Fitness Seller

Spambod's kuurlog

congratzzz :)

Gefeliciteerd, hoe oud?

Gefeliciteerd jochie :)

Had trouwens altijd wel dat er wat uit druppelt..ook een keer flinke straal bloed dat was vet cool.

Het was een vraag zonder waardeoordeel. Ik ga niet zeggen dat het wel/niet nodig of beter is, maar vroeg het mij gewoon af aangezien je aangaf in een ader te hebben geïnjecteerd. In dit geval was het dus vrij duidelijk, maar intramusculair doe ik het in ieder geval om zeker te zijn dat ik niet in een ader zit. Ja, ik weet dat het achterhaald zou zijn en tegenwoordig (medisch) de Z-track methode zonder aspireren toegepast wordt.
Ik heb niet in een ader geïnjecteerd.
Geloof me, als je in een ader zit, dan voel je dat meteen. Dan kom je niet aan injecteren toe. Ik heb dus direct weer de naald eruit getrokken, waarna het bloedbad zich ontvouwde.
Aspireren is mijns inziens onnodig. Verhoogt alleen maar de kans op littekenweefsel.

• Like
Waarderingen: BB_
Ik heb niet in een ader geïnjecteerd.
Geloof me, als je in een ader zit, dan voel je dat meteen. Dan kom je niet aan injecteren toe. Ik heb dus direct weer de naald eruit getrokken, waarna het bloedbad zich ontvouwde.
Aspireren is mijns inziens onnodig. Verhoogt alleen maar de kans op littekenweefsel.
Sorry, bedoelde bloedvat.

Gefeliciteerd! :birthday: Geniet ervan, dat het een 'progressief' jaar mag worden.

Nog gefeliciteerd dikz*k!

Ik heb ook niet in een bloedvat geïnjecteerd.
Dan heb ik je post verkeerd geinterpreteerd, sorry. Maar de reden dat ik aspireer is dus om zeker te stellen dat ik niet in een bloedvat injecteer.
Hoe bevalt delt prikken? Mijn quads zijn echt een speldenkussen inmiddels... daarnet volle bak ook in een ader geprikt, blood everywhere. Maar dan ook echt. De Niagara watervallen waren er niks bij. Ben dus eigenlijk op zoek naar een nieuwe spot om te roteren. Glutes kan ik echt niet bij, lats en chest ga ik niet aan beginnen, maar met een 0,6x25 in mn delt zitten poeren klinkt nou ook niet zo aantrekkelijk. Ik denk alleen dat ik mn slins opblaas als ik daar de test doorheen probeer te drukken. Dat is veel viskeuzer dan het bac water met hCG.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.334
Iedereen bedankt trouwens voor de felicitaties!

Vanochtend lekker benen gedaan en alle troep die ik gister heb gegeten er uit gescheten en gezweet, haha. Ik werd vanochtend wakker met 104,0 kg... De laatste keer dat ik dat woog was 3 weken geleden ofzo. Bizar, na zo veel gegeten te hebben.

De training ging lekker. Op BB squats en RDL's had ik een nieuw gewicht tov de vorige keer en op beide sets V-squats +1 rep kunnen doen, wat ook weer meer gewicht betekent de volgende sessie. Ik ga wel een B-variant van mijn leg workout toevoegen. Volgens JP is dit toch essentieel om progressie te blijven maken op alle main lifts... Dus ik luister naar 'm! Deze workout zal waarschijnlijk bestaan uit 45° leg presses en Iso-lateral leg presses voor quads als main lifts en een reverse V-squat voor hamstrings. Ben benieuwd hoe dat gaat bevallen.

Nog congrats! Goede verjaardag gehad?

Ik zou ook wel dik worden voor een etentje met @Lm7790 :D
Oh wacht dat ben ik al:trollface:

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.340
Nog congrats! Goede verjaardag gehad?

Zeker. Het belangrijkste was dat de training gister echt heerlijk was. Op alle 3 de main lifts weten te plussen en niet zo'n beetje ook. Op 2 sets zelfs +3 reps. Dat maak ik niet vaak mee :P

Voor de rest een beetje taart gegeten en uit eten geweest 's avonds. Was dus zeker mooie dag!

Terug
Naar boven