- Waardering
- 58
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 70kg
- Vetpercentage
- 13%
Had gekund jep, maar als je je handen op een verhoging van 1,5 meter houdt heeft dat I.m.o niet erg veel nut ! haha !
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Geen slechte voeding natuurlijk maar het zou wel iets meer kunnen denk ik, bekijk de voeding van bijvoorbeeld Nico eens, dat is de zuivere perfectie. Ik bedoel maar die 75 gram rijst (ongekookte waarde hoop ik toch) zou best wel eens 125 gram mogen zijn (een volledig zakje dus), zo'n hoeveelheid is toch voor iedereen haalbaar.
ja ongekookt uiteraard! hehe..
Vind 125 Gram erg veel hoor.. Nico is 20 Kilo zwaarder als mij, daarom zoveel.. In het totaal plaatje krijg ik 5.5 Gram KH binnen per lichaamsgewicht en hij 4 Gram..
Tja kan waar zijn, enfin je merkt het zelf wel of je zwaarder wordt of niet.
Darom.. Mijn BW Stijgt nog steeds.. in 4 weken 2 Kilo.. Vind ik genoeg.. Ook het nodige BF komt erbij!
Kwil bijnafotosvan mn rug maken.. die voeltzogroot (Inshirts enzo) Maar kwacht tot de 68 Kilo.. dan is het + 10Kilo
Ja inderdaad, 2 kg op 4 weken is goed. Maar vergeet niet om steeds je voeding een klein beetje op te drijven naar mate je zwaarder wordt.

In orde! Kheb zo veel zin in morgen, om het krachthonk te bezoeken!
Squat en BP en BOR verhoog ik allen met 2,5 Kilo!
Ik ga vandaag gewichten halen..![]()
Ja, wacht nog maar even met die foto's
Eten ziet er wel goed uit inderdaad. Zolang je blijft gainen is er geen noodzaak om meer te gaan eten.

Hehe that's the spirit! Ga je die gewichten meenemen naar je gym dan?In orde! Kheb zo veel zin in morgen, om het krachthonk te bezoeken!
Squat en BP en BOR verhoog ik allen met 2,5 Kilo!
Ik ga vandaag gewichten halen..![]()

Haha, dat leek mij het meest logisch ja! Anders is er nog weinig verschil!

Hehe that's the spirit! Ga je die gewichten meenemen naar je gym dan?![]()
Te logisch jah!! Weet je hoe koud het is om je handen op een diepvries te zetten tijdens een oefening!! Zit je solidfrozen aan de diepvries vast![]()

Geen slechte voeding natuurlijk maar het zou wel iets meer kunnen denk ik, bekijk de voeding van bijvoorbeeld Nico eens, dat is de zuivere perfectie. Ik bedoel maar die 75 gram rijst (ongekookte waarde hoop ik toch) zou best wel eens 125 gram mogen zijn (een volledig zakje dus), zo'n hoeveelheid is toch voor iedereen haalbaar.