XXL Nutrition

Spambod's kuurlog

Proficiat kerel!

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.349
Gewicht bij aanvang van kuur #1: 83,8 KG
Gewicht na week 12 van kuur #1: 100,0 KG

Gewicht bij aanvang van kuur #2: 96,3 KG
Gewicht na week 1: 99,4 KG
Gewicht na week 2: 101,7 KG
Gewicht na week 3: 102,5 KG
Gewicht na week 4: 103,6 KG
Gewicht na week 5: 103,6 KG
Gewicht na week 6: 103,6 KG
Gewicht na week 7: 104,0 KG
Gewicht na week 8: 103,5 KG
Gewicht na week 9: 103,7 KG
Gewicht na week 10: 104,6 KG
Gewicht na week 11: 104,9 KG
Gewicht na week 12: 104,7 KG (einde kuur)

Nou... Lange tijd niet meer zo'n update gedaan. Vandaag is week 1 van mijn cruise begonnen en is mijn blast tevens ten einde gekomen. Ik denk dat ik terug kan kijken op een goede 12 weken. Qua gewicht is er de laatste paar weken niet zo veel veranderd, maar qua uiterlijk zeker wel. Alles voller, ronder en groter. Trainingen gaan nog steeds heerlijk.

Ik zat laatst te denken... In februari van dit jaar (voordat ik begon met juice) woog ik 81kg in best wel goede shape. Ik denk dat als ik nu een kilootje of 10-12 aan vet en water verlies, ik uitkom op ongeveer hetzelfde vetpercentage als toen, maar dus wel met 12 of 13kg meer lean tissue. Ik denk dat dat geen slecht resultaat is voor twee kuurtjes van respectievelijk 400 en 600mg test only.

Vandaag tevens mijn pakketje met masteron en nog wat test afgehaald. :) Het liefst was ik morgen al begonnen aan een cut-blast hehe... Maar ik probeer 10 weken te cruisen. Misschien 8 als het heel erg gaat kriebelen... We zullen zien.

Ik zat laatst te denken... In februari van dit jaar (voordat ik begon met juice) woog ik 81kg in best wel goede shape. Ik denk dat als ik nu een kilootje of 10-12 aan vet en water verlies, ik uitkom op ongeveer hetzelfde vetpercentage als toen, maar dus wel met 12 of 13kg meer lean tissue. Ik denk dat dat geen slecht resultaat is voor twee kuurtjes van respectievelijk 400 en 600mg test only.

Vandaag tevens mijn pakketje met masteron en nog wat test afgehaald. :) Het liefst was ik morgen al begonnen aan een cut-blast hehe... Maar ik probeer 10 weken te cruisen. Misschien 8 als het heel erg gaat kriebelen... We zullen zien.
Dat is echt een topresultaat! Hard werken, goed eten en je dedicated levensstijl hebben zijn vruchten afgeworpen. Ik ben benieuwd hoe het bevalt om te cruisen en niet off te gaan. Ik denk dat je komende weken nog best progressie kan boeken (zeker komende week is de test nog niet uit je lichaam). Masteron gaat de volgende kuur je zeker een nog betere look geven. :D:D

• #1.351
Dat is echt een topresultaat! Hard werken, goed eten en je dedicated levensstijl hebben zijn vruchten afgeworpen. Ik ben benieuwd hoe het bevalt om te cruisen en niet off te gaan. Ik denk dat je komende weken nog best progressie kan boeken (zeker komende week is de test nog niet uit je lichaam). Masteron gaat de volgende kuur je zeker een nog betere look geven. :D:D

Thanks Bertus! Ik doe inderdaad heel hard mijn best en als ik terugkijk op het afgelopen half jaar kan ik zeker wel stellen dat ik sinds ik aan de juice ben alleen nog maar strikter en harder voor mezelf ben geworden. Toen ik nog natty was, was het ook al vrij extreem... Maar nu nog meer, huhu. Maar zo hoort het ook natuurlijk.

Ik verwacht zeker nog gewoon gains te blijven maken de komende weken en wellicht zelfs dat ik tijdens de cruise met voldoende kcal en heel harde training nog wat lean tissue kan aanzetten.

Masteron ben ik ook echt heel benieuwd naar... En naar hoe ik eruit zie zonder vet en water lol.

Vergelijkingsfoto’s?

• #1.353

Niet echt... Maak niet zo veel foto's van mezelf en zo'n beetje alles wat een beetje representatief was heb ik hier wel gedropt zo nu en dan.

In deze shape is het ook een beetje lastig om foto's te maken en echt te gaan "vergelijken". Als ik dalijk droog ben wordt het een ander verhaal natuurlijk... Dan kan je pas echt een objectief oordeel vellen van de progressie.

Ik zou toch een foto van je huidige shape maken, dan heb je op het einde van je cut-blast tenminste wél een mooie vergelijking.

• #1.355
Ik zou toch een foto van je huidige shape maken, dan heb je op het einde van je cut-blast tenminste wél een mooie vergelijking.

Ja daar heb je eigenlijk wel gelijk in.

Zal kijken of ik de komende dagen wat foto's kan laten maken... En deze vervolgens vergelijken met hoe ik eruit ga zien aan het einde van de cruise en aan het einde van de volgende cut-blast.

