Fitness Seller

Spambod's kuurlog (3 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Vandaag precies 1 week bezig. In de spiegel ben ik echt al zichtbaar leaner geworden in 7 dagen; love handles en buikvet is afgenomen. Zoals ik laatst al zei gaat vetverlies echt snel bij mij. Heb gedurende de dag tussen de meals door ook best een hongergevoel af en toe... Heerlijk is dat! Vooral na een halfjaar forcefeeden is dit een verademing.

    Qua gewicht weeg ik nog precies hetzelfde als vorige week overigens... schommelt tussen de 104,0 en 104,8 kg. Zolang ik zichtbaar vet blijf verliezen ga ik uiteraard nog niks veranderen aan mijn schema... pas als de progress stagneert begin ik met wat cardio.

    Trainingen gaan goed, ik blijf maar plussen op haast alle loading sets en kom langzamerhand op best leuke gewichten uit waar ik een jaartje geleden alleen nog maar van kon dromen! Vandaag wel noodgedwongen een tweede rustdag achterelkaar in moeten plannen... kwam met pijn en moeite uit bed en gister was helaas niet zo’n rustige dag als een rustdag normaalgesproken hoort te zijn.
     
    Ben je vroeger dik geweest? (Serieus) overtollige buikvet? Benen zien er lean uit ten op zichte van buik
     
    Ben je vroeger dik geweest? (Serieus) overtollige buikvet? Benen zien er lean uit ten op zichte van buik

    Nee lol ik ben nooit dik geweest. Toen ik begon met bodybuilding woog ik 65 kilo ofzo.

    Het is trouwens ook niet zo dat ik nu dikke vetrollen rond mijn middel heb hangen ofzo hahaha alleen over mijn abs zit wel een speklaagje. Behalve de abs en shit heb ik inderdaad nergens echt veel vet opgeslagen.
     
    Net voor het eerst in lange tijd weer eens gekotst tijdens leg day. Na de RDL’s begon me bek ineens vol te lopen met water en moest ik rennen (terwijl ik amper kon lopen) en volgde er een dikke kotsexplosie. Lekker dacht ik, nu ben ik er van af en kan ik me training afmaken... Dus ik nog 1 rest / pause set leg extensions gedaan, ging prima... Was net van het apparaat af of me mond begint weer vol te lopen met dat waterige speeksel :hahaha: De tweede ronde was nog heftiger dan de eerste en al het water wat ik dronk tijdens de sessie kwam er uit + nog wat achtergebleven stukjes ontbijt. Denk trouwens dat het daar ook aan lag... te veel water gedronken tijdens de training. Moeilijk soms om je in te houden als je erge dorst hebt en shit maarja... Eigen schuld dus.

    Dit overigens allemaal onder toeziend oog van opa’s en oma’s die vroeg in de ochtend komen “trainen”, haha...
     
    Al die oudjes in shock :D
     
    Vanaf morgen ga ik denk ik maar cardio beginnen te doen. Eerste week dat ik -25% carbs deed voelde ik best wat honger, maar de laatste paar dagen heb ik niet het gevoel dat ik vet aan het verbranden ben ofzo. Gister was mijn eetlust juist fucking slecht en had ik zelfs moeite met mijn laatste meals lol.

    Wat ik trouwens ook nog eventjes kwijt wil is dat ik echt fuuuuuucking moe ben. Het bizarre is dat ik nog geen 3 weken geleden een volle week rust nam, met slechts 2 hersteltrainingen die week. En nu ben ik gewoon weer helemaal naar de tyfus. Moeite met uit bed komen, vervolgens weet ik me toch te motiveren om te gaan trainen, de eerste 2 of soms 3 loading exercises gaan nog wel goed met
    meestal +1 rep of +1.25 tov de vorige keer, maar vervolgens zak ik echt als een kaartenhuis in elkaar en val ik bijna in slaap in de gym en voel ik me een slappe flikker. De laatste 2-3 oefeningen voel ik niks meer van een pomp en heb ik ook totaal geen focus meer. Eenmaal thuis is dit nog erger en voel ik me de rest van de dag net een zombie.

    En dit alles terwijl mijn volume eigenlijk al best minimaal is en ik een pull - push - rest - legs - rest - repeat schema hanteer. Rust genoeg zou je zeggen, maar niet dus! En dat terwijl ik ook nog gewoon 250 test en 400 mast doe en mijn calorieën nog steeds rond de 3200 zitten.

    Fuck deze shit. Ik denk dat ik EOD ga trainen vanaf nu, net zoals Dante Trudel het adviseert. Vaker trainen lukt mij gewoon niet voor langere periodes op deze manier.
     
    Hoge bloeddruk wellicht? In korte tijd veel aangekomen? Hoge dosering AAS kan sowieso vermoeidheid met zich meebrengen die niet echt een oorzaak lijkt te hebben, anders dan de AAS zelf.
     
