XXL Nutrition

Spambod's kuurlog

reported

Ik had eerlijk gezegd niet verwacht dat jij zo'n toetsenbordridder zou zijn :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.630
Ziet er al goed uit,schouder en boven partij begint al goed de breedte in te gaan.resultaat van 3 test only cycle's ?

Eerste cycle 400mg test only
Tweede cycle 600mg test only
Nu 4 weken bezig met de derde cycle 250mg test + 400mg masteron

Ben benieuwd,ik vond mast wat tegenvallen.
Een kijken hoe jij er op gaat.
Veel succes,go for it!

• #1.632
Ben benieuwd,ik vond mast wat tegenvallen.
Een kijken hoe jij er op gaat.
Veel succes,go for it!

Tot nu toe vind ik het heerlijk. Ik ben in 4weken al heel wat vet kwijt terwijl ik nog steeds op hetzelfde gewicht zit en mijn kracht gaat elke trainingssessie omhoog.

Supper

• #1.634
Vandaag een mooi voorbeeld gehad van hoe effectief progressive overload nou is... een paar weken geleden switchte ik in mijn B workout voor benen van leg press naar smith squats. Had lange tijd geen smith squats meer gedaan en had dus ook niet echt een idee van hoeveel gewicht te gebruiken. Dus ik besloot maar 3 plates per side te doen aangezien ik ook ongeveer zoveel squat met een barbell. Ik had mezelf toentertijd een beetje overschat, want die 3 plates voelden echt tyfuszwaar en ik kon met alle moeite van de wereld net 5 reps toen. Vandaag deed ik er 9 :) Volgende workout dus 3pps + 1,25 kg en de bedoeling is om daar weer 9 mee te halen. Heerlijk!

Wat wel een beetje minder is, is dat ik sinds een paar dagen een beetje een akelige blessure heb. Of althans, ik denk dat het een blessure is. Tijdens het pissen (voor de rest nooit last van gedurende de dag, ook niet met trainen) voel ik een beetje steken in me rechterbal. Niet super heftig ofzo maar wel een beetje onprettig. Zat op internet een beetje te lezen en volgens de beschrijving leek het misschien een kleine liesbreuk ofzo te zijn. Of teelbalkanker :hahaha: Maar ik denk eerder het eerste. Iemand misschien ervaring mee? Ik kijk het nog wel ff aan en ik denk/hoop dat het wel over zal gaan, maar toch erg prettig is het niet.

Zou je niet beter naar de dokter gaan?

• Like
Waarderingen: Vonk
  • #1.639
Heb trouwens weleens eerder soortgelijke hernia scares gehad... paar dagen lang na zware romanian deadlifts zonder belt last gehad van pijn rond de navelstreek enzo... maar dat is altijd vanzelf overgegaan zonder al te veel problemen. Dit zal denk ik dus ook wel weggaan na een paar dagen.

Wilde volgende week ook eens een paar dagen vrij nemen van training omdat ik me weer een beetje oververmoeid begin te voelen, dus dat komt ook mooi uit. Kan alles een beetje herstellen.

Heb trouwens weleens eerder soortgelijke hernia scares gehad... paar dagen lang na zware romanian deadlifts zonder belt last gehad van pijn rond de navelstreek enzo... maar dat is altijd vanzelf overgegaan zonder al te veel problemen. Dit zal denk ik dus ook wel weggaan na een paar dagen.

Wilde volgende week ook eens een paar dagen vrij nemen van training omdat ik me weer een beetje oververmoeid begin te voelen, dus dat komt ook mooi uit. Kan alles een beetje herstellen.
Een navelbreuk zit in een klein hoekje.. weet ik uit ervaring :/

• Sad
Waarderingen: Vonk
Terug
Naar boven