MuscleMeat

Spieren Droog Maken

T T

Novice
Waardering
0
Halo ik had een vraagje over het droog maken van me spieren met name mijn buikspieren. Ik train nu al 2 maanden best wel intensief +- 4x per week 2 uur per dag.
Mijn vraag is hoe ik mijn buikspieren en biceps zo droog mogelijk kan maken en een hele lage vetpercentage kan krijgen ik ben 16 jaar ben 1,80 en weeg ong 84 kilo mijn lichaam is van zichzelf al breed dus ik wil niet al te dun worden maar meer mijn spieren droger maken zodat ik de effecten duidelijker zie.
Als iemand mij een goede training schema zou kunnen geven om mijn spieren droog te maken zou ik dat heel erg op prijs stellen, ik ben ook wel bereid om mijn eet gewoonte te verbeteren om mijn doel te bereiken
Alvast bedankt

T

search... en spieren maak je droog met een handoek

Halo ik had een vraagje over het droog maken van me spieren met name mijn buikspieren. Ik train nu al 2 maanden best wel intensief +- 4x per week 2 uur per dag.
Mijn vraag is hoe ik mijn buikspieren en biceps zo droog mogelijk kan maken en een hele lage vetpercentage kan krijgen ik ben 16 jaar ben 1,80 en weeg ong 84 kilo mijn lichaam is van zichzelf al breed dus ik wil niet al te dun worden maar meer mijn spieren droger maken zodat ik de effecten duidelijker zie.
Als iemand mij een goede training schema zou kunnen geven om mijn spieren droog te maken zou ik dat heel erg op prijs stellen, ik ben ook wel bereid om mijn eet gewoonte te verbeteren om mijn doel te bereiken
Alvast bedankt

T
Het is idd handig als je eerst wat gaat lezen hier! succes.

Cutten noemen ze dat. En daar is genoeg info over te vinden op dit forum. Belangrijkste is een goed voedingsschema (koolhydraatarm en eiwitrijk) en cardio.

Misschien eetgewoonte verbeteren idd of ander eetpatroon (sticky's), weet niet wat je nu p/d naar binnen werkt, hoeveel en wanneer. Cardio ook eens onder de loep nemen. Wanneer, hoeveel, misschien welke.
Post misschien eens een foto. Ben benieuwd naar je massa in twee maanden.
Als je gaat cutten zou je wel eens wat mass kwijt kunnen raken.
Train je 2 uur per dag intensief aan het ijzer, of deed je al cardio?

• Topic Starter Topic Starter
Ja ik Kon Beter eerst de forums uitbundig lezen :P
Maar ik train 2 uur per dag 4x in de week toen in begon meestal 20 min cardio en dan spieren dan 15 min dan weer spieren en dan 20 min voor afkoeling maar laatste tijd ben ik helemaal gestopt met cardio en ben voornamelijk bezig met buik,biceps en triceps ik ga wel proberen om een andere eetpatroon aan te houden dus ik zou minder kalorieen naar binne moeten werken ? en mischien iets meer ander eten ofzo?
alvast bedankt

T'

zou gewoon plaspillen halen. droger kun je niet worden :evil:

Ja ik Kon Beter eerst de forums uitbundig lezen :P
Maar ik train 2 uur per dag 4x in de week toen in begon meestal 20 min cardio en dan spieren dan 15 min dan weer spieren en dan 20 min voor afkoeling maar laatste tijd ben ik helemaal gestopt met cardio en ben voornamelijk bezig met buik,biceps en triceps ik ga wel proberen om een andere eetpatroon aan te houden dus ik zou minder kalorieen naar binne moeten werken ? en mischien iets meer ander eten ofzo?
alvast bedankt

T'

En wat dacht je van Rug, Borst, Benen en Schouders, je hebt ze allemaal nodig. Train je alleen biceps, buik en triceps dan zal de kans op blessures toenemen doordat het lichaam uit balans raakt.

Ja dat train ik ook wel maar vooral biceps triceps en buik het meest maar om blessures en alles evenwichtig te houden train ik alles wle een beetje behalfe mijn benen is dat slecht omdat ik hoorde dat je door benen niet meer zou groeien train ik mijn benen niet,

plaspillen?? is dat sirieus of..??

T'

o btw sorry voor te snel poste voordat ik alles geleze heb ik ben door de forum wezen zoeken en heb mijn antwoord nu wel bijna helemaal beantwoord tog bedankt voor reacties (Y)

T'

Met meer spiermassa kun je ook meer definitie hebben, dus verkijk je niet op alleen een laag vet percentage.

Ja dat train ik ook wel maar vooral biceps triceps en buik het meest maar om blessures en alles evenwichtig te houden train ik alles wle een beetje behalfe mijn benen is dat slecht omdat ik hoorde dat je door benen niet meer zou groeien train ik mijn benen niet,

plaspillen?? is dat sirieus of..??

T'

Ik hoorde laatst dat je eter elke spiergroep kon laten zitten en alleen je traps moet trainen. Het is de shit om een dikke stierennek te hebben!!.
Daarna lekker breezah drinken op straat!!!

Zei Karl dat? ;)

kloontje?

nouja 2 uur lukt wel prima voor mij 4x in de week :P het is niet dat ik 2 uur intensief fitness ik doe zegmaar 30-50 min van de 2 uur warming up en cooling down en mischien 10 min roeien en de rest gwn biceps triceps buik borst enzo maar benen doe ik niet moet ik benen ook doen of niet ? want ik wil men benen eigenlijk niet trainen

Als je echt snel grote biceps wilt hebben, moet je 3 uur achter elkaar bicep curls doen.
Mocht je nog vragen hebben, pm dan Wesking. (ga naar ledenlijst en zoek op wesking)
Die heeft in zeer snelle tijd een armomvang van 43,5cm verkregen door deze training!

Ik ben altijd binnen een uur klaar met m'n krachttraining...

Terug
Naar boven