- Waardering
- 1.793
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 117kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik vind je verdomd eigenwijs, je eet nog steeds veelte weinig. Savonds eet je enkel notenmix? Voeg daarbij een extra maaltijd en verhoog de dextro inname na je training.

Ik vind je verdomd eigenwijs, je eet nog steeds veelte weinig. Savonds eet je enkel notenmix? Voeg daarbij een extra maaltijd en verhoog de dextro inname na je training.

Ja dat zegt iedereen al 1000 keer. Het dringt niet tot hem door.
Afin, dat is wel in de contest terug te zien. Deze jongen had zeker wel een paar plekjes hoger kunnen staan in de contest alsie goed had geluisterd naar de adviezen mbt voeding die wij hem al vanaf begin dit jaar/vorig jaar gaven.
Overigens, ik wil wel ff kwijt dat Spanksta 100% dedicated is aan zijn training. Dat waardeer ik enorm. Dus bij deze. goede training![]()
Ik vind dat hij het wat betreft voeding goed doet. 3300 is best veel en hij komt aan. Het is voor ons lang niet zo makkelijk om zoveel te eten als voor de big guys.
Héérlijke training Henk!
3300 kcal is niet te veel...als hij hiermee mooi aankomt dan is dat genoeg...soms snap ik niet dat iedereen hier 4k+ kcal's aan zit te raden...Is alleen maar nodig als je al een hoog BW hebt en een hoog metabolisme
Geniet nog van je vakantie makker!