MuscleMeat

Spanksta gaat Loggen..!

Netjes die 45kg op de MP. Ik blijf hangen rond de 42kg, maar ben ook al een tijd aan het cutten. Hopelijk kan ik de volgende clean bulk naar de 50kg op de MP.

Ik zie ook dat je ze met een clean pakt, netjes! Moet ik ook doen want train thuis en nog zonder rack.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.702
Netjes die 45kg op de MP. Ik blijf hangen rond de 42kg, maar ben ook al een tijd aan het cutten. Hopelijk kan ik de volgende clean bulk naar de 50kg op de MP.

Ik zie ook dat je ze met een clean pakt, netjes! Moet ik ook doen want train thuis en nog zonder rack.

Thanx Mid, je gaat er zeker overheen als je weer meer mag eten.. I know so!! Hoelang mag je nog cutten? Zit je diep onder je behoefte?

Thanx Mid, je gaat er zeker overheen als je weer meer mag eten.. I know so!! Hoelang mag je nog cutten? Zit je diep onder je behoefte?

Ik cut tot begin september, wil het liefst tot 12% komen. Hou wel weinig massa over dan, maar ben altijd te dik geweest, dus ik wil er gewoon voor eens en altijd goed vanaf zijn nu en daarna gewoon lekker clean bulken en niet meer boven de 15-16% uitkomen.
En ik zit niet zo diep onder mijn behoefte, het is allemaal heel erg verantwoord. Gezondheid staat op nummer 1 bij mij.
Check mijn log voor de vorderingen ;). Als je nog meer vragen hebt kan je ze daar ook altijd stellen :). Verder wil ik jouw log niet overnemen :P.

De bar moet je op je schouders cleanen naar dezelfde plaats waar je hem zou leggen als je hem uit een rack haalt...
En zoals jij het beschrijft is je eerste rep altijd een push press, dat is geen military press :).

Pas trouwens op, want cleanen is niet zo vanzelfsprekend qua techniek.

• #2.705
Goede training Spanksta!

Waarom maak je jezelf zo druk om het eten na je werk? Je kan toch best wat havermout eten ofzo? Doe dat door je kwark ofzo.
Kwark dan wel iets verdunnen met melk of water anders is het cement :thumb:

En het is normaal dat je bij schoudertraining minder gesloopt ben dan na de benen natuurlijk.

Benen vragen veel meer energie, je hartje moet veel harder werken, er hopen zich meer afvalstoffen op in je lichaam etc etc..

nette training Spanky! doe zo verder, kerel.

mooie voeding ook!:D

• #2.710
Training Vrijdag 15 Mei

Rug/Traps

Woord Vooraf!

Niet een tevreden gevoel deze dag!!

Het was echt janken met mn roze onderbroek uit..

Ik wilde hem in de eerste niet posten maar..

Echt een zwaar beroerde training gehad! Ik heb besloten hem WEL te posten maar puur voor mezelf..

Moet wel zeggen dat ik mij kapot heb gezweet, ik ga ook straps kopen, want na die DL sessie staan mijn onderarmen op springen!

Ik denk dat ook de schouder/tricep dag van gister een grote rol heeft gespeeld, ook had ik erg slecht geslapen vannacht en de motivatie om lekker naar de gym te gaan was er totaal niet!

Ik ga vanaf volgende week 3 keer p/w CHINNEN Bovenop mijn schema, op Maandag/Woensdag/Vrijdag, ik WIL dit goed kunnen want ik kan niet eens 6 Reps normaal Chinnen zonder Cheat of wat met mijn schamele BW..

Ik zou wel graag WEL jullie commentaar vernemen van deze training!!

10 Minuten Crosstrainer
160 Kcals Lichter..

Zwart = Vorige Training!
Rood = Nu gedaan!

# Rug #:

* Chin Up
- 6 * BW (6 * BW)
- 6 * BW (5 * BW)
- 5 * BW (5 * BW)

* DL

W.U.

- 10 * 40
(10 *40)

- 10 * 60 (10 * 60)
- 8 * 80 (10 * 80)

Werksets
- 5 * 90 (5 * 90)
- 5 * 95 (3 * 100)
- 3 * 100 (3 * 100)

C.D.
- 10 * 70 (10 * 80)

* Lat PullDown Front {Wide Grip}
- 10 * 50 (10 * 50)
- 10 * 55 (10 * 55)
- 6 * 60 (4 * 60)

* Dumbbell Row {Vorige keer te laag ingeschat!
- 10 * 14 (10 * 18)
- 10 * 16 (10 * 20)
- 10 * 18 (9 * 22)

@ BeginnerBB, JIJ hier 10 * 30 Kilo? Keep Dreaming Brother.. Dan heb je een Leg/Hip-drive van hier tot Pakistan..

