Fitness Seller

Spiergroei, doelen en realiteitszin

Eat, sleep and train like a beast so you become one - Anonymous ;)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Nu:
IMG_20140330_095417.jpg

Zoek de zeven verschillen:
1 broek weg
2 baard getrimd
3 deur erbij
4 kappertje geweest
5....
6....
7....

• Topic Starter Topic Starter
Nu:

Zoek de zeven verschillen:
1 broek weg
2 baard getrimd
3 deur erbij
4 kappertje geweest
5....
6....
7....

Nou dat is dus ook precies waarom ik het vraag... ik zie geen vooruitgang... en dat lig dus ergens aan....

Ik zie uit verschillende antwoorden al dat mijn eten als eerste nog meer omhoog moet.. Dus gaat voor deze week dan ook naar 2800 rust en 3000 trainen... Kom ik dan na een week nog niet aan, dan zal ik nog een stap omhoog gaan..

Laten we daar maar mee beginnen

@ovosnovo knap hoor dat je een foto gegoogl'ed hebt uit 2005..... Maar ik ga graag op een normale manier door met dit topic, daarin is ook een positieve bijdrage van jou welkom.

Je trainschema slaat nergens op, als ik jou was zou ik me wat beter inlezen.

Succes!

Hij heeft hier wel een punt.

Je zou in overweging kunnen nemen om 3x per week een full body workout te doen met alleen zware compound oefeningen.

En eigenlijk helemaal geen andere sporten naast je krachttraining zou optimaal zijn voor spiergroei. Door dat gevoetbal zit je je herstel ernstig in de weg.

Een kwestie van prioriteiten stellen ;)

Nou dat is dus ook precies waarom ik het vraag... ik zie geen vooruitgang... en dat lig dus ergens aan....

Ja, je doet teveel en eet te weinig.

Hij heeft hier wel een punt.

Je zou in overweging kunnen nemen om 3x per week een full body workout te doen met alleen zware compound oefeningen.

En eigenlijk helