XXL Nutrition

Spanksta gaat Loggen..!

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.521
Nix

Mag ik vragen waar je stress vandaan komt?

gwn eten spanksta wat maakt een buikje uit.. niemand ziet het want je draagt toch kleren?

Volhouden he, niet teveel nadenken over pilletjes pakken en kijk nu eens wat losjes tegen de training en de voeding aan. Je moet het allemaal zo ernstig niet nemen.

Ga maar zorgen maken over buikvet pas wanneer je de 16% ofzo aantikt bij een gewicht van 85kg+, tot die tijd: ETEN!

SpankSta, vind je een buikje echt zo erg?
Niet zoveel van aantrekken, als je fatsoenlijk eet kun je het allemaal omzetten in spiermassa. Ik zelf zal ook wel een buikje hebben als ik de 70 aantik, boeiend! Ik train het er wel vanaf.

Niet zoveel van aantrekken, als je fatsoenlijk eet kun je het allemaal omzetten in spiermassa. Ik zelf zal ook wel een buikje hebben als ik de 70 aantik, boeiend! Ik train het er wel vanaf.

Hehe, het wordt groter en groter, but who cares? Je raakt het toch kwijt. :P
Blijkbaar dringt dat niet zo goed door, en het is geen vet maar koolhydraten en vocht grotendeels als je het GOED doet. ;)

Excuse me?

lilium bedoelt het goed :-)

Inderdaad niet druk maken! Net als de rest zegt. Elke dag dat je in de spiegel kijkt (ja, ik kijk elke dag in de spiegel ik heb een spiegelkast :P) zul je jezelf anders zien. De ene keer zie je eindelijk waarvoor je traint, een andere keer vraag je je juist af waarom je traint...

Doorzetten, daar gaat 't om. Knallen zul je!

Bitchfight gaande hier?

Haha, stelletje chatsletjes, ga eens trainen!

77 pagina's

maar wordt hier ook getraind of wat

Wat? Snap je niet wat ik ermee bedoel of moet ik het spellen?

Wat "ze" bedoelen is dat vet niet op een manier getransformeerd kan worden in spier.

Iedereen begrijpt jou punt wel dat als je zwaarder wordt je met een goede trainings routine meer spier gaat aanzetten, maar ook vet gaat gainen bij een kcal overschot.

Spank jongen, maak je toch niet zo druk en ga geen pilletjes nemen voor zelf geconstateerde stress. Eet gewoon veel en clean, train hard op de juiste oefeningen (die moet je nu zo onderhand weten dunkt me) en je zal hoe dan ook progressie maken.

Terug
Naar boven