Fitness Seller

Spanksta gaat Loggen..!

geen smith zoals je zegt , goedzo !

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.423
Goed, werd vanmorgen wakker zonder spierpijn.. Maakt verder niks uit.. Misschien komt het wel door het perfecte eten de perfecte rust elke avond?

Zometeen wel even de gym hitten voor 30 Minuten LowIntens Cardio..
Heen fietsen
10 Min Roeien
20 Min Crossen
en dan weer trug fietsen naar huis..

Mn voeding rondom:

7:15
20 Gram Whey
100 ML Verse Jus
60 Gram Brinta
40 Gram Haver
200 ML Halfvolle Melk

9:45:
50 Gram Brinta
200 ML Halfvolle Melk
20 Gram Whey

10:45
W.O.

12:15:
75 Gram Rijst
150 Gram Vis
100 Gram Sperziebonen

Dit goede voeding? Gaat dit ten koste van mijn spieren? Er zijn zoveel mensen met zwaar werk.. Dat is toch ook vergelijkbaar?

Geen slechte voeding natuurlijk maar het zou wel iets meer kunnen denk ik, bekijk de voeding van bijvoorbeeld Nico eens, dat is de zuivere perfectie. Ik bedoel maar die 75 gram rijst (ongekookte waarde hoop ik toch) zou best wel eens 125 gram mogen zijn (een volledig zakje dus), zo'n hoeveelheid is toch voor iedereen haalbaar.

• #1.425
ja ongekookt uiteraard! hehe..

Vind 125 Gram erg veel hoor.. Nico is 20 Kilo zwaarder als mij, daarom zoveel.. In het totaal plaatje krijg ik 5.5 Gram KH binnen per lichaamsgewicht en hij 4 Gram..

Geen slechte voeding natuurlijk maar het zou wel iets meer kunnen denk ik, bekijk de voeding van bijvoorbeeld Nico eens, dat is de zuivere perfectie. Ik bedoel maar die 75 gram rijst (ongekookte waarde hoop ik toch) zou best wel eens 125 gram mogen zijn (een volledig zakje dus), zo'n hoeveelheid is toch voor iedereen haalbaar.

+1 meer eten, 125gram rijst, 200gram vis

ja ongekookt uiteraard! hehe..

Vind 125 Gram erg veel hoor.. Nico is 20 Kilo zwaarder als mij, daarom zoveel.. In het totaal plaatje krijg ik 5.5 Gram KH binnen per lichaamsgewicht en hij 4 Gram..

Tja kan waar zijn, enfin je merkt het zelf wel of je zwaarder wordt of niet. In elk geval moet je steeds je zwaarder wordt ook je voeding lichtjes verhogen anders blijf je op de plaats rust.

• #1.428
Tja kan waar zijn, enfin je merkt het zelf wel of je zwaarder wordt of niet.

Darom.. Mijn BW Stijgt nog steeds.. in 4 weken 2 Kilo.. Vind ik genoeg.. Ook het nodige BF komt erbij!

Kwil bijnafotosvan mn rug maken.. die voeltzogroot (Inshirts enzo) Maar kwacht tot de 68 Kilo.. dan is het + 10Kilo

Darom.. Mijn BW Stijgt nog steeds.. in 4 weken 2 Kilo.. Vind ik genoeg.. Ook het nodige BF komt erbij!

Kwil bijnafotosvan mn rug maken.. die voeltzogroot (Inshirts enzo) Maar kwacht tot de 68 Kilo.. dan is het + 10Kilo

Ja inderdaad, 2 kg op 4 weken is goed. Maar vergeet niet om steeds je voeding een klein beetje op te drijven naar mate je zwaarder wordt.

• #1.430
Ja inderdaad, 2 kg op 4 weken is goed. Maar vergeet niet om steeds je voeding een klein beetje op te drijven naar mate je zwaarder wordt.

In orde! Kheb zo veel zin in morgen, om het krachthonk te bezoeken!
Squat en BP en BOR verhoog ik allen met 2,5 Kilo!
Ik ga vandaag gewichten halen.. ;)

Ja, wacht nog maar even met die foto's

Eten ziet er wel goed uit inderdaad. Zolang je blijft gainen is er geen noodzaak om meer te gaan eten.

• #1.433
  • #1.436
Gaat lekker zo!

Aangezien je toch iemand bent die alles goed monitort meet al je lichaamsmaten op. Weegschaal alleen is niet genoeg. Meten = weten.

Idd 125gr ongekookte rijst is niets, slechts 417Kcal!Ik eet ook telkens een zakje tijdens de cut zelfs.In de bulk zelfs 125gr + 65gr ongekookte rijst (zakjes)

Ikzelf eet altijd 125 gram, maar doe er dan wel bijvoorbeeld 250 gram varkensvlees bij en 2 eieren en wat mayonaise, totaal aan calorieen heb je dan ongeveer 1700.

Terug
Naar boven