Idd, zeker foto's maken. Spiegel zegt meer dan cijfers op de weegschaal. Ook ga je het verschil zien, wat je enkel maar meer motiveert. Lekker bezig trouwens !

Ja daar heb je eigenlijk wel gelijk in.

Zal kijken of ik de komende dagen wat foto's kan laten maken... En deze vervolgens vergelijken met hoe ik eruit ga zien aan het einde van de cruise en aan het einde van de volgende cut-blast.

anders vraag je even @amir1121 om een foto te maken

• #1.358
Lang geen training meer gelogd.
Vandaag was de B variant van mijn Push sessie aan de beurt. Eerste keer dat ik deze deed dus heb geen progressie kunnen tracken. Ik heb gelukkig wel goed de working weights uitgekozen, want ik zat op elke set in principe in de juiste rep range.

1. Barbell bench press - 110 x 7 / 85 x 13
2. Hammer incline chest press - 50 x 8 / 40 x 11
3. Close grip bench press - 85 x 7 / 70 x 10
4. Cable crossovers - 17,5 x 17 / 12 / 10
5. DB side laterals - 14 x 14 + p / 12 + p / 11 + p
6. Cable upright rows 21 x 12 / 11 / 10
7. Tricep rope pushdown 20 x 15 / 12 / 10

Ik heb echt heeeeeeeel erg lang geen barbell bench press meer gedaan, dus in principe was ik wel tevreden met dit. Eigenlijk is het natuurlijk fucking slap en de close grip bench press idem :o Het zijn van die basic oefeningen die ik eigenlijk jarenlang een beetje genegeerd heb. Maar nu ben ik ECHT vastberaden om er fucking sterk op te worden (voor mijn doen dan he). Ik ben er van overtuigd dat als ik over een tijdje die CGBP met 100 doe ipv 85 dat mijn triceps groter zullen zijn. En voor de gewone bench press voor chest geldt uiteraard hetzelfde. Hopelijk lukt het ook om tijdens de cruise strength gains te blijven maken.

Morgen benen met ook weer wat nieuwe oefeningen en dan een rustdag.

• #1.359
Net eventjes rug gedaan... Poeh poeh wat was ik sterk tov de vorige workout. Op beide sets pulldowns, bent over rows en HS iso lateral pulldowns +2 en zelfs +3 reps kunnen doen! Deadlifts vervolgens beide sets +1 kunnen doen en EINDELIJK mijn plateau doorbroken van 180x8 (deed er 9)... De volgende keer gaan we 182,5 x 9 proberen te doen. De laatste 2 warm ups van 140x2 en 160x1 voelden echt niet lekker en ik dacht echt van "no way dat ik nu 9 ga kunnen doen"... Maar eenmaal bezig kwam er echt een soort sicke woede in mij vrij... Heerlijk. Zo zou elke set gewoon moeten zijn; op leven en dood.
Trainen is leuk als je progressie boekt...

• #1.360
Gewicht bij aanvang van kuur #1: 83,8 KG
Gewicht na week 12 van kuur #1: 100,0 KG

Gewicht bij aanvang van kuur #2: 96,3 KG
Gewicht na week 12 van kuur #2: 104,7 KG

Gewicht na week 1 van cruise: 105,0 KG

Zo. Week 1 van mijn cruise zit er ook weer op... Afgelopen week voelde ik me echt heerlijk. Met name de trainingen gingen heel erg goed. Elke workout verbaasde ik mezelf m.b.t. de kracht die ik had. Ik maak dus nog ff goed gebruik van de hogere concentraties test in me lichaam!

Ook buiten de gym moet ik eerlijk zeggen dat ik me nu beter en lekkerder voel dan de afgelopen weken. Ik ben rustiger, minder opgefokt en gefrustreerd en mijn libido is veel hoger dan een week of 2 geleden, toen ik nog 600mg test zette. Het kan ook best iets psychologisch zijn hoor, maar voor mijn gevoel gaan de "scherpe" randjes er zeg maar een beetje van af qua gedrag en gevoel e.d. als de test levels langzaam beginnen te zakken.

Ook heb ik vanaf vandaag mijn kcal een beetje verlaagd. Niks extreems, gewoon -150/200kcal. Van 4000 naar 3800. Nu maar eventjes aanzien hoe gewicht/vetpercentage/uiterlijk zich de komende dagen en weken gaan ontwikkelen.

Ook had ik nog een vraagje aan de experts hier (@BankingForVials bijvoorbeeld?). Had deze vraag ook al in Galen zijn topic gesteld, maar helaas geen antwoord op gekregen. Afijn:

Vanaf het begin van mijn 12 week 600mg test only cycle heb ik HG Tamoxifen genomen, 10mg ed. Dit heeft echt perfect gewerkt tegen gyno... Geen jeuk, geen branderigheid, geen knobbels... Niks!

Nu ben ik dus aan het cruisen op 125mg test (en 2x 500IU hCG) en is de vraag dus: hoe lang blijf ik de Tamoxifen nu nog nemen? Zou 2 weken genoeg zijn? Of zou ik het beter op zeker kunnen spelen en bijvoorbeeld 4 weken doen? En dan bijvoorbeeld 2 weken 10mg ED en 2 weken 10mg EOD?

Wat is wijsheid?

Terug
Naar boven