* Bent Over Row
- 10 * 40 (10 * 30)
- 8 * 45 (10 * 40)
- 5 * 50 (8 * 45)
- 10 * 40 (4 * 50)
- 9 * 40 (10 *40)

# Traps #

* DB Shrugs
- 15 * 16 (15 * 18)
- 12 * 18 (12 * 20)
- 12 * 18 (12 *20)

* BB Shrugs
- 12 * 40 (15 * 40)
- 12 * 40 (12 * 50)
- 12 * 40 (10 * 60)

Trainingstijd: 60 Minuten exclusief Cardioooo!

Voeding van vandaag:
Ontbijt:
20 Gram Whey / 150 ML Verse Jus / 60 Gram Brinta / 40 Gram Havermout / 300 ML Halfvolle Melk
Ochtend: 3 Volkorenbrood / 65 Gram Haring met Uitjes en Tomatensaus
Lunch: 90 Gram Zilvervliesrijst / 100 Gram Spersiebonen / 150 Gram Kipfilet [Onbereid gewogen]
PWO: 20 Gram Whey / 20 Gram Dextrose / 1 Gram Kaneel
PWO: 70 Gram Brinta / 300 ML Halfvolle Melk / 55 Gram Kalkoenfilet [Broodbeleg]
Diner: 250 Gram Aardappel / 250 Gram Spersiebonen / 150 Gram Kipfilet [Onbereid gewogen]
Avond: 450 Gram Kwark / 50 Gram NotenMix

Sups:
* 40 Gram Whey

Kcal: 3300

Training Vrijdag 15 Mei

Rug/Traps

Woord Vooraf!

Niet een tevreden gevoel deze dag!!

Het was echt janken met mn roze onderbroek uit..

Ik wilde hem in de eerste niet posten maar..

Echt een zwaar beroerde training gehad! Ik heb besloten hem WEL te posten maar puur voor mezelf..

Moet wel zeggen dat ik mij kapot heb gezweet, ik ga ook straps kopen, want na die DL sessie staan mijn onderarmen op springen!

Ik denk dat ook de schouder/tricep dag van gister een grote rol heeft gespeeld, ook had ik erg slecht geslapen vannacht en de motivatie om lekker naar de gym te gaan was er totaal niet!

Ik ga vanaf volgende week 3 keer p/w CHINNEN Bovenop mijn schema, op Maandag/Woensdag/Vrijdag, ik WIL dit goed kunnen want ik kan niet eens 6 Reps normaal Chinnen zonder Cheat of wat met mijn schamele BW..

Ik zou wel graag WEL jullie commentaar vernemen van deze training!!

10 Minuten Crosstrainer
160 Kcals Lichter..

Zwart = Vorige Training!
Rood = Nu gedaan!

# Rug #:

* Chin Up
- 6 * BW (6 * BW)
- 6 * BW (5 * BW)
- 5 * BW (5 * BW)

* DL

W.U.
- 10 * 40 (10 *40)
- 10 * 60 (10 * 60)
- 8 * 80 (10 * 80)

Werksets
- 5 * 90 (5 * 90)
- 5 * 95 (3 * 100)
- 3 * 100 (3 * 100)

C.D.
- 10 * 70 (10 * 80)

* Lat PullDown Front {Wide Grip}
- 10 * 50 (10 * 50)
- 10 * 55 (10 * 55)
- 6 * 60 (4 * 60)

* Dumbbell Row {Vorige keer te laag ingeschat!
- 10 * 14 (10 * 18)
- 10 * 16 (10 * 20)
- 10 * 18 (9 * 22)

@ BeginnerBB, JIJ hier 10 * 30 Kilo? Keep Dreaming Brother.. Dan heb je een Leg/Hip-drive van hier tot Pakistan..

* Bent Over Row
- 10 * 40 (10 * 30)
- 8 * 45 (10 * 40)
- 5 * 50 (8 * 45)
- 10 * 40 (4 * 50)
- 9 * 40 (10 *40)

# Traps #

* DB Shrugs
- 15 * 16 (15 * 18)
- 12 * 18 (12 * 20)
- 12 * 18 (12 *20)

* BB Shrugs
- 12 * 40 (15 * 40)
- 12 * 40 (12 * 50)
- 12 * 40 (10 * 60)

Trainingstijd: 60 Minuten exclusief Cardioooo!

