AndroidHealthClinic

Spanksta gaat Loggen..!

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.441
Training Donderdag 5 Maart

30 Minuten Cardio:

* 10 Minuten Roeimachine (130 Kcal)
* 20 Minuten Crosstrainer (250 Kcal)

HartRate 140 (70 %)

Abs:

* Hangin Leg Raises
* Crunches

Ben je aan het bulken of aan het cutten ?

• #1.443
Bulken

Waarom dan cardio op een aparte dag ? waarom niet gwn na een training.
Ik doe sowieso bijna geen cardio in de bulk

• #1.446
Omdat ik een luie student ben ;P

Cardio in de bulk is sowieso zinloos, maar goed.
Onze spank is beetje bang voor vetjes.

• #1.449
HAHA, ik ook.
maja daarom toch juist training + cardio op 1 dag.
Of heb je te veel tijd over ?

Vanwaar op 1 dag doen dan? Dat begrijp ik niet.. Na mijn KT training moet ik rust hebben..
Ik train nu 3 dagen
en ik ga wss 2 dagen cardio + abs toevoegen..
De meeste doen ook aan voetbal of iets..

Tijd over heb ik niet..

4 of 5 dagen school (Wel in eigen plaats) En 3 avonden werken + Zaterdag paar uur werken..

Ik vind je techniek sterk verbeterd ! Op de squat ga je veel minder snel naar beneden en de DL ziet er heel goed uit........

DL is heel netjes!

• #1.453
je dl techniek is echt perfect !!! Doe zo voort !!

Bij DL altijd voor je kijken! Lijkt me niet erg goed voor je nekwervels...en het is niet nodig om zo overdreven achterover te leunen bij de lock out.

Spijtig dat je nu toch nog cardio doet terwijl meerdere leden het voor jou afraden...

DL ziet er supergoed uit inderdaad, zo doe ik hem ook. Ziet er heel gecontroleerd uit en goede houding!
Ik neem aan dat je afentoe opzij kijkt omdat je camera/telefoon daar staat?

Ziet er goed uit! Maar is het niet de bedoeling bij de deadlift dat je iets eerder die ''neukbeweging'' maakt?

Spankie is Mediageil!! ;)

maar je oefeningen zagen er goed uit Spank!! Ik raad trouwens ook aan om je cardio te skippen!! Al is het alleen al vanwege de reden dat normaal gesproken je eigenlijk pas na een half uur vet begint te verbranden bij cardio... Eerst wordt de energie uit je lever aangesproken... Jij hebt dus uitsluitend alle boterhammetjes enzo die de energie van de dag leverden verbrand! :P Niet de vetjes!!

En langer cardioen slaat ook nergens op! :D

Ja hoor je techniek verbeterd met de dag, ik heb hier niets op aan te merken! Goed gedaan Spank!

Ziet er inderdaad goed uit.
Maar zoals eerder opgemerkt lijkt me de extensie in je rug bij de lockout te overdreven.

Terug
Naar boven