Ano_261020
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 6.705
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 82kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Oké dus vriendjespolitiek. Goed dat wij dit wetenIk heb een zeer goede relatie met 1 van de moderators hier dus de kans dat ik een ban krijg is vrijwel nihil. Aan jou daarentegen heeft iedereen een hekel.
Ik mag Joost wel.Ik heb een zeer goede relatie met 1 van de moderators hier dus de kans dat ik een ban krijg is vrijwel nihil. Aan jou daarentegen heeft iedereen een hekel.
Recht op de tanden?
Ziet er al goed uit,schouder en boven partij begint al goed de breedte in te gaan.resultaat van 3 test only cycle's ?
Ziet er al goed uit,schouder en boven partij begint al goed de breedte in te gaan.resultaat van 3 test only cycle's ?
Ben benieuwd,ik vond mast wat tegenvallen.
Een kijken hoe jij er op gaat.
Veel succes,go for it!
Volgende workout dus 3pps + 1,25 kg en de bedoeling is om daar weer 9 mee te halen. Heerlijk!
Maar ik denk eerder het eerste. Iemand misschien ervaring mee? Ik kijk het nog wel ff aan en ik denk/hoop dat het wel over zal gaan, maar toch erg prettig is het niet.Volgens mij heeft @BankingForVials ook last gehad van steken in z’n bal. Meende dat een keer gelezen te hebben
Een navelbreuk zit in een klein hoekje.. weet ik uit ervaring :/Heb trouwens weleens eerder soortgelijke hernia scares gehad... paar dagen lang na zware romanian deadlifts zonder belt last gehad van pijn rond de navelstreek enzo... maar dat is altijd vanzelf overgegaan zonder al te veel problemen. Dit zal denk ik dus ook wel weggaan na een paar dagen.
Wilde volgende week ook eens een paar dagen vrij nemen van training omdat ik me weer een beetje oververmoeid begin te voelen, dus dat komt ook mooi uit. Kan alles een beetje herstellen.