Voeding van vandaag:
Ontbijt: 20 Gram Whey / 150 ML Verse Jus / 60 Gram Brinta / 40 Gram Havermout / 300 ML Halfvolle Melk
Ochtend: 3 Volkorenbrood / 65 Gram Haring met Uitjes en Tomatensaus
Lunch: 90 Gram Zilvervliesrijst / 100 Gram Spersiebonen / 150 Gram Kipfilet [Onbereid gewogen]
PWO: 20 Gram Whey / 20 Gram Dextrose / 1 Gram Kaneel
PWO: 70 Gram Brinta / 300 ML Halfvolle Melk / 55 Gram Kalkoenfilet [Broodbeleg]
Diner: 250 Gram Aardappel / 250 Gram Spersiebonen / 150 Gram Kipfilet [Onbereid gewogen]
Avond: 450 Gram Kwark / 50 Gram NotenMix

Sups:
* 40 Gram Whey

Kcal: 3300

Vind het strakke training hoor Spankie!! Lekkere Gains!!
Straps gebruik je trouwens alleen voor het laatste allerzwaarste setje!! Onderarmen moeten tenslotte wel mee blijven groeien dus uiteindelijk zullen je onderarmen toch wel weer op springen staan!! :)

Je 3x in de week Chinnen slaat nergens op!! Als je dat gaat doen dan weet ik zeker dat je over 2 weken nog maar 2 reps op je Chin kan halen ipv de 6 die je nu haalt!!!
Probeer anders eens een belt van 2 kilo om je middel te hangen bij je eerste setje dat je jezelf gaat optrekken (daarna overstappen op gewoon weer bodyweight!) en dan wekelijks met 2 kilo proberen te verhogen!! (alleen eerste setje in het begin!) Je zult zien dat dan je optrekken met alleen BW steeds makkelijker gaat!!
Edit: en stel jezelf als doel in met het weighted setje om 5 reps te halen!!
3x in de week chinnen is gewoon jezelf overtrainen, schiet je geen ruk mee op!

• #2.712
Vind het strakke training hoor Spankie!! Lekkere Gains!!
Straps gebruik je trouwens alleen voor het laatste allerzwaarste setje!! Onderarmen moeten tenslotte wel mee blijven groeien dus uiteindelijk zullen je onderarmen toch wel weer op springen staan!! :)

Je 3x in de week Chinnen slaat nergens op!! Als je dat gaat doen dan weet ik zeker dat je over 2 weken nog maar 2 reps op je Chin kan halen ipv de 6 die je nu haalt!!!
Probeer anders eens een belt van 2 kilo om je middel te hangen bij je eerste setje dat je jezelf gaat optrekken (daarna overstappen op gewoon weer bodyweight!) en dan wekelijks met 2 kilo proberen te verhogen!! (alleen eerste setje in het begin!) Je zult zien dat dan je optrekken met alleen BW steeds makkelijker gaat!!

3x in de week chinnen is gewoon jezelf overtrainen, schiet je geen ruk mee op!

Oke, dan 2 X, dan Chin ik er bij mijn BORST dag extra bij..

Not bad spank. Alleen veel zwaarder gaan met die shrugs, dan groeien je traps echt als de t*fus.

Haha, wat jij wil vriend. Tuurlijk goo de dunmbell iets omhoog, daar is die oefening uitermate geschikt voor, aangezien er weinig kans op blessures is.
Ik heb overigens nooit gezegt dat k 10*30 doe. Maar ik heb em al een paar maanden niet gedaan.

Verder wel prima training hoor, je deadlift gaat goed.

Ow ja, en neit zo janken man. Het wordt steeds erger.

• #2.715
Not bad spank. Alleen veel zwaarder gaan met die shrugs, dan groeien je traps echt als de t*fus.

Begin net met 'Shruggen' Dus beter begin ik rustig aan, vond dit al zwaar hoor! Ik voelde ze flink branden!

Haha, wat jij wil vriend. Tuurlijk goo de dunmbell iets omhoog, daar is die oefening uitermate geschikt voor, aangezien er weinig kans op blessures is.
Ik heb overigens nooit gezegt dat k 10*30 doe. Maar ik heb em al een paar maanden niet gedaan.

Verder wel prima training hoor, je deadlift gaat goed.

Bedankt BBB, die DL is niet hoger gegaan, maar ik ga eerst maar eens meer reps maken op de 90 enzo, dan kom ik vanzelf voorbij de 100! :)

Ik vind 5 oefeningen best veel voor je rug....
en waarom 2 roei oefeningen?

Goed getraint! Netjes die DL!

Is echt zo!!! Beste voorbeeld van mij de afgelopen 3 maanden

Fitnessmaatje kon al Dumbbell shoulder press met 28kg per hand!! Ik kwam niet verder dan 22kg 2,5 maand geleden
Hij traint 1x per week zijn schouders een uur lang! (5 oefeningen, 4 setjes, 8 reps)
Ik trainde Milpress 2 maanden lang 4 setjes, 5 reps!!

Nu kan hij 2 reps meer met 28kg
en ik haal de 28kg ook met 5 reps

Less is more!!

Terug
Naar boven