Fitness Seller

Spanksta gaat Loggen..!

hey Henk

hopelijk kan je die progressie blijven volhouden, gewoon blijven eten en met de feestdagen zeker niet inzitten om je extra te laten gaan, dat komt later wel wer goed :)

• Topic Starter Topic Starter
hey Henk

hopelijk kan je die progressie blijven volhouden, gewoon blijven eten en met de feestdagen zeker niet inzitten om je extra te laten gaan, dat komt later wel wer goed :)

Bedankt voor je steun ik ga me er gewoon 125 % voor geven en we zien wel wat het wordt; loopt het uit de hand dan is de weg naar lager gewicht makkelijker als aankomen volgens mij!

Laatst bewerkt:
Ben eens benieuwd!

Bedankt voor je steun ik ga me er gewoon 125 % voor geven en we zien wel wat het wordt; loopt het uit de hand dan is de weg naar lager gewicht makkelijker als aankomen volgens mij!

Je weegt 60kg man, het laatste waar ik me zorgen om zou maken is een lager bw.

Persoonlijk zou ik niet squatten in een smith, krijg je blessure's van en is niet zo goed als squatten met losse bar.

Succes verder.

Succes met je logje!

Mogen wel wat kilootjes bij idd !
Persoonlijk zou ik in het schema wat meer compounds erin gooien.
Die zorgen voor je echte massa.
Met als ondersteuning een paar isolatie oefeningen misschien.

succes met je log jongen:D

Voel me vndaag best beroerd; qua gewicht gaat het wel ik sta nu op 59,9.
Ik ga zo wel trainen maar heb wel kloote keelpijn en ben verkouden; rustig aan doen dan maar! Vndaag wordt het borst/schouders trainen.

Ik probeer nu omde 2,5 uur wat naar binnen te werken en zit nu op een kleine 3200 kcal per dag!

Ik zou in je voeding er toch wat meer eiwitjes in pleuren. Bakkie tonijn of fileetje kip extra kan geen kwaad!

Laatst bewerkt door een moderator:
Heb je trouwens wel eens over gedacht om full body te trainen? Denk dat dat beter voor jou is.

Ik zou eerst compounds doen, dan pas isoleren. Dus eerst de deadlift en daarna pas de rows.

18/12/08 Borst/Schouders:

* Opdrukken
- 25 * BW
- 22 * BW
- 19 * BW
- 17 * BW (Normaal houdt ik het langer vol maar had geen kracht meer)

* BP
- 10 * 40
- 8 * 45
- 5 * 55 (Overpowered)
- 6 * 50
- 6 * 50

* Flat Dumbbell Flyes
- 10 * 14
- 8 * 16
- 6 * 18
- 8 * 16

* Incline Dumbbell Press
- 10 * 16
- 8 * 18
- 7 * 18
- 7 * 18

* Barbell Deltoid Raises
- 10 * 20
- 8 * 30
- 8 * 30
- 8 * 30

* Shoulder Press
- 6 * 14
- 6 * 14
- 6 * 14

Standing Shoulder Flyes
- 10 * 9
- 8 * 10
- 6 * 12
- 6 * 12

Let wel dat ik nog geen 60 Kilo weeg dus niet zeuren over pussyweights!

Laatst bewerkt:
Heb je trouwens wel eens over gedacht om full body te trainen? Denk dat dat beter voor jou is.

Ik ben ooit begonnen met FB; en heb dit een jaar 3 x p/w gedaan. Ben hier wel aardig wat mee gegroeid maar had uiteindelijk een schouderblessure. Daar ik er nu nogsteeds wel een beetje last van heb maar hij rust nu meer, ik train ook 4x p/w dus dan lijkt mij de split het ideaalst!

De compounds zijn de squat/DL/BOR Toch? en de Isolated zijn dat degene met Dumbbells enzo?
compounds zijn de grote oefeningen waarmee je massa pakt op je hele lichaam omdat er veel grote spiergroepen aan het werk zijn voor die oefening. Zoals je zei, deaflift, squat, benchpress en ook barbell row zijn compounds.
Isolatie oefening zijn oefeningen waarmee je slechts een bepaalde spier aanspreekt zoals je biceps bij curlen, of alleen je triceps bij extensions.
Had je eigenlijk inmiddels wel moeten weten, maar oke. Hopelijk heb je wat aan de uitleg.
ps: laat opdrukken uit je schema? Kost je veel kracht denk ik die je beter bij de grote oefeningen kan gebruiken, pak je meer massa mee.

compounds zijn de grote oefeningen waarmee je massa pakt op je hele lichaam omdat er veel grote spiergroepen aan het werk zijn voor die oefening. Zoals je zei, deaflift, squat, benchpress en ook barbell row zijn compounds.
Isolatie oefening zijn oefeningen waarmee je slechts een bepaalde spier aanspreekt zoals je biceps bij curlen, of alleen je triceps bij extensions.
Had je eigenlijk inmiddels wel moeten weten, maar oke. Hopelijk heb je wat aan de uitleg.
ps: laat opdrukken uit je schema? Kost je veel kracht denk ik die je beter bij de grote oefeningen kan gebruiken, pak je meer massa mee.

Deze kosten mij inderdaad veel kracht; ik gebruik heb als een soort opwarmertje na mijn WU! Maar welke oefening kan ik daarvoor het beste in de plaats nemen dan? want dan zit ik nog maar op 4 borstoefeningen; wat mij vrij weinig lijkt!

Terug
Naar boven