- Waardering
- 34.342
Jij denkt als zelfs @Bert hier iets kan fixen lukt mij dit ook? Ik zie je wel proberen hier en daar...
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dus je vindt een babyface wel aantrekkelijk?Ik hou van jong en rond. Gefeliciteerd buffel!
Ik drink er wel een wijntje op vanavond.

NeeDus je vindt een babyface wel aantrekkelijk?
Ik heb hier nog een paar flessen wijn staan.
Die flessen wijn wel trouwens. Afhankelijk van wat je hebt staan.
Kom maar langs, dan zie je het vanzelf.Die flessen wijn wel trouwens. Afhankelijk van wat je hebt staan.
Het liefst was ik morgen al begonnen aan een cut-blast hehe... Maar ik probeer 10 weken te cruisen. Misschien 8 als het heel erg gaat kriebelen... We zullen zien.Dat is echt een topresultaat! Hard werken, goed eten en je dedicated levensstijl hebben zijn vruchten afgeworpen. Ik ben benieuwd hoe het bevalt om te cruisen en niet off te gaan. Ik denk dat je komende weken nog best progressie kan boeken (zeker komende week is de test nog niet uit je lichaam). Masteron gaat de volgende kuur je zeker een nog betere look geven.Ik zat laatst te denken... In februari van dit jaar (voordat ik begon met juice) woog ik 81kg in best wel goede shape. Ik denk dat als ik nu een kilootje of 10-12 aan vet en water verlies, ik uitkom op ongeveer hetzelfde vetpercentage als toen, maar dus wel met 12 of 13kg meer lean tissue. Ik denk dat dat geen slecht resultaat is voor twee kuurtjes van respectievelijk 400 en 600mg test only.
Vandaag tevens mijn pakketje met masteron en nog wat test afgehaald.Het liefst was ik morgen al begonnen aan een cut-blast hehe... Maar ik probeer 10 weken te cruisen. Misschien 8 als het heel erg gaat kriebelen... We zullen zien.

Dat is echt een topresultaat! Hard werken, goed eten en je dedicated levensstijl hebben zijn vruchten afgeworpen. Ik ben benieuwd hoe het bevalt om te cruisen en niet off te gaan. Ik denk dat je komende weken nog best progressie kan boeken (zeker komende week is de test nog niet uit je lichaam). Masteron gaat de volgende kuur je zeker een nog betere look geven.![]()
Ik zou toch een foto van je huidige shape maken, dan heb je op het einde van je cut-blast tenminste wél een mooie vergelijking.
Ja daar heb je eigenlijk wel gelijk in.
Zal kijken of ik de komende dagen wat foto's kan laten maken... En deze vervolgens vergelijken met hoe ik eruit ga zien aan het einde van de cruise en aan het einde van de volgende cut-blast.
Het zijn van die basic oefeningen die ik eigenlijk jarenlang een beetje genegeerd heb. Maar nu ben ik ECHT vastberaden om er fucking sterk op te worden (voor mijn doen dan he). Ik ben er van overtuigd dat als ik over een tijdje die CGBP met 100 doe ipv 85 dat mijn triceps groter zullen zijn. En voor de gewone bench press voor chest geldt uiteraard hetzelfde. Hopelijk lukt het ook om tijdens de cruise strength gains te blijven maken.