AndroidHealthClinic

Spanksta gaat Loggen..!

Ja, is ook een stukje meer bijten he dat onderste stukje :P

Ik vind je verdomd eigenwijs, je eet nog steeds veelte weinig. Savonds eet je enkel notenmix? Voeg daarbij een extra maaltijd en verhoog de dextro inname na je training.

lekker hardcore beest!

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.505
Sorry voor alle mensen waar ik nu niet dieper op in ga, bedankt voor alle reacties
Probleem is dat ik op vakantie ben, ik train wel, puur als ik wil, als ik een dag niet wil ga ik niet.. Ik train op 'zin' zeg maar..

Ik kan lastig alles goed beantwoorden en logs bijwerken omdat ik hier lastig zit, zit ook erg weinig achter het net deze dagen!

Zal het na de vak. allemaal wel weer oppakken.. Post af en toe nog eens ergens, verder kijk ik wat rond in de tijd dat ik er ben, wel houd ik mn log up2date..

Hoop dat jullie me blijven volgen en excuses dat ik niet de tijd neem voor jullie logs!!

@ Seagal, zolang ik aankom is dit voldoende..
@ Iedereen, spierpijn van de squats? Nah, te laag volume voor spierpijn, spierpijn krijg ik meer van 10-reppers, 5 reppers eigenlijk niet..

Adios iedereen!

Lekkere squats man!

1x95-100 moet al wel lukken zeker?

Ik vind je verdomd eigenwijs, je eet nog steeds veelte weinig. Savonds eet je enkel notenmix? Voeg daarbij een extra maaltijd en verhoog de dextro inname na je training.

x2 ....hij houdt er volgens mij van om langzame progressie te maken i.p.v. snelle.....

:p

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.508
Training Woensdag 15 Juli

UB 1 {Low Reps High Intensity}

Woord Vooraf

Nog steeds een beetje grieperig..

De Bench wel tevreden mee..
De MP Was MOFO zwaar.. Geen PR's Gezet helaas..!

De Chinns gaan zoals altijd k*t
De Chest Dips zijn lekkah dieper als gewoonlijk..

Zwart = Vorige Training!
Rood = Net gedaan!

De Training

W.U.

10 Minuten CrossTrainer

Training

Bench Press
W.u.
- 10 * 20 (10 * 25)
- 8 * 30 (10 * 35)

Werksets
- 5 * 40 (8 * 45)
- 5 * 47,5 (5 * 55)
- 5 * 52,5 (5 * 62,5)
- 5 * 60 (5 * 67,5)
- 5 * 65 (3 * 67,5)
- 5 * 65(5 * 62,5)
- 2 * 67,5

Bent Over Row
W.u.
- 8 * 25 (8 * 25)
- 8 * 45 (8 * 45)

Werksets
- 5 * 50
- 5 * 57,5 (5 * 55)
- 2 * 5 * 62,5 (3 * 5 * 62,5)
- 5 * 65

Standing Military Press
W.u.
- 10 * 20 (10 * 20)

Werksets
- 8 * 30 (8 * 35)
- 5 * 37,5 (2 * 5 * 45)
- 5 * 42,5 (4 * 45)
- 2 * 3 * 47,5

Chinns
- 5 * BW (5 * BW)
- 5 * BW (5 * BW)

- 5 * BW (5 * BW)

Comment:
Lichtelijke CHEAT met benen soms..

Chest Dips (Dieper)
- 9 * BW + 10 (9 * BW + 10)
- 7 * BW + 10 (8 * BW + 10)
- 6 * BW + 10 (7 * BW + 10)

1 Buikspieroefening
Niet interresant!

Trainingsduur exclusief Warming Up: 65 Minuten

Voeding van vandaag:

Ontbijt:200 ML Verse Jus / 20 Gram Whey / 3 Gram Crea / 3 * BCAA / 60~40 Gram Brinta~Haver / 300 ML Halfvolle Melk
Pre W.O:
60 Gram Brinta /
300 ML Halfvolle Melk / 60 Gram Vleeswaren {Pakje}
Post W.O:
20 Gram Whey / 20 Gram Dextrose / 3 Gram Creatine / 3 * BCAA
Lunch: 100 Gram Zilvervliesrijst [Onbereid Gewogen] / 150 Gram Groente / 150 Gram Kipfilet/Tundertartaar [Onbereid Gewogen]
Middag: 3 Volkorenbrood
/ 3 hele eieren /

