XXL Nutrition

Spambod's kuurlog

Ik had net moorkoppen

Misschien moet je eens goed periodiseren in je trainingen, in plaats van oefeningen vervangen wanneer je stagneert.

Just my 2 cents.

Eens, slaat natuurlijk nergens op. Wanneer je methode faalt ga je het gewoon toepassen op een andere oefening. Dan kan ik weer even vooruit. Makes no sense. Beter is gaan ontdekken hoe je plateaus kan doorbreken, leren slim te trainen.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.664
Niet op niets, ik maak ze omdat ik en weet ik hoeveel anderen waaronder jijzelf dit ervaren. Dat twee lifst nu je pas weer on bent stagneren zegt wel wat. Onlangs was je nog aan het klagen over vermoeidheid... Wat jij doet moet je natuurlijk helemaal zelf weten, ik wil je gewoon wat meegeven. Maar goed, sta je niet open voor input dan zal ik dat niet meer doen. Maar wel keihard lachen wanneer ik weer eens mijn gelijk krijg. En dat komt vanzelf wel :)

:hahaha: Wat een mong**l ben je ook

Kan jij geen topicban krijgen? Ik wil het nieuwe jaar in zonder gefrustreerde midgets in mijn log. @Sanca Claus @LM @wovano

Jongens doe eens lief tegen elkaar. Lekker champie drinken en oliebollen eten. Heb een leuke avond. Geef elkaar maar een kusje

Ik vind de discussie tussen failure/geen failure, intensiteit/volume erg interessant. Maar zorg dan ook dat het een inhoudelijke stukje wordt i.p.v. elkaar enkel uitschelden :D

@Spambod snap niet dat je zo reageert op @Camelus. Hij heeft wel goede input ondanks dat ik het wel met jou eens ben.

+ wat @Joostb_2000 hierboven zegt.

zit op mobiel dus best kut, zal kijken of ik morgen ook wat input kan geven.

• #1.672
Ik vind de discussie tussen failure/geen failure, intensiteit/volume erg interessant. Maar zorg dan ook dat het een inhoudelijke stukje wordt i.p.v. elkaar enkel uitschelden :D

Het is inderdaad een interessante discussie, maar wel eentje die gevoerd moet worden met mensen die wat zinnigs kunnen bijdragen en niet met iemand zoals Saik die alleen maar loopt te denigreren en te haten. Die jongen heeft een frame dat ik had toen ik 10 jaar oud was en heeft door middel van veel deca en tren te gebruiken het een beetje leuk op kunnen vullen zodat hij nu denkt dat hij de alwetende koning van dit forum is. Met dat soort mensen heb ik geen zin in discussies.

• #1.673
Dit is mijn mening... De grootste bodybuilders zijn fuuuuuuucking sterk. Wat moet iemand dus doen om groot te worden? Sterk worden. Hoe wordt men sterk? Door progressive overload toe te passen op al je lifts.

Het is inderdaad een interessante discussie, maar wel eentje die gevoerd moet worden met mensen die wat zinnigs kunnen bijdragen en niet met iemand zoals Saik die alleen maar loopt te denigreren en te haten. Die jongen heeft een frame dat ik had toen ik 10 jaar oud was en heeft door middel van veel deca en tren te gebruiken het een beetje leuk op kunnen vullen zodat hij nu denkt dat hij de alwetende koning van dit forum is. Met dat soort mensen heb ik geen zin in discussies.

oke dan :roflol:

Dit is mijn mening... De grootste bodybuilders zijn fuuuuuuucking sterk. Wat moet iemand dus doen om groot te worden? Sterk worden. Hoe wordt men sterk? Door progressive overload toe te passen op al je lifts.

Goed onderbouwd allemaal. Ik kan niet anders dan je gelijk geven. Succes verder!

Beloning voor de gouden tip die leidt naar de vondst van de vermiste Spambod.

De knurft wordt al ruim 9 dagen vermist.
Inmiddels zijn er al twee dbb leden opgepakt voor betrokkenheid bij zijn verdwijning.

De twintiger vertrok na een lichte vernedering op dbb zijn woning en was later die dag nog te vinden in de sportschool. Van betrouwbare bronnen is vernomen dat de heer Spambod in een emotioneel labiele toestand verkeerde. Nadat hij meerdere bezoekers benaderd had om trenbolone heeft Spambod om 23:00 uur jankend de sportschool verlaten.
Sindsdien ontbreekt van hem ieder spoor.

Mensen die meer weten over de verdwijning van Spambod kunnen contact opnemen met de politie via het algemene telefoonnummer.

Spambod werd het laatst gezien in een oversized vodje, verder is hij te herkennen aan:

- een lang slungelig postuur
- slanke bouw ‘skinnyfat’
- spierwitte lichaamstint

Overig:

- wegens overmatig transpireren kan hij een beetje stinken

4E65EC38-613E-40F6-B3F0-8D406F87A321.png

Weet je meer, maar wil je liever niet met de politie praten, dan kun je contact opnemen met zijn holmaatje @Big Chungus
De gouden tip wordt beloond met een scoop whey en een foto van het crackgebit van @Big Chungus

Spambod is gewoon nog steeds gefrustreerd door deze post, waarna hij weken niet meer op het forum te bekennen was. Tja... uitdelen kan hij wel, maar incasseren is niet zijn sterkste kant.

Wat lul jij nou. @Camelus heeft een 10x beter fysiek dan jij en ik. Prima als je geen negativiteit wilt, maar dan moet je zelf ook geen grote bek opzetten. Wie kaatst kan de bal verwachten.

Terug
Naar boven