AndroidHealthClinic

Spambod's kuurlog

Wordt mast niet pas goed zichtbaar als je onder een x aantal % zit?

Je wordt door je genen kaal niet door de mast of tren.
Exact dat laatste. AAS versterken effecten waar je (genetisch) gevoelig voor bent en initiëren het niet.
Geen idee of je ug of hg hebt, maar bij ug staat die houdbaarheidsdatum er maar voor spek en bonen op.
Dat geldt voor de meeste producten. Bovendien betekent THT "tenminste houdbaar tot"; dat is was anders dan TGT ("te gebruiken tot"). Bij sommige producten kan wel de werking afnemen, maar dat zal hier wel meevallen, zeker als ampullen hebt waarbij het vacuüm intact blijft.
Overigens heb ik er vrij weinig verstand van, @Galen kan hier vast een zinnig antwoord op geven. (Laatst gelezen dat je Omega's wel beter kunt weggooien volgens mij).

Daar was ik ook bang voor toen ik mast ging gebruiken :p 0 haaruitval gehad tho.. mazzeltje.
Nu ooit nog tren proberen :roflol:
Is het btw ook zo dat als je eerst geen haaruitval had van mast dat het bij de volgende keer wel kan gebeuren of ?
Hahaha was ik ook altijd bang voor. Zowel op tren als op mast niet super veel. Ik heb vooral haaruitval wanneer ik van blast naar cruise ga. Daarbij is er na anderhalf jaar blasten en cruisen nauwelijks verschil te zien, ondanks de haren die ik zie liggen na het douchen

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.386
Ik schreef houdbaarheidsdatum ook tussen "" omdat ik het ook met een korrel zout neem, maar desalniettemin is het misschien toch beter om het voor die aangegeven datum allemaal even op te maken :o Was wel blij dat ik het voor de helft van de prijs kon kopen, aangezien masteron best wel duur is. Overigens denk ik niet dat er tussen 400 en 600mg masteron een supergroot verschil is. We zullen het wel zien binnenkort!

Ik schreef houdbaarheidsdatum ook tussen "" omdat ik het ook met een korrel zout neem, maar desalniettemin is het misschien toch beter om het voor die aangegeven datum allemaal even op te maken :o Was wel blij dat ik het voor de helft van de prijs kon kopen, aangezien masteron best wel duur is. Overigens denk ik niet dat er tussen 400 en 600mg masteron een supergroot verschil is. We zullen het wel zien binnenkort!

masteron duur?

Niemand kan daar een antwoord op geven aangezien je het preventief nam. Stop en je zult het zien. Het kan prima zo zijn dat jij side vrij bent op 600mg test en op 125 met een beetje hcg wel gyno krijgt.
Dit. Ontwikkeling van gynecomastie is afhankelijk van de verhouding tussen testosteron en oestrogeen, niet zozeer de totale hoeveelheid oestrogeen.

Persoonlijk zou ik, gezien je historie van ontwikkeling van gynecomastie, 2 weken door blijven nemen op 10mg. Vervolgens gewoon stoppen. Het heeft een halfwaardetijd van 5 dagen, dus het is niet zo dat dat van de ene op de andere dag zich gaat ontwikkelen.
Oh, nuttige toevoeging hieraan: blijf van je tepels af. Je loopt alleen maar het risico de klier te irriteren waardoor je ontstekingen/zwellingen veroorzaakt.

• #1.395
Net benen gedaan... Ondanks dat ik op elke set weer dik wist te plussen, ben ik niet echt helemaal tevreden. Mijn eerste oefening van vandaag was de gewone 45 degree leg press van HS. Om 10-12 reps op de eerste set te doen, moet ik 400kg gebruiken en daar ligt ook gelijk het probleem. Zo veel gewicht gebruiken op een leg press vind ik helemaal niet chill... De druk op je hoofd enzo is zo groot dat het net voelt alsof je ogen op elk moment je schedel uitspringen en ik pak die handle bars aan de zijkant van de seat zo fucking stevig hard vast dat ik last krijg van me bicep tendons na een paar sets, lol. :hahaha: Voelt dus gewoon niet lekker allemaal... Weet niet of sommigen van jullie dit ook zo ervaren met leg press?