Diner
300 Gram Aardappel / 250 Gram Groente / 100 Gram Verse Makreel [Onbereid Gewogen]
Avond: 50 Gram NotenMix / 450 Gram Magere Kwark

Sups:
2 * 20 Gram Whey
2 * 3 Gram Creatine Monohydraat
1 * 20 Gram Dextrose
6 * BCAA

Totale Voedingswaarden:
Kcal: 3300

K: 390 Gram
E: 240 Gram
V: 80 Gram

Laatst bewerkt:
Netjes Spanker ;)

Toch wel een mooie MP hoor, zeker na die BP.

kcal verhogen naar 3800

Ja dat zegt iedereen al 1000 keer. Het dringt niet tot hem door.
Afin, dat is wel in de contest terug te zien. Deze jongen had zeker wel een paar plekjes hoger kunnen staan in de contest alsie goed had geluisterd naar de adviezen mbt voeding die wij hem al vanaf begin dit jaar/vorig jaar gaven.

Overigens, ik wil wel ff kwijt dat Spanksta 100% dedicated is aan zijn training. Dat waardeer ik enorm. Dus bij deze. goede training :thumb:

Goed man!

Maar je squat zo diep... Is dat niet extra belastend voor je knieen? Is mij wel eens verteld, en dat het er niet zo goed voor is.

Ik vind dat hij het wat betreft voeding goed doet. 3300 is best veel en hij komt aan. Het is voor ons lang niet zo makkelijk om zoveel te eten als voor de big guys.

Ja dat zegt iedereen al 1000 keer. Het dringt niet tot hem door.
Afin, dat is wel in de contest terug te zien. Deze jongen had zeker wel een paar plekjes hoger kunnen staan in de contest alsie goed had geluisterd naar de adviezen mbt voeding die wij hem al vanaf begin dit jaar/vorig jaar gaven.

Overigens, ik wil wel ff kwijt dat Spanksta 100% dedicated is aan zijn training. Dat waardeer ik enorm. Dus bij deze. goede training :thumb:

Ach zolang het niet zo erg is als die iemand die ook hier op het forum zit en ook meedoet aan de fotocontest en wie je nogal eens in polls terugziet....

Gaat weer goed hier! Nette trainingen:D

Ik vind dat hij het wat betreft voeding goed doet. 3300 is best veel en hij komt aan. Het is voor ons lang niet zo makkelijk om zoveel te eten als voor de big guys.

Bullshit. 3300 is niet veel, en ik had ook moeite met 3000 kcal naar binnen te werken, maar na een tijdje werkte ik er 5000 per dag naar binnen. Gewoon eten als je geen honger hebt, van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat jezelf vol stauwen, overal waar je bent heb je voedsel bij zodat je er niet omheen kunt. Het is niet zo dat ik nu een animal ben, maar ik vind gewoon dat je niet moet janken maar gewoon moet eten, het went na een tijdje.

Anyway; goede training spank, ik vind je MP erg netjes t.o.v. je bench.

Héérlijke training Henk!:D

3300 kcal is niet te veel...als hij hiermee mooi aankomt dan is dat genoeg...soms snap ik niet dat iedereen hier 4k+ kcal's aan zit te raden...Is alleen maar nodig als je al een hoog BW hebt en een hoog metabolisme:)

Geniet nog van je vakantie makker!

Héérlijke training Henk!:D

3300 kcal is niet te veel...als hij hiermee mooi aankomt dan is dat genoeg...soms snap ik niet dat iedereen hier 4k+ kcal's aan zit te raden...Is alleen maar nodig als je al een hoog BW hebt en een hoog metabolisme:)

Geniet nog van je vakantie makker!

Als dat het geval was zou niet iedereen zeggen dat ie meer moet eten :rolleyes:

dat is voor iedereen verschillend idd, gewoon een kwestie van afstemmen, je komt er gauw genoeg achter wat je werkelijk verbruikt.

Terug
Naar boven