Fitness Seller

Spambod's kuurlog

Bezoekers in dit topic

Er is niks mis met kritiek geven hoor (zelf ben ik daar ook niet vies van) en ik vind het prima om bekritiseerd te worden, maar jij bent mij gewoon aan het bashen en dat weet je zelf ook. Maarja whatever als jij je frustratie kwijt bent en zo rustig kan gaan slapen vind ik het prima. Welterusten voor straks lieve Saik

Ohja tuurlijk ben ik dat! Ondanks dat ik het meen had ik het inderdaad anders kunnen zeggen. Maar waarom? Jij deelt ze toch ook zo uit :)
 
hij traint nu vrij hoog volume dacht ik.

Probeert nog steeds te plussen en te trainen tot failure. Bereik je maar 1 ding mee en dat is geen massa.
 
Hij wil monster worden . Eerst sterk en daarna kast! Maar met jouw instelling komt het wel goed. Als je je lichaam beter leert kennen zul je misschien wel andere trainingsmethoden gaan toepassen. Komt goud!
 
Hij wil monster worden . Eerst sterk en daarna kast! Maar met jouw instelling komt het wel goed. Als je je lichaam beter leert kennen zul je misschien wel andere trainingsmethoden gaan toepassen. Komt goud!

johnyjordaan ben jij dit?
 
Beloning voor de gouden tip die leidt naar de vondst van de vermiste Spambod.

De knurft wordt al ruim 9 dagen vermist.
Inmiddels zijn er al twee dbb leden opgepakt voor betrokkenheid bij zijn verdwijning.

De twintiger vertrok na een lichte vernedering op dbb zijn woning en was later die dag nog te vinden in de sportschool. Van betrouwbare bronnen is vernomen dat de heer Spambod in een emotioneel labiele toestand verkeerde. Nadat hij meerdere bezoekers benaderd had om trenbolone heeft Spambod om 23:00 uur jankend de sportschool verlaten.
Sindsdien ontbreekt van hem ieder spoor.

Mensen die meer weten over de verdwijning van Spambod kunnen contact opnemen met de politie via het algemene telefoonnummer.

Spambod werd het laatst gezien in een oversized vodje, verder is hij te herkennen aan:

- een lang slungelig postuur
- slanke bouw ‘skinnyfat’
- spierwitte lichaamstint

Overig:

- wegens overmatig transpireren kan hij een beetje stinken

4E65EC38-613E-40F6-B3F0-8D406F87A321.png


Weet je meer, maar wil je liever niet met de politie praten, dan kun je contact opnemen met zijn holmaatje ACE
De gouden tip wordt beloond met een scoop whey en een foto van het crackgebit van ACE
 
Laatst bewerkt:
Onze arme spermpot R.I.P.
 
Ik ben de laatste die iemand zijn fysiek bekritiseerd maaaaaarrrr. Hij kuurt en ziet er zo uit? Of is dit een oude foto?
 
Ik ben de laatste die iemand zijn fysiek bekritiseerd maaaaaarrrr. Hij kuurt en ziet er zo uit? Of is dit een oude foto?

huidige shape van hem, kon beter zijn geld waste aan melatonan.
 
Moest ie niet voor z’n werk weekje weg ofzo?
 
Ik leef nog gewoon hoor... Geen zorgen! Aan mijn fysiek is nog zoveel werk te verrichten dat ik helaas geen tijd meer heb voor het bijhouden van deze log. Het doet me goed dat men zich zoveel zorgen om mij maakt en ik al meerdere pm’s heb mogen ontvangen van bezorgde DBB’ers. Groetjes aan iedereen.
 
Ik leef nog gewoon hoor... Geen zorgen! Aan mijn fysiek is nog zoveel werk te verrichten dat ik helaas geen tijd meer heb voor het bijhouden van deze log. Het doet me goed dat men zich zoveel zorgen om mij maakt en ik al meerdere pm’s heb mogen ontvangen van bezorgde DBB’ers. Groetjes aan iedereen.
Camelus
 
Wat een anticlimax...
 
Back
Naar boven