SebastiaanG
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 13
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
nette squats spank - ik heb ze vandaag ook gedaan - ging lekker alleen explosief omhoog komen zit er niet in - het was meer kreunend en steunend en puffend - nu doe ik wel light weights ofcourse![]()

Goed bezig Spanker!! Ook al waren het veel oefeningen die je gedaan hebt bij benen, wel duidelijk progressie t.o.v. vorige week!! Nice!!
Ik zou ook wat minder sets squat doen als ik jou was..
Ben benieuwd of je nog wat ben aangekomen btw.
Duimen omhoog voor zowel je voeding als je trainingen.
Goede sq en lunges en ja 3300kcal: TOP![]()
Bedankt Dumba, ik ga zo ook weer eens buurten in jouw log! Altijd genieten van jouw trainingen! Super! Er stond overgens een stukje in de Apeldoornsche Courant (De Stentor) Iets over Strongman en daar kwam de naam Marco in voor, heb jij toevallig wat gewonnen!?
Nee, ik heb geen STM gedaan dit jaar...en de jaren hierna wordt ook lastig. 5 sep misschien een HG/STM, waarbij de onderdelen me wel liggen zonder last te hebben van onderrugproblemen.
Gouden raad! mijn benen ontplofte hierdoor!Concentreer je eens op squats, 6 sets van 3-8 en nog 2 sets van 15-25 er bovenop. Klaar is kees en je zal zien dat je benen groeien als nooit tevoren.
je afgelope training zit er bikkel uit man!
je gaat met een goed tempo vooruit qua gewicht e.d. Bijf zo doorgaan.
Trouwens ook beter dat je weer begonnen ben met squats, daar bij komt dat je m ook full doet, zie je niet vaak!
keep up the good work man.
Spank valt je trouwens op dat sinds je flink aan het eten bent je ineens wel zwaar met je kilo's vooruit gaat??Die BCAA's van je gaan je vast en zeker ook flink helpen!! Mijn potjes moeten vandaag ook binnenkomen
![]()
Mooi hoor, blijf toch nog steeds met verwondering kijken naar het aantal reps/sets die je maakt op de grote oefeningen.

nette training jongeen eten helpt idd goed maar da merk je zelf nu ook wel..vast ook al aangekomen ofniet?zag net erges dat je bcaa's had besteld?wat gebruik je nu voor supps?
groetenn