AndroidHealthClinic

Spanksta gaat Loggen..!

Jij hebt gewoon een winterdepressie Spank!! Hop in de zon liggen en vreten alsof je leven er vanaf hangt!! :) Je gaat je er steeds beter door voelen en trainen zal ook chiller gaan!! :D

Don't Worry, Be happy!!

Trainen is een hobby, het moet leuk blijven.
Als jij stress krijgt van je hobby is het een slecht teken.

Gewoon lekker trainen man, niet jezelf zo focussen op die oefeningen.. desnoods sluit je je dagboek hier. Als jij bepaalde krachtdoelen voor ogen hebt deze zomer bijvoorbeeld, en ze lukken niet; who cares? En wat eten betreft, gewoon eten wat goed voor je is en zo nu en dan niet schromen om een stuk chocolade,zak chips of friet te nemen. Ga je daar pas druk om maken als je 80 kilo ofzo weegt en 20%bf hebt..

Als je kijkt in de rest van het land en de wereld hoeveel mensen er aan zwaar overgewicht lijden... dan moet je jezelf echt totaal niet druk gaan maken als jij met je 65kilo vet denkt te zijn.

Lekker optimistisch blijven heh. De lente ligt op de loer. Geniet gewoon van je vrije tijd. Later als je 5dagen per week werkt, kinderen hebt en (gedwongen) bindingen met familie en kennisen wordt het allemaal een stuk lastiger. Dus take youre time.

Ok het is stress van het trainen dus, dacht van andere belangrijke zaken in je leven.

Wanneer je lol in je sport beleeft gaat het zoveel makkelijker. Geen zakken zout meer voor jou en laat die slakken verder met rust. ;)

Als je een buikje krijgt krijg je wss kans bij mijn vriendin, want seder dat ik abs heb een geen hou vast handles meer, krijg ik niet anders dan gezeik, je moet er wel het gezaag bij nemen, en vooral niet over eten en/of over trainen praten want dan heb je prijs...Das pas STRESS!!! pffffffff

Als je een buikje krijgt krijg je wss kans bij mijn vriendin, want seder dat ik abs heb een geen hou vast handles meer, krijg ik niet anders dan gezeik, je moet er wel het gezaag bij nemen, en vooral niet over eten en/of over trainen praten want dan heb je prijs...Das pas STRESS!!! pffffffff

Geen stress, gewoon een andere vriendin nemen!

Spank, gewoon doen waar je zin in hebt, en je goed bij voelt.
Dat geld voor je eten, zowel als voor je training.
Het is een hobby!
Niet al je tijd besteden aan schema's maken, en zitten piekeren.
Je weet wat de massa bouwende oefeningen zijn, en massa is wat je wilt.
Je vind het ook leuk om te cardio'en, doe dat dan gewoon.
Iedereen doet het op zijn eigen manier.
Laat het geen obsessie worden, heb er plezir an, en je zal zien dat resultaten niet uit zullen blijven! :thumb:

Suc6 jongen! :cool:

Geef d'r gewoon eens een goede beurt daar knappen ze van op, likken als lassie :p;):D

Post ff een foto dan kunnen we mee genieten ;)
heheh je was me net voor, hier zal ze wel blij mee zijn dat ze zo op het net staat.
Dikke t**ten = +

Trouwens er zit een knopje aan een vrouw als je die gebruikt is die strijkplank meteen verdwenen. :D

@ spanksta, sorry voor de foto in je topic :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.556
Training Maandag 9 Maart

Schema B

10 Minuten Crosstrainer
150 Kcal Lichter!

Squat (Filmpje * 2)
5 * 5 * 57,5 (+0) Even voor de zekerheid.. Woensdag verhogen!

MP (Filmpje)
5 * 5 * 32,5 (+2,5)

DL
3 * 5 * 70 (+5)

Chest/Tricep Dips
10 * BW
8 * BW
9 * BW

T-Bar Row
1 * 10 * 20
1 * 8 * 30
1 * 5 * 35
1 * 12 * 10

Trainingstijd: 60 Minuten Ex. W.U.

Conclusie:
Begon al wel zwaarder te worden, ik heb mezelf moeten inhouden niet meer oefeningen te gaan doen, kwas niet kapot..

Post ff een foto dan kunnen we mee genieten ;)
heheh je was me net voor, hier zal ze wel blij mee zijn dat ze zo op het net staat.
Dikke t**ten = +

Trouwens er zit een knopje aan een vrouw als je die gebruikt is die strijkplank meteen verdwenen. :D

Ah t'is toch niet te bloot....

Training Maandag 9 Maart

Schema B

10 Minuten Crosstrainer
150 Kcal Lichter!

Squat (Filmpje * 2)
5 * 5 * 57,5 (+0) Even voor de zekerheid.. Woensdag verhogen!

MP (Filmpje)
5 * 5 * 32,5 (+2,5)

DL
3 * 5 * 70 (+5)

Chest/Tricep Dips
10 * BW
8 * BW
9 * BW

T-Bar Row
1 * 10 * 20
1 * 8 * 30
1 * 5 * 35
1 * 12 * 10

Trainingstijd: 60 Minuten Ex. W.U.

Conclusie:
Begon al wel zwaarder te worden, ik heb mezelf moeten inhouden niet meer oefeningen te gaan doen, kwas niet kapot..

Goede training! Troost je het is helemaal niet nodig om kapot te zitten en toch je spieren te laten groeien.

Knopje staat op rood voor de moment...:D

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.560
hartelijk dank DB! Leuk dat je wel logjes bijft volgen! Volgende keer 60 Kilo squat.. dat gaat wat worden.. dit was al best zwaar!

Terug
Naar boven