MuscleMeat

Spanksta gaat Loggen..!

Goed bezig Spanker!! Ook al waren het veel oefeningen die je gedaan hebt bij benen, wel duidelijk progressie t.o.v. vorige week!! Nice!!

Ik zou ook wat minder sets squat doen als ik jou was..
Ben benieuwd of je nog wat ben aangekomen btw.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.744
nette squats spank - ik heb ze vandaag ook gedaan - ging lekker alleen explosief omhoog komen zit er niet in - het was meer kreunend en steunend en puffend - nu doe ik wel light weights ofcourse:D

Same here hoor, die 80 Kilo is echt kiezen op elkaar.. Maar het gaat om te uitvoering nietwaar!? ;)

Waarom doe je overgens Light Weights op de SQUAT?

Thanx for Support Sebas!

Goed bezig Spanker!! Ook al waren het veel oefeningen die je gedaan hebt bij benen, wel duidelijk progressie t.o.v. vorige week!! Nice!!

Gelukkit dat er progressie is.. het is idd wat veel, daar ik ze ook maar 1 keer per week 'behandel'

Ik wil dit gaan veranderen, en dan minder oef pakken bij de SQUAT!

Ik zou ook wat minder sets squat doen als ik jou was..
Ben benieuwd of je nog wat ben aangekomen btw.

Oke, zal eens kijken en miss eerder naar hoog gewicht gaan!
Ben zelf ook benieuwd of ik ben aangekomen hoor! Mijn voeding zit iig wel goed want ik zit goed te bunkeren en de kcal inname die ik typ klopt zeer zeker wel!

--------------------------------------------------------------------------------------------------------

Duimen omhoog voor zowel je voeding als je trainingen.
Goede sq en lunges en ja 3300kcal: TOP:)

• #2.746
Duimen omhoog voor zowel je voeding als je trainingen.
Goede sq en lunges en ja 3300kcal: TOP:)

Bedankt Dumba, ik ga zo ook weer eens buurten in jouw log! Altijd genieten van jouw trainingen! Super! Er stond overgens een stukje in de Apeldoornsche Courant (De Stentor) Iets over Strongman en daar kwam de naam Marco in voor, heb jij toevallig wat gewonnen!?

Bedankt Dumba, ik ga zo ook weer eens buurten in jouw log! Altijd genieten van jouw trainingen! Super! Er stond overgens een stukje in de Apeldoornsche Courant (De Stentor) Iets over Strongman en daar kwam de naam Marco in voor, heb jij toevallig wat gewonnen!?

Dank je.:) Nee, ik heb geen STM gedaan dit jaar...en de jaren hierna wordt ook lastig. 5 sep misschien een HG/STM, waarbij de onderdelen me wel liggen zonder last te hebben van onderrugproblemen.:o

• #2.749
O00w mn benen ontploften niet niet echt bij de squat, voelde ze wel goed, pas na de Lunges was ik kapot.. echt kapot,
Zit nu zo met een slap gevoel.. In mn hele lichaam.. zelfs mn armen enzo, herkennen jullie dit!?

haha, zo hoor je je te voelen, is toch zalig? :D

Wijze tips van Impo! zeker anar luisteren spank!

Je laatste posts zijn beter om te lezen, dwz je je minder bezig houdt met gekke dingen en je meer toe legt op trainen en op de tips die gegeven worden.
:thumb:

je afgelope training zit er bikkel uit man!
je gaat met een goed tempo vooruit qua gewicht e.d. Bijf zo doorgaan.

Trouwens ook beter dat je weer begonnen ben met squats, daar bij komt dat je m ook full doet, zie je niet vaak!

keep up the good work man.

Spank valt je trouwens op dat sinds je flink aan het eten bent je ineens wel zwaar met je kilo's vooruit gaat?? :D Die BCAA's van je gaan je vast en zeker ook flink helpen!! Mijn potjes moeten vandaag ook binnenkomen ;)

• #2.756
Training Dinsdag 19 Mei

Borst/Biceps/Buik

Vooraf het Woord Vooraf!
Als ik mn quads aanspan heb ik flinke spierpijn, ook in mn bil heb ik spierpijn, is dit normaal na een benentraining? Echt midden op mn bil..

Woord Vooraf!
Zoals gewoonlijk niet compleet tevreden! De bench wat ZWAAAR!
Ik geloof wel dat er verbetering in zit! Alleen nog niet zo veel, was al aardig slapjes toen ik naar de training reed in het waggie!
Zowiezo deze week al wat duizelig enzo.. Keelpijn is overgens ook flink aanwezig..

Ik had een goede spotter gevonden! Daar was ik al blij mee, die pepte mij flink op en hield zn handen wel bij mn bar maar zei steeds ik help je niet je bent sterker dan jij denkt!
Ik had dus 9 * 60 gedaan, met naar zijn zeggen maar 2 echte spot, maar volgens mij waren het er 3..

Mijn laatste setje bicep curl was ik helemaal total loss, werd duizelig enz.. enz.. Toen gestopt, wel een dikke pomp in mijn armen gehad in ieder geval!