    Wat doe je precies van werk? Was een bureau job toch? Ime ook niet te onderschatten. Hoe was je bloedtest trouwens tussenin?
    Hoe is je slaap?
     
    Wat doe je precies van werk? Was een bureau job toch? Ime ook niet te onderschatten. Hoe was je bloedtest trouwens tussenin?
    Hoe is je slaap?

    Jup... voornamelijk gewoon achter de PC heel de dag mailen/bellen/offertes maken/dingen uitzoeken etc. en af en toe op bezoek bij een lokale klant. Tuurlijk is het wel vermoeiend af en toe maar ik zou niet zeggen dat ik zwaar werk heb huhu.

    Slaap is ook wel goed. Probeer altijd minimaal 7-8 uur te maken en als ik een rustdag heb is het zelfs meer dan dat.

    Ik denk dat het gewoon komt door deze manier van trainen. Maar ja ik ben verslaafd aan HIT en kan het niet veranderen. Eens kijken of EOD training beter zal gaan.
     
    Elke keer tot falen breekt op he?
    Zeker... het neukt je wel hard in je kontje af en toe.
    Maar toch denk ik dat dit de beste manier is om het te doen, je moet alleen je volume en je rust dusdanig tweaken dat het past bij jou en je herstelvermogen en af en toe is dit best lastig, vooral als je erg enthousiast bent.
     
    Zeker... het neukt je wel hard in je kontje af en toe.
    Maar toch denk ik dat dit de beste manier is om het te doen, je moet alleen je volume en je rust dusdanig tweaken dat het past bij jou en je herstelvermogen en af en toe is dit best lastig, vooral als je erg enthousiast bent.

    blijft natuurlijk wel lekker om naar de gym te gaan om flink te slopen en een zieke pomp te hebben, feels good men
     
    Zeker... het neukt je wel hard in je kontje af en toe.
    Maar toch denk ik dat dit de beste manier is om het te doen, je moet alleen je volume en je rust dusdanig tweaken dat het past bij jou en je herstelvermogen en af en toe is dit best lastig, vooral als je erg enthousiast bent.

    Denk dat je dit gedurende een cycle ook moet bijstellen, jouw CNS blijft natuurlijk niet evenredig zwaar belastbaar gedurende de gehele cycle, daar zal een afname in veerkracht merkbaar zijn.
     
    Al eens naar fortitude training gekeken? Combineert volume en hit erg goed imo
     
    Al eens naar fortitude training gekeken? Combineert volume en hit erg goed imo

    Jup... daar had je me dat ebook over gestuurd!

    In principe wil ik qua trainingstyle nu niks veranderen... ik ben erg tevreden met het schema wat ik nu volg en maak wekelijks goede strength gains. Ik moet alleen ff voor mezelf een balans zien te vinden qua herstel... thats all.
     
    Benieuwd of het lukt voor je!
     
    Benieuwd of het lukt voor je!

    Vast wel... toen ik DC deed trainde ik ook maar 3x per week en dat ging qua herstel prima. Alleen toen daarmee gestopt omdat ik vaker wilde trainen lol. Nu nog maar eens een keer EOD proberen, en op de dagen dat ik niet train ga ik fasted cardio doen in de ochtend.
     
    Mijn vetverlies verloopt trouwens niet geheel volgens plan. Na het reduceren van carbs met 25% ben ik welgeteld 0,5kg kwijtgeraakt in 2 weken tijd, lol. Ik moet er wel bijzeggen dat wat de weegschaal zegt waarschijnlijk een ietwat vertekend beeld geeft, aangezien ik door het verdubbelen van de test (van 125 naar 250) waarschijnlijk ook weer wat meer vocht ben gaan vasthouden. Hoewel, de masteron zou dit op zijn beurt dan weer moeten tegengaan... Afijn. In principe kan ik in de spiegel zeker zien dat ik wat leaner ben geworden rond mijn waist, maar toch ben ik niet bepaald tevreden.

    Ik heb het gevoel alsof ik nog steeds te veel eet, daarom ga ik vanaf morgen nog eens 12,5% carbs weg doen. Komt neer op ongeveer 50gr uit mijn pre bed meal die ik achterwege laat.

    Wat de vermoeidheid betreft... heb de afgelopen 2 nachten echt 10+ uur geslapen en gister en vandaag niet getraind. Morgen moet ik er dus weer klaar voor zijn en vanaf nu ga ik dus ook EOD trainen. Eens kijken of dat beter gaat.
     
    Verschillen je carbs op trainings- en rustdagen? Wist niet meer zeker of jij de persoon was die zei dat alles hetzelfde bleef behalve dat je een post-shake achterliet op rustdagen
     
    Back
    Naar boven