MuscleMeat

Spanksta gaat Loggen..!

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.401
Update

Goed PPL'S, net terug van de gym..

Vind het nogsteeds maar niks maar omdat jullie mij alleen maar willen helpen..

Training Woensdag 4 Maart

10 Minuten Crosstrainer
150 Kcal Lichter!

Squat
5 * 5 * 55 (+5) Er waren geen 1.25 Gewichten.. Echte HardcoreGym!

MP
3 * 5 * 25
2 * 5 * 30

DL
3 * 5 * 65

Incline Dumbbell Press (Lekker diep)
10 * 18
8 * 20
6 * 22 (Zwaaaaaar)

T-Bar Row (1st Time)
1 * 10 * 20
3 * 8 * 30

Push Ups (lekker diep)
30 * BW
20 * BW Bankje (Verhoging)
10 * BW Diepvries (Grotere Verhoging)

Trainingstijd: 60 Minuten Ex. W.U.

Conclusie:
Het was nog redelijk ligt allemaal, wel te doen..
Altans, ik voelde de squat wel lekker.. Pijn boven mijn knie is nog niet over maar als ik squat heb ik er niks geen last van gek genoeg.. Het kan idd, zoals BW zei, komen door het fietsen..
De pomp was wel goed in mijn borst door het opdrukken enzo.. Verder waren de aderen op mijn armen wel goed doorgekomen..
Ik ga het zeker 3 of 4 weken proberen, kijken hoe en wat en of het nog zwaarder wordt..

Ik vind een split of UB/LB Leuker te doen maar als dit echt zo goed helpt.. Ik krijg hier namelijk niet diezelfde vermoeidheid.. Honger had ik wel redelijk na de training..

• #1.402
Zal een lange training worden... succes!

Spank,

Heyaa bedankt! Viel mee, 60 Minuten wask klaar! Training is namelijk al geschied! ;)

Minder zeuren en janken en gewoon niet meer om advies vragen.
Vele grote bodybuilders met verstand hier geven jou keer op keer een goed avies en elke keer hetzelfde advies, en als jij keer op keer weer gaat zitten zeuren en bashen en janken heeft het geen nut.

1. niet meer zeuren
2. raad opvolgen
3. trainen
4. eten
5. rusten
6. over een maand of 3 maar weer eens wat posten en dan beoordelen.

gegroet

Zeuren ga ik minderdoen.. Posten blijf ik doen.. de trainingen..

Ik begrijp echt niet dat je neit moe bent na 15 sets compound oefeningen, maar goed.

• #1.405
o00o0ow Jah! Ook nog filmpies van DL en Squat, komen morgen!

Gaat niet om leuker, gaat om zwaarder... je moet helemaal kapot gaan van een training dat is de manier.

Hoe kun je zo'n training met 24 setjes plus zware compounds in 60 minuten afwerken, je hebt dan nauwelijks rust genomen tussen de setjes. Van deze training moet je juist meer kapot gaan dan van een split. Heb het vermoeden dat je niet zwaar genoeg bent gegaan.

• #1.407
Gaat niet om leuker, gaat om zwaarder... je moet helemaal kapot gaan van een training dat is de manier.

Hoe kun je zo'n training met 24 setjes plus zware compounds in 60 minuten afwerken? Van deze training moet je juist meer kapot gaan dan van een split. Heb het vermoeden dat je niet zwaar genoeg bent gegaan.

Ik vertel al 12921 keer dat ik niet zwaarder MAG gaan van Stronglifts, anders kom je vast te zitten ofzo..

Ik zwete wel bij de Incline DB Press en DL!

Hoe kun je zo'n training met 24 setjes plus zware compounds in 60 minuten afwerken, je hebt dan nauwelijks rust genomen tussen de setjes. Van deze training moet je juist meer kapot gaan dan van een split. Heb het vermoeden dat je niet zwaar genoeg bent gegaan.

Rustig opbouwen MC. De eerste weken van Bill star zijn ook niet zo zwaar.

Als je rustig begint kun je toch ook nog geen oordeel vellen dat het dit schema minder vermoeiend is. Intensiteit is dan gewoon laag.

Nee, daar ligt het helemaal niet aan. Ik heb ook een 2-tal maand een gelijkaardig schema gedaan (Bill Star 5x5 intermediate). De eerste 2weken was het voor mij ook niet erg zwaar. Dat hoort ook zo te zijn, als je te snel wilt verzwaren zal je ook sneller vastzitten op een bepaald gewicht. Die hogere intensiteit volgt vanzelf. Jij als beginner moet nog leren om je intensiteit op te voeren en toch een goede vorm te behouden.

Zeker de eerste weken moet je nog extra aandacht schenken aan het bijschaven van je techniek (vooral op sq, dl) want die filmpjes die ik gezien heb waren gewoon te erg voor woorden.

Geloof me, als je elke week 2.5 of 5kg kan toevoegen op de grote 3 dan zal je zeker ook een pak massa toevoegen, op voorwaarde dat je voeding en rust in orde is.

• #1.411
Nee, daar ligt het helemaal niet aan. Ik heb ook een 2-tal maand een gelijkaardig schema gedaan (Bill Star 5x5 intermediate). De eerste 2weken was het voor mij ook niet erg zwaar. Dat hoort ook zo te zijn, als je te snel wilt verzwaren zal je ook sneller vastzitten op een bepaald gewicht. Die hogere intensiteit volgt vanzelf. Jij als beginner moet nog leren om je intensiteit op te voeren en toch een goede vorm te behouden.

Zeker de eerste weken moet je nog extra aandacht schenken aan het bijschaven van je techniek (vooral op sq, dl) want die filmpjes die ik gezien heb waren gewoon te erg voor woorden.

Geloof me, als je elke week 2.5 of 5kg kan toevoegen op de grote 3 dan zal je zeker ook een pak massa toevoegen, op voorwaarde dat je voeding en rust in orde is.

Super Repley Michiel!

Het voelde allemaal wel goed, mijn knie doet nu nog wat pijn maar daar heb ik verder geen last van..
Omdat het nu nog ligt is doe ik wat extra's..

Wat versta jij ondergenoeg rust?

Kan ik op rustdagen 2 keer p/w Low Intens Cardio doen 30 Minuten en wat buikspieren?

Voeding zal ik wel alle dagen hetzelfdemoeten houden exclusief de whey?

Ff zonder gein spank, heb jij een vet fobie ofzo?

ik vind je training een beetje raar...
de focus zou op de compounds moeten liggen in een 5*5 schema, ik hebd e indruk dat de focus op de assistance oefeningen ligt bij jouw schema.

ik vind anders de training vandaag er niet verkeerd uitzien. Stronglifts is al 3x buik in de week en cardio gewoon laten imo. Gewoon doorzetten nu met je schematje !

Super Repley Michiel!

Het voelde allemaal wel goed, mijn knie doet nu nog wat pijn maar daar heb ik verder geen last van..
Omdat het nu nog ligt is doe ik wat extra's..

Wat versta jij ondergenoeg rust?

Kan ik op rustdagen 2 keer p/w Low Intens Cardio doen 30 Minuten en wat buikspieren?

Voeding zal ik wel alle dagen hetzelfdemoeten houden exclusief de whey?

Eénmaal je intensiteit omhoog gaat, zal die cardio een goed herstel belemmeren.

Voor jou is het zeker belangrijk om op rustdagen even veel te eten als op trainingsdagen en geen cardio te gaan doen. Die kcal zal je lichaam op rustdagen echt nodig hebben om de dag erna er weer vol tegenaan te kunnen gaan.

Cardio doen => Minder herstel => Minder krachttoename => Dit zal je dan weer moeten compenseren door meer te gaan eten.

Maw: Doe geen cardio! ;)

eénmaal je intensiteit omhoog gaat, zal die cardio een goed herstel belemmeren.

Voor jou is het zeker belangrijk om op rustdagen even veel te eten als op trainingsdagen en geen cardio te gaan doen. Die kcal zal je lichaam op rustdagen echt nodig hebben om de dag erna er weer vol tegenaan te kunnen gaan.

Cardio doen => minder herstel => minder krachttoename => dit zal je dan weer moeten compenseren door meer te gaan eten.

Maw: Doe geen cardio! ;)
+1

Goed PPL'S, net terug van de gym..

Vind het nogsteeds maar niks maar omdat jullie mij alleen maar willen helpen..

Training Woensdag 4 Maart

Squat
5 * 5 * 55 (+5) Er waren geen 1.25 Gewichten.. Echte HardcoreGym!

MP
3 * 5 * 25
2 * 5 * 30

DL
3 * 5 * 65

Incline Dumbbell Press (Lekker diep)
10 * 18
8 * 20
6 * 22 (Zwaaaaaar)

T-Bar Row (1st Time)
1 * 10 * 20
3 * 8 * 30

Push Ups (lekker diep)
30 * BW
20 * BW Bankje (Verhoging)
10 * BW Diepvries (Grotere Verhoging)

Voila zie toch een goede training, ga nu verder op dit pad en je zal er komen!

Neem aan dat je bij die push up je voeten op de verhoging legt.

Terug
Naar boven