Heb juist mijn Crea binnen gekregen! Ben zeer benieuwd wat dit gaat doen voor mij.. Ik ga vanaf morgen opladen met Crea en de komende weken met Crea Knallen! Ik wil dit voor 3/4 weken doen om vervolgens een pauze in te lassen van wederom 3/4 weken.. Tegen die tijd zal ik klaar zijn met dit schema om vervolgens STRONGLIFTS of BILLSTAR of UB/LB te gaan doen met again de Crea!!

Graag jullie oprechte meningen over deze training, zit er vooruitgang in of niet!? Zou ik groeien of heb ik op onderhoud getraind?

Zwart = Deze Training!
Rood = Nu!

10 Minuten Crosstrainer
140 Kcals Lichter..

# Borst #:

* Bench Press
- 12 * BB (10 * BB)
- 10 * 45 ( 10 * 40)
- 10 * 55 (10 * 50)
- 5 * 60 (8 * 57,7) NOG 2 REPS MEER MAAR VOND SPOT DUS TELT NIET!
- 7 * 55 (6 * 60)
- 8 * 50 (7 * 55)
- 10 * 45 (5 * 55)

* Incline Dumbbell Press
- 10 * 16 (10 *18)
- 10 * 20 (10* 20)
- 7 * 22 (7 * 22)
- 10 * 18 (8 * 20)

* Flat Bench Flyes
- 10 * 10 (10 * 12)
- 10 * 12 (10 * 14)
- 10 * 14 (10 *14)
- 6 * 16
(7 * 16)

# Biceps #

* Barbell Bicep Curl {Zo strikt als mogelijk}
- 10 * 25 (10 *25)
- 12 * 25 (8 *30)
- 10 * 25 (7 * 30)

* Incline Seated Dumbbell Curl
- 10 * 10 (10 *10)
- 10 * 10 (10 * 12)
- 10 * 10 (8 * 12)

# Buik #

* 2 Oefeningen --> 2/3 sets per Oefening

Trainingstijd: 60 Minuten exclusief Cardioooo!

Voeding van vandaag:
Ontbijt:
20 Gram Whey / 100 ML Verse Jus / 60 Gram Brinta / 40 Gram Havermout / 300 ML Halfvolle Melk
Ochtend: 3 Volkorenbrood / 75 Gram Kalkoenfilet/Runderrookvlees [BroodBeleg]
Lunch: 90 Gram Zilvervliesrijst / 100 Gram Verse Wortels / 150 Gram VikkieBaars [Onbereid gewogen]
PWO: 20 Gram Whey / 20 Gram Dextrose / 1 Gram Kaneel
PWO: 70 Gram Brinta / 300 ML Halfvolle Melk / 50 Gram KalkoenFilet [BroodBeleg]
Diner: 550 Gram 'Granny-Made' SAUERKRAUT / 100 Gram Zeer vette Worst[Bereid Gewogen]
Avond: 450 Gram Kwark / 50 Gram NotenMix

Sups:

- 2 * 20 Gram Whey

Kcal: 3300

Laatst bewerkt:
  • #2.757
je afgelope training zit er bikkel uit man!
je gaat met een goed tempo vooruit qua gewicht e.d. Bijf zo doorgaan.

Trouwens ook beter dat je weer begonnen ben met squats, daar bij komt dat je m ook full doet, zie je niet vaak!

keep up the good work man.

Bedankt hey! Vind het zelf nogal tegenvallen hoor! Maar dat komt wel, en.. gewicht zegt niet alles.. Daarbij weeg ik niet veel dus ben ik toch redelijk tevreden!

Spank valt je trouwens op dat sinds je flink aan het eten bent je ineens wel zwaar met je kilo's vooruit gaat?? :D Die BCAA's van je gaan je vast en zeker ook flink helpen!! Mijn potjes moeten vandaag ook binnenkomen ;)

Niet gemerkt RuuP, Sorry, Serieus niet.. Mijn gewichten zijn nog vrijwel hetzelfde als toen ik begon of zelfs nog slechter, wat haast niet kan maar goed.. Miss dat toen de uitvoering ervan nogal schortte..

#EDIT#

Heb net mn BCAA/CREATINE MONOHYDRAAT/STRAPS binnen gekregen!

Mooi hoor, blijf toch nog steeds met verwondering kijken naar het aantal reps/sets die je maakt op de grote oefeningen.

training

nette training jonge:)en eten helpt idd goed maar da merk je zelf nu ook wel..vast ook al aangekomen ofniet?zag net erges dat je bcaa's had besteld?wat gebruik je nu voor supps?
groetenn

• #2.760
Mooi hoor, blijf toch nog steeds met verwondering kijken naar het aantal reps/sets die je maakt op de grote oefeningen.

Waarom verbazen? Omdat het dom is? Of wat? ;)

Bedankt voor je reactie ! Super dat je een trouwe log volger bent! Karmaaaa XD

nette training jonge:)en eten helpt idd goed maar da merk je zelf nu ook wel..vast ook al aangekomen ofniet?zag net erges dat je bcaa's had besteld?wat gebruik je nu voor supps?
groetenn

Ja, maar Neem nog even geen BCAA, ik heb ook Whey..
Dat is het enigste wat ik gebruik, ook nog dextrose maar dat is niet echt een sup..
Vanaf morgen ga ik ook Creatine nemen!!!

Terug
Naar boven