb ik een nieuwe vial open gedaan en nog ff 125mg in me delt gezet met een slin pin, om de verliezen te compenseren, haha...
Maandag zet ik weer 125mg want dan begint mijn cruise... Ik weet nog niet precies hoe lang deze gaat duren, maar de bedoeling is 11 of 12 weken, zodat ik de tweede week van januari kan beginnen met een cut-blast. Ik denk dat ik aan het einde van het jaar ook nog ff bloed ga laten prikken, om te kijken hoe alles er voor staat na 2 kuren/blasts.
Morgen trouwens jarig... Wordt dus wel een flink cheat dagje denk ik.
Maandag zet ik weer 125mg want dan begint mijn cruise... Ik weet nog niet precies hoe lang deze gaat duren, maar de bedoeling is 11 of 12 weken, zodat ik de tweede week van januari kan beginnen met een cut-blast. Ik denk dat ik aan het einde van het jaar ook nog ff bloed ga laten prikken, om te kijken hoe alles er voor staat na 2 kuren/blasts.
Morgen trouwens jarig... Wordt dus wel een flink cheat dagje denk ik.