Denk dus dat ik de volgende keer maar smith squats ga doen als eerste oefening. En als dat 'em ook niet wordt, waag ik me misschien aan front squats. Vind het altijd een beetje kut om snel weer van oefening te moeten switchen, omdat het altijd weer een gok is welk gewicht je de eerste keer moet gebruiken en een nieuwe movement is ook gewoon altijd wennen. Maarja... Het is ff niet anders.

Rest van de oefeningen ging wel gewoon lekker... En meer gewicht én meer reps tov de vorige keer. Blijf dus gewoon sterker worden en sterker = groter, dus ik ben tevreden met hoe het nu gaat.

Voel me lichamelijk en psychisch trouwens 10 keer beter nu ik al 2 weken aan het cruisen ben vs. toen ik midden in mijn cycle was. Ben veel relaxter, minder snel geïrriteerd of boos... Fijn zo

Zo veel gewicht gebruiken op een leg press vind ik helemaal niet chill... De druk op je hoofd enzo is zo groot dat het net voelt alsof je ogen op elk moment je schedel uitspringen en ik pak die handle bars aan de zijkant van de seat zo fucking stevig hard vast dat ik last krijg van me bicep tendons na een paar sets, lol. :hahaha: Voelt dus gewoon niet lekker allemaal... Weet niet of sommigen van jullie dit ook zo ervaren met leg press?
Herkenbaar. Mijn voorkeur gaat uit naar leg press als tweede oefening. Voelt voor mij een stuk prettiger in veel opzichten. Bij mij zit er vaak een squatvariant voor.

• Like
Waarderingen: BB_
  • #1.397
Herkenbaar. Mijn voorkeur gaat uit naar leg press als tweede oefening. Voelt voor mij een stuk prettiger in veel opzichten. Bij mij zit er vaak een squatvariant voor.

Ja, ga dat voortaan ook maar zo doen.

Nu zien mijn leg workouts er zo uit qua loading exercises:

Legs A
BB squats - 1x6-8, 1x8-10, 1x10-12
HS V-Squat - 1x6-8, 1x10-12
Romanian Deadlift - 1x6-8, 1x10-12

Legs B
Leg press (voortaan dus Smith squats) - 1x10-12, 1x12-15, 1x15-20
HS Iso lateral leg press - 1x6-8, 1x10-12
Reverse HS V-squat - 1x6-8, 1x10-12

Ja, ga dat voortaan ook maar zo doen.

Nu zien mijn leg workouts er zo uit qua loading exercises:

Legs A
BB squats - 1x6-8, 1x8-10, 1x10-12
HS V-Squat - 1x6-8, 1x10-12
Romanian Deadlift - 1x6-8, 1x10-12

Legs B
Leg press (voortaan dus Smith squats) - 1x10-12, 1x12-15, 1x15-20
HS Iso lateral leg press - 1x6-8, 1x10-12
Reverse HS V-squat - 1x6-8, 1x10-12
Nice. Het ontbreken van een V-squat in onze gym is wel echt een gemis.

Hoeveel procent zak je in gewicht (2de set vs 1ste set) in je loading sets? Prettige manier van trainen?

• #1.399
Nice. Het ontbreken van een V-squat in onze gym is wel echt een gemis.

Hoeveel procent zak je in gewicht (2de set vs 1ste set) in je loading sets? Prettige manier van trainen?

Ligt een beetje aan de oefening... Maar doorgaans zo'n 20 tot 25 procent.

Voor mij is dit echt dé fijnste manier van trainen... En ik heb al heel wat geprobeerd hehe.

V-squat is zeker een chille machine ja... Maar ik mis in mijn gym ook wel een beetje een reguliere hack squat (met een sled dus)

Ook steeds pijn in mn bicep bij zware leg presses.

Niets beat squat(varianten) imo voor leg gains.

Ik zie dat je smith squats wilt doen, heb die onlangs eens geprobeerd maar erg lekker voelt dat niet :/ Jij wel goeie ervaringen mee he?

Terug
Naar boven