XXL Nutrition

Spambod's kuurlog

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.564
Vandaag was ik weer supersterk tijdens me push session. Op mijn top set bench press 115 kg +1 repje gedaan (8 ipv 7) en op mijn back off van 95 zelfs +2 reps (14 ipv 12). Bench press is voor mij de oefening die somehow het moeilijkste is om in te progressen dus dit was echt heel lekker.
Daarna nog Hammer incline presses en close grip bench press gedaan als loading exercises en vervolgens nog decline DB flyes, rope pushdowns en cable side laterals als isolatie. Echt een heerlijke training.

Gewicht blijft nog steeds rond de 103-104 kg terwijl ik nu tocht echt “merk” dat ik vet aan het verbranden ben en ook zichtbaar leaner aan het worden ben. Na elke meal heb ik een half uur later weer honger en is het uitkijken naar de volgende meal. Morgen fasted cardio session #2.

Al met al gaat het dus super. Ik word leaner en sterker (en sterker=groter) tegelijkertijd.

Vind masteron tot nu toe (al is het maar de 4e week) echt super en ik voel me lichamelijk ook veel beter dan toen ik 600mg test only deed.

• #1.565
Ik zou misschien zelfs overwegen om alongside een dosis test (600 ofzo) nog 400mg masteron toe te voegen tijdens mijn volgende bulk blast. Maarja dan zit je wel gelijk aan de gram aan gear en dat is misschien nog wat te vroeg

Ik heb 600test 400mast gebruikt tijdens de eerste 12 weken van een cut. Beste feel good ooit. Op papier idd een gram maar dit is peanuts tegen 900/1000mg test, 500 test 400 tren/deca imo.

Mast is toch ook vrij mild in de zin van oestrogene sides en onderdrukking van eigen productie? @mucci

• #1.578
Roman Fritz idd... by far mijn favoriete bodybuilder. Ooit eens een jaar of 3-4 inmiddels geleden per ongeluk op youtube een trainingvideo van hem tegengekomen en sindsdien helemaal geobsedeerd geworden door hem. Er is denk ik geen enkele bodybuilder die zo maniakaal de sport bedrijft als hij... ik kan wel uren kijken naar hoe hij elke rep tot in de perfectie uitvoert :eek: Sicke baas.

Hopelijk wint hij komend jaar eindelijk eens een pro show en zien we hem op de O. Ik geloof echt dat het er in zit voor hem!

Roman Fritz idd... by far mijn favoriete bodybuilder. Ooit eens een jaar of 3-4 inmiddels geleden per ongeluk op youtube een trainingvideo van hem tegengekomen en sindsdien helemaal geobsedeerd geworden door hem. Er is denk ik geen enkele bodybuilder die zo maniakaal de sport bedrijft als hij... ik kan wel uren kijken naar hoe hij elke rep tot in de perfectie uitvoert :eek: Sicke baas.

Hopelijk wint hij komend jaar eindelijk eens een pro show en zien we hem op de O. Ik geloof echt dat het er in zit voor hem!

Terug
Naar boven