- Waardering
- 34.342
Ik merk bijna elke week (ook tijdens een cruise) krachtsverschil omdat ik progressief train.
oke kerel

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik merk bijna elke week (ook tijdens een cruise) krachtsverschil omdat ik progressief train.

True genetics. Nooit een dipje altijd meer.
Geen oestrogenen sides bij mast omdat het niet aromatiseert. Denk dat eigen productie bij een bb’ing dosering wel genoeg onderdrukt helaas.Mast is toch ook vrij mild in de zin van oestrogene sides en onderdrukking van eigen productie? @mucci
Of je nou 100 mg test e zet, of 1 gram test, 2 gram tren en een kilo var per week. Je eigen productie gaat 0 zijn
Of je nou 100 mg test e zet, of 1 gram test, 2 gram tren en een kilo var per week. Je eigen productie gaat 0 zijn
Doelde meer op de mogelijkheid om na het eindigen van de kuur te herstellen
Dan heb jij vast ook goeie genen voor bodybuilding! Wat is je leeftijd?
Niet happen.
Ben jij vast niet zijnn ekte zoon
Miskraam heet dat .
Sicke baas.Roman Fritz idd... by far mijn favoriete bodybuilder. Ooit eens een jaar of 3-4 inmiddels geleden per ongeluk op youtube een trainingvideo van hem tegengekomen en sindsdien helemaal geobsedeerd geworden door hem. Er is denk ik geen enkele bodybuilder die zo maniakaal de sport bedrijft als hij... ik kan wel uren kijken naar hoe hij elke rep tot in de perfectie uitvoertSicke baas.
Hopelijk wint hij komend jaar eindelijk eens een pro show en zien we hem op de O. Ik geloof echt dat het er in zit voor hem!