AndroidHealthClinic

Spanksta gaat Loggen..!

Wel de hele geschiedenis kopiëren knul :-)

Dat is waar, maar ik doe ook cardio (5 tot 10 minuten though) voordat ik train. Lekker om met wat zweet te gaan beginnen, heb je het gevoel dat je echt wat aan het doen bent :-)
Useless dus.
Na paar setjes deadlift heb je ook wel het gevoel dat je iets aan het doen bent hoor.
Staat inderdaad geen extra. Eens.

Net zo useless als een paar setjes deadlift dus. Behalve dat ik iets aan mijn conditie doe en ik er mij lekker bij voel...

Convince me ;-)
Jij zegt dat je met 10 minuten cardio ook massa pakt?
Hier zeg je toch echt wel heel duidelijk dat je met de oefeningen massa pakt...

Maar goed. Ik doe 10 minuten conditietraining omdat ik mij er fijn bij voel en als ik ga deadliften BEGIN met zweet. Dat doe je als je net begint aan deadlift niet. Tenzij je ontiegelijk zwaar begint met opwarmen.
Hetgeen jij wel weer zal doen omdat je graag tegendraads bent.

Wel de hele geschiedenis kopiëren knul :-)

Staat inderdaad geen extra. Eens.

Hier zeg je toch echt wel heel duidelijk dat je met de oefeningen massa pakt...

Maar goed. Ik doe 10 minuten conditietraining omdat ik mij er fijn bij voel en als ik ga deadliften BEGIN met zweet. Dat doe je als je net begint aan deadlift niet. Tenzij je ontiegelijk zwaar begint met opwarmen.
Hetgeen jij wel weer zal doen omdat je graag tegendraads bent.

Haha je kent me wel goed.
En je lul ****ing onzin, dat begrijp je zelf ook wel.

Tuurlijk pak je met deadlift massa, dat is toch logisch. Als je met DL geen massa pakt, zal je toch echt iets verkeerd doen.

Mijn vraag: waarom eerst cardio doen, om het idee te krijgen dat je ergens mee bezig bent? Als je gewoon hard traint heb je toch ook het gevoel ergens mee bezig te zijn. Ergo: cardio aan het begin van trainig heeft geen meerwaarde.
Iedereen zal dit wel beamen, dus lijkt me een goed einde van de discussie.

Ja, als maar wel goed begrepen wordt dat ik geen cardio doe maar conditietraining.

Nogmaals, massa pak je met voedsel. Met het trainen breng je de vorm aan, dat weet je zelf ook.

Ik heb overigens geen zin om verder te discussiëren, dus vind een eind goed.

Wat een opmerking van die Angilo, met deadliften pak je geen massa alleen met eten doe je dat.
Het moet weeral niet gekker worden.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.505
Kheb geen zin in een multiquote van hier totaan Belgenland dus ff in 1 berichtje!

@ Allemaal, bedankt voor de reacties!
@ Mossad,DB,Angilo, Oke, verder door mijn benen, waarscheinlijk voelt hij dan ook iets comfortabeler aan, want dit was niet heel lekker voor mijn rug.. iets meer speling dus! Maandag volgen weer filmpjes van in ieder geval de Squat.. dan alleen met hetzelfde gewicht! Ik wil volgende week zowiezo 5 * 5 * 60 Halen! dat is een vereiste!

@ Beginner,Angilo, Angilo heeft niet gezegt dat het meerwaarde heeft, maar gewoon lekker voelt! Ik doe de cardio als opwarming, ik fiets niet naar de gym en vind het fijn warm te stomen voordien.. voelt voor mij beter dat ik alles even los heb gehaald voordat ik begin! Ik doe het zo:

4:00 High Intensity
2:00 Middle Intensity
4:00 Low Intensity

Even lekker los komen.. Dus feitelijk geen cardio te noemen IMO? Ik zweet niet..

Haha Angilo je bent zeker de clown bij jullie thuis

:roflol: :roflol: :roflol:

• #1.507
ach sjaa, ieder zn eigen ding.. :)

Haha je kent me wel goed.
En je lul ****ing onzin, dat begrijp je zelf ook wel.

Tuurlijk pak je met deadlift massa, dat is toch logisch. Als je met DL geen massa pakt, zal je toch echt iets verkeerd doen.

Mijn vraag: waarom eerst cardio doen, om het idee te krijgen dat je ergens mee bezig bent? Als je gewoon hard traint heb je toch ook het gevoel ergens mee bezig te zijn. Ergo: cardio aan het begin van trainig heeft geen meerwaarde.
Iedereen zal dit wel beamen, dus lijkt me een goed einde van de discussie.

+1

beter cardio na de KT als je je suikers al hebt verbrand

en geloof me als je goed traint heb je alle khoolydraten nodig voor je KT

Nogmaals; goed bezig topper!

ach sjaa, ieder zn eigen ding..

Nah, als iedereen het zo met elkaar eens, zal ik het ergens wel bij het verkeerde eind hebben.

Moet ook m'n fouten toe kunnen geven, is niet erg.

Elkeweg, conditietraining is naar mijn mening niet verkeerd. Zelfs niet als je in bulk bent, of heb ik óók dit fout?

Nah, als iedereen het zo met elkaar eens, zal ik het ergens wel bij het verkeerde eind hebben.

Moet ook m'n fouten toe kunnen geven, is niet erg.

Elkeweg, conditietraining is naar mijn mening niet verkeerd. Zelfs niet als je in bulk bent, of heb ik óók dit fout?

Dan heb je het niet fout, je kan sporten zoveel je wil als je maar voldoende eet om het energieverlies te compenseren.

• #1.513
Goed mensen! Even een zondags Update-je!

Vandaag wederom rust (net als gister)!
Enkel even naar het bos met de hond zo

Ik weet warom ik zo gestaag groei en het buivet zich ophoopt..

S T R E S S ! ! ! ! !

Ik heb gewoon zware stress..

http://fitness.blog.nl/afvallen/2008/06/02/hoe-je-dik-wordt-van-stress

Kga vanavond maar weer is pillen slikken..
Ik denk gewoon teveel na over eten.. en bewegen..

Fijn dat je het door hebt :D

hmm, ik zit ook vaak met veel stress, ik val er alleen altijd veel van af ???

Oh oh. Wat een onzin weer.
Oh brother.

Spanksta als je zo door gaat moet je met een psycholoog gaan praten kerel en dat is niet synisch bedoeld!
Je bent er te obessief mee bezig kerel....maak gewoon 1x keer een eet- en trainingschema voor 6 weken en evalueer na die 6 weken.

Laat het los leer te ontspannen....

Alsje het niet wilt lezen blijf je rustig weg uit mn log.. Net of jij alles zo lekker doet.. Ik houd tenminste vol!

Gast, je loopt naar excuses te zoeken.
Als je zo bang bent voor een beetje buikvet dan kan je idd beter professionele hulp zoeken.

En ik hou niet vol? :rolleyes:

• #1.520
Spanksta als je zo door gaat moet je met een psycholoog gaan praten kerel en dat is niet synisch bedoeld!
Je bent er te obessief mee bezig kerel....maak gewoon 1x keer een eet- en trainingschema voor 6 weken en evalueer na die 6 weken.

Laat het los leer te ontspannen....

lol dat probeer ik zojuist duidelijk te maken.. dat ik dat ga doen.. Btw, eten gaat al stukken beter hoor!

Moet van het leven genieten als luie student die lekker vaak thuis is! Heerlijk eigenlijk!

Terug
Naar boven