AndroidHealthClinic

Spanksta gaat Loggen..!

OOOH ZWAAR BEDANKT HOOR!!! Dat wist ik niet dat dat zo moest! sorry!!
Dus dan zijn mijn eiwitten VEELSTE LAAG? of niet? en mij Vetten VEELSTE HOOG?
Moet ik nu niet juist ietsjes lager in vet en hoger in eiwit?

Schreeuwen hoeft niet ;)
Eiwitten zit wel goed voor je 60kilo, zou alleen wat vetten vervangen voor complexe carbs. zodat je 60-65gram vet overhoud, maar toch evenveel kcals hebt.

• Topic Starter Topic Starter
Schreeuwen hoeft niet ;)
Eiwitten zit wel goed voor je 60kilo, zou alleen wat vetten vervangen voor complexe carbs. zodat je 60-65gram vet overhoud, maar toch evenveel kcals hebt.

zou jij een blik kunnen werpen op mn schema en veranderingen doorsturen? Ik zal ipv die vette noten wel cashews nemen (meer kh minder vet)

OOOH ZWAAR BEDANKT HOOR!!! Dat wist ik niet dat dat zo moest! sorry!!
Dus dan zijn mijn eiwitten VEELSTE LAAG? of niet? en mij Vetten VEELSTE HOOG?
Moet ik nu niet juist ietsjes lager in vet en hoger in eiwit?
et boeit geen fl**ker zolang jij nu eens beginnen met veel vreten en hard trainen

Lijkt mij een goede raad, maar persoonlijk zou ik de lunges vervangen door hack squats. Ook zou ik in zijn geval slechts 2 x per week trainen, hij heeft nog niet de basis en kracht om 3 x per week met succes te kunnen trainen. Ook is zijn voeding ontzettend mager, ook daar zal hij dus de grote energie niet kunnen uithalen. Ik zou het dus zo doen:
Maandag: Bench press/Squats/BOR/Chins.
Vrijdag: Deadlift/Military press/Hack squats/Dips.
Van alles 3 sets van 8-12reps (opwarmsets niet meegerekend).
Meer dan genoeg voor deze jongen om te gainen.
Zat ik ook nog over te twijfelen... zijn eerste voorstel was mega overkill, om de 3 achter elkaar op 1 dag te doen.

Ik ben het helemaal eens met je voorstel, nu spanksta zelf nog :D

Zat ik ook nog over te twijfelen... zijn eerste voorstel was mega overkill, om de 3 achter elkaar op 1 dag te doen.

Ik ben het helemaal eens met je voorstel, nu spanksta zelf nog :D

Zolang we hem niet kunnen overtuigen dat hij ernstig moet eten zijn alle programma's voor massa nutteloos!

Okay kheb voor de laatste X mijn voedingsschema veranderd! graag een blik erop!

Benen/Buik/Onderarm

Lunges (Dumbbell) (Beide Handen)
- 12 * 14
- 10 * 16
- 8 * 18 (2x)

Squat (Smith)
- 10 * 40
- 8 * 50
- 6 * 55 (2x)

Leg Curl (1sec Hold)
10 * 45
7 * 50 (3x)

SUPERSET

Leg Ext. (1sec Hold)
- 8 * 40 (4x)

Seated Legg Press
- 12 * 35
- 9 * 40
- 6 * 45 (2x) PR

Calf Raises
- 20 * 55
- 15 * 60 (3x)

Voor de eerste keer weer buikspieren gedaan

Crunches
- 30 (1x)
- 20 (3x) Met 5 kilo vast

Parallel Bar Ab Raises
- 20 (1x)
- 17 (2x)

Reverse Cable Curls
- 12 * 25
- 10 * 30
- 8 * 35
- 6 * 35

Laatst bewerkt:
Je voedingsschema ziet er al veel beter uit ;)

Zijn die lunges met dumbbells? zoja neem ik aan dat die 14kg bedoeld dat je er 2 van 14kg vasthoud?

Je voedingsschema ziet er al veel beter uit ;)

Zijn die lunges met dumbbells? zoja neem ik aan dat die 14kg bedoeld dat je er 2 van 14kg vasthoud?

Haha ja! gelukkig wel ;) 2 * 14 Kilo kzal het erbij zetten!

O.T.

Vandaag lekker een rustdag zoals de meeste denk ik! 4 x Getraind deze week ben wel tevreden. Ik heb me maar ziek gemeld van het werk want ik had toen straks 37.8 graden verhoging!
Ik ga straks denk ik nog wel even wandelen met de hond in het bos (1 uurtje) en vanavond wel vakkenvullen! Ik hoop dat mijn nieuwe eetschema goed aanslaat!
Vanmorgen voor de verandering op de weegschaal gestaan tot mijn verbazing woog ik 59.5!

Zou dit kunnen komen omdat ik teveel vetten nam en te weinig KH? Of heeft dit een andere reden?

Laatst bewerkt:
hoezo ben je weer bang dat je teveel bent aangekomen? :S

Haha ja! gelukkig wel ;) 2 * 14 Kilo kzal het erbij zetten!

O.T.

Vandaag lekker een rustdag zoals de meeste denk ik! 4 x Getraind deze week ben wel tevreden. Ik heb me maar ziek gemeld van het werk want ik had toen straks 37.8 graden verhoging!
Ik ga straks denk ik nog wel even wandelen met de hond in het bos (1 uurtje) en vanavond wel vakkenvullen! Ik hoop dat mijn nieuwe eetschema goed aanslaat!
Vanmorgen voor de verandering op de weegschaal gestaan tot mijn verbazing woog ik 59.5!

Zou dit kunnen komen omdat ik teveel vetten nam en te weinig KH? Of heeft dit een andere reden?
je bent wel bang voor alles he??
37.8 graden is echt geen koorts ofzo je lichaamstemperatuur is altijd rond de 37...ga je pas zorgen maken als je op 40 zit

je bent wel bang voor alles he??
37.8 graden is echt geen koorts ofzo je lichaamstemperatuur is altijd rond de 37...ga je pas zorgen maken als je op 40 zit

Dat is toch afhankelijk van mens tot mens hoor, mijn normale lichaamstemperatuur is zo'n 36,5 en als ik 38 heb dan voel ik mij toch niet zo best hoor.

Ik ben normaal 36 graden of 36.3 dus dit is wel lichte verhoging komt gewoon omdak verkouden ben..

Dat is toch afhankelijk van mens tot mens hoor, mijn normale lichaamstemperatuur is zo'n 36,5 en als ik 38 heb dan voel ik mij toch niet zo best hoor.

Ik ben normaal 36 graden of 36.3 dus dit is wel lichte verhoging komt gewoon omdak verkouden ben..

ligt er ook maar net aan op welk moment van de dag je meet...
je zit meestal in range tussen 36.5 en 37.5 ofzo dus die 37.8 (of wat het was is nou niet een verhoging)

Okay kheb voor de laatste X mijn voedingsschema veranderd! graag een blik erop!

Je moet niet zo moeilijk doen met 5 gram van dit en 2gram van dat en lopen puzzelen tussen soorten nootjes.

Als je nou eens gaat trainen en eten als een beest zul je vorderen. Eet gewoon veel en clean, je bent toch veel te licht.

Leg tijdens het trainen de nadruk op de "grote" 3 en het komt gegarandeerd goed met jou.

je kan niet squatten in een smith bedoeld die denk ik.

Terug
Naar boven