MuscleMeat

Spieren Droog Maken

T T

Novice
Waardering
0
Halo ik had een vraagje over het droog maken van me spieren met name mijn buikspieren. Ik train nu al 2 maanden best wel intensief +- 4x per week 2 uur per dag.
Mijn vraag is hoe ik mijn buikspieren en biceps zo droog mogelijk kan maken en een hele lage vetpercentage kan krijgen ik ben 16 jaar ben 1,80 en weeg ong 84 kilo mijn lichaam is van zichzelf al breed dus ik wil niet al te dun worden maar meer mijn spieren droger maken zodat ik de effecten duidelijker zie.
Als iemand mij een goede training schema zou kunnen geven om mijn spieren droog te maken zou ik dat heel erg op prijs stellen, ik ben ook wel bereid om mijn eet gewoonte te verbeteren om mijn doel te bereiken
Alvast bedankt

T

search... en spieren maak je droog met een handoek

Halo ik had een vraagje over het droog maken van me spieren met name mijn buikspieren. Ik train nu al 2 maanden best wel intensief +- 4x per week 2 uur per dag.
Mijn vraag is hoe ik mijn buikspieren en biceps zo droog mogelijk kan maken en een hele lage vetpercentage kan krijgen ik ben 16 jaar ben 1,80 en weeg ong 84 kilo mijn lichaam is van zichzelf al breed dus ik wil niet al te dun worden maar meer mijn spieren droger maken zodat ik de effecten duidelijker zie.
Als iemand mij een goede training schema zou kunnen geven om mijn spieren droog te maken zou ik dat heel erg op prijs stellen, ik ben ook wel bereid om mijn eet gewoonte te verbeteren om mijn doel te bereiken
Alvast bedankt

T
Het is idd handig als je eerst wat gaat lezen hier! succes.

Cutten noemen ze dat. En daar is genoeg info over te vinden op dit forum. Belangrijkste is een goed voedingsschema (koolhydraatarm en eiwitrijk) en cardio.

Misschien eetgewoonte verbeteren idd of ander eetpatroon (sticky's), weet niet wat je nu p/d naar binnen werkt, hoeveel en wanneer. Cardio ook eens onder de loep nemen. Wanneer, hoeveel, misschien welke.
Post misschien eens een foto. Ben benieuwd naar je massa in twee maanden.