Fitness Seller

Spambod's kuurlog

Vriendin zoeken in de gym, liefst in een beetje hardcore gym. :p Probleem opgelost.
Ik denk dat ik echt autistisch ben ja. Als ik die paar druppels eruit zie vloeien, blijf ik er vervolgens heel de avond over nadenken en ben ik down.
Een autist zijn heeft veel voordelen binnen deze sport en levensstijl en ik denk dat als je echt iets wilt bereiken een beetje autisme je alleen maar ten goeie komt. :)

Mag ik vragen wat trouwens de reden is dat je Test C boven Test E hebt verkozen? Enkel vanwege verkrijgbaarheid (ik weet dat in USA Test C meer gebruikt wordt en in EUR Test E) of ook vanwege langere ester en dus betere anabole eigenschappen (maar ook hoger oestrogeen)?

Hoe bevalt delt prikken? Mijn quads zijn echt een speldenkussen inmiddels... daarnet volle bak ook in een ader geprikt, blood everywhere. Maar dan ook echt. De Niagara watervallen waren er niks bij. Ben dus eigenlijk op zoek naar een nieuwe spot om te roteren. Glutes kan ik echt niet bij, lats en chest ga ik niet aan beginnen, maar met een 0,6x25 in mn delt zitten poeren klinkt nou ook niet zo aantrekkelijk. Ik denk alleen dat ik mn slins opblaas als ik daar de test doorheen probeer te drukken. Dat is veel viskeuzer dan het bac water met hCG.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.303
Hoe bevalt delt prikken? Mijn quads zijn echt een speldenkussen inmiddels... daarnet volle bak ook in een ader geprikt, blood everywhere. Maar dan ook echt. De Niagara watervallen waren er niks bij. Ben dus eigenlijk op zoek naar een nieuwe spot om te roteren. Glutes kan ik echt niet bij, lats en chest ga ik niet aan beginnen, maar met een 0,6x25 in mn delt zitten poeren klinkt nou ook niet zo aantrekkelijk. Ik denk alleen dat ik mn slins opblaas als ik daar de test doorheen probeer te drukken. Dat is veel viskeuzer dan het bac water met hCG.

Ik heb al een aantal keer met 0,6x30 mijn schouders geïnjecteerd en dat ging echt prima. Zelfs na de eerste keer in beide schouders geen eens last van PIP gehad erna. Aanvankelijk was het wel ff raar om zo'n lange naald in je schouder te stoppen, maar hij ging er probleemloos en in zijn geheel in. Het enige probleem was dat mijn schouders elke injectie lekten. No matter hoe lang ik de naald erin bleef houden en hoe langzaam ik ook injecteerde, er kwamen altijd wat druppeltjes olie uit. Eigenlijk daarom ermee gestopt en gewoon verder in de benen gaan zetten.

Gisteren dus voor het eerst met een slin pin test geïnjecteerd en dat ging ook prima. Ik hoefde niet eens overdreven hard te drukken om de olie eruit te krijgen en de olie was gewoon kamertemperatuur. Had het van te voren niet verwarmd oid. En waarschijnlijk omdat het "maar" 0,5ml was had ik ook geen last van lekkage, haha.

Wow. :eek: Aspireer jij?

Lats met slin is echt easy en fijne spot, schouder zelf met oranje x23mm ook makkelijk

Snap werkelijk niet hoe mensen moeite kunnen hebben met een glute injectie zelf.. kan met één hand en prima voor de spiegel :dunno:

Glute vind ik ook erg fijn en niet moeilijk.

Ik ben lomp als de pest en gebruik m'n 2handen zelf bij een glute shot

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.310
Snap werkelijk niet hoe mensen moeite kunnen hebben met een glute injectie zelf.. kan met één hand en prima voor de spiegel :dunno:

Ik ben moddertje vet, zou een naald van 10cm moeten hebben om door die vetlaag heen tot mijn bilspier te geraken :dunno:

Ik heb al een aantal keer met 0,6x30 mijn schouders geïnjecteerd en dat ging echt prima. Zelfs na de eerste keer in beide schouders geen eens last van PIP gehad erna. Aanvankelijk was het wel ff raar om zo'n lange naald in je schouder te stoppen, maar hij ging er probleemloos en in zijn geheel in. Het enige probleem was dat mijn schouders elke injectie lekten. No matter hoe lang ik de naald erin bleef houden en hoe langzaam ik ook injecteerde, er kwamen altijd wat druppeltjes olie uit. Eigenlijk daarom ermee gestopt en gewoon verder in de benen gaan zetten.

Gisteren dus voor het eerst met een slin pin test geïnjecteerd en dat ging ook prima. Ik hoefde niet eens overdreven hard te drukken om de olie eruit te krijgen en de olie was gewoon kamertemperatuur. Had het van te voren niet verwarmd oid. En waarschijnlijk omdat het "maar" 0,5ml was had ik ook geen last van lekkage, haha.
Hmm, ja lijkt me niet heel chill om 0,6x25 in mn delt te rammen gezien je maar met 1 hand aan de slag kunt. Dan zit ik gegarandeerd te roeren.
Betere vraag: waarom zou ik aspireren?
Lats met slin is echt easy en fijne spot, schouder zelf met oranje x23mm ook makkelijk
Slins lijken me ook chill, maar ik ben echt bang dat ik die hele slinpin opblaas omdat test onwijs viskeus is.
Glute vind ik ook erg fijn en niet moeilijk.

Ik ben lomp als de pest en gebruik m'n 2handen zelf bij een glute shot

Same hahaha. En zelfs dan roer ik nog meer in mn glute dan in mn koffie. Ellende, maar wel een spot waar het meest in kan hier.
Met 1 hand zou zeker moeten lukken, maar dan zal ik wel echt zitten roeren alsof ik soep aan het maken ben:roflol:. 2 handen wordt wel echt een stuk lastiger...

Hmm, ja lijkt me niet heel chill om 0,6x25 in mn delt te rammen gezien je maar met 1 hand aan de slag kunt. Dan zit ik gegarandeerd te roeren.

Slins lijken me ook chill, maar ik ben echt bang dat ik die hele slinpin opblaas omdat test onwijs viskeus is.

Met 1 hand zou zeker moeten lukken, maar dan zal ik wel echt zitten roeren alsof ik soep aan het maken ben:roflol:. 2 handen wordt wel echt een stuk lastiger...
Als je vaste slinpin backload knalt hij echt niet zomaar uit elkaar, met 2 handen glute zou ik niet eens kunnen

Het was een vraag zonder waardeoordeel. Ik ga niet zeggen dat het wel/niet nodig of beter is, maar vroeg het mij gewoon af aangezien je aangaf in een ader te hebben geïnjecteerd. In dit geval was het dus vrij duidelijk, maar intramusculair doe ik het in ieder geval om zeker te zijn dat ik niet in een ader zit. Ja, ik weet dat het achterhaald zou zijn en tegenwoordig (medisch) de Z-track methode zonder aspireren toegepast wordt.

Idd gefeliciteerd, kaan maar goed wordt je buff van

Gefeliciteerd!

Gefeliciteerd ,en dat er nog vele jaren en vele kilo's spiermassa mogen volgen

Terug
Naar boven