- Waardering
- 8.812
Je wordt. Ik ben trots. Goed gedaan jochie.Je wordt door je genen kaal niet door de mast of tren.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je wordt. Ik ben trots. Goed gedaan jochie.Je wordt door je genen kaal niet door de mast of tren.

Exact dat laatste. AAS versterken effecten waar je (genetisch) gevoelig voor bent en initiëren het niet.Je wordt door je genen kaal niet door de mast of tren.
Dat geldt voor de meeste producten. Bovendien betekent THT "tenminste houdbaar tot"; dat is was anders dan TGT ("te gebruiken tot"). Bij sommige producten kan wel de werking afnemen, maar dat zal hier wel meevallen, zeker als ampullen hebt waarbij het vacuüm intact blijft.Geen idee of je ug of hg hebt, maar bij ug staat die houdbaarheidsdatum er maar voor spek en bonen op.
Toevalstreffer

Hahaha was ik ook altijd bang voor. Zowel op tren als op mast niet super veel. Ik heb vooral haaruitval wanneer ik van blast naar cruise ga. Daarbij is er na anderhalf jaar blasten en cruisen nauwelijks verschil te zien, ondanks de haren die ik zie liggen na het douchenDaar was ik ook bang voor toen ik mast ging gebruiken0 haaruitval gehad tho.. mazzeltje.
Nu ooit nog tren proberen
Is het btw ook zo dat als je eerst geen haaruitval had van mast dat het bij de volgende keer wel kan gebeuren of ?
Was wel blij dat ik het voor de helft van de prijs kon kopen, aangezien masteron best wel duur is. Overigens denk ik niet dat er tussen 400 en 600mg masteron een supergroot verschil is. We zullen het wel zien binnenkort!Ik schreef houdbaarheidsdatum ook tussen "" omdat ik het ook met een korrel zout neem, maar desalniettemin is het misschien toch beter om het voor die aangegeven datum allemaal even op te makenWas wel blij dat ik het voor de helft van de prijs kon kopen, aangezien masteron best wel duur is. Overigens denk ik niet dat er tussen 400 en 600mg masteron een supergroot verschil is. We zullen het wel zien binnenkort!

Dit. Ontwikkeling van gynecomastie is afhankelijk van de verhouding tussen testosteron en oestrogeen, niet zozeer de totale hoeveelheid oestrogeen.Niemand kan daar een antwoord op geven aangezien je het preventief nam. Stop en je zult het zien. Het kan prima zo zijn dat jij side vrij bent op 600mg test en op 125 met een beetje hcg wel gyno krijgt.
Voelt dus gewoon niet lekker allemaal... Weet niet of sommigen van jullie dit ook zo ervaren met leg press?Herkenbaar. Mijn voorkeur gaat uit naar leg press als tweede oefening. Voelt voor mij een stuk prettiger in veel opzichten. Bij mij zit er vaak een squatvariant voor.Zo veel gewicht gebruiken op een leg press vind ik helemaal niet chill... De druk op je hoofd enzo is zo groot dat het net voelt alsof je ogen op elk moment je schedel uitspringen en ik pak die handle bars aan de zijkant van de seat zo fucking stevig hard vast dat ik last krijg van me bicep tendons na een paar sets, lol.Voelt dus gewoon niet lekker allemaal... Weet niet of sommigen van jullie dit ook zo ervaren met leg press?
Herkenbaar. Mijn voorkeur gaat uit naar leg press als tweede oefening. Voelt voor mij een stuk prettiger in veel opzichten. Bij mij zit er vaak een squatvariant voor.
Nice. Het ontbreken van een V-squat in onze gym is wel echt een gemis.Ja, ga dat voortaan ook maar zo doen.
Nu zien mijn leg workouts er zo uit qua loading exercises:
Legs A
BB squats - 1x6-8, 1x8-10, 1x10-12
HS V-Squat - 1x6-8, 1x10-12
Romanian Deadlift - 1x6-8, 1x10-12
Legs B
Leg press (voortaan dus Smith squats) - 1x10-12, 1x12-15, 1x15-20
HS Iso lateral leg press - 1x6-8, 1x10-12
Reverse HS V-squat - 1x6-8, 1x10-12
Nice. Het ontbreken van een V-squat in onze gym is wel echt een gemis.
Hoeveel procent zak je in gewicht (2de set vs 1ste set) in je loading sets? Prettige manier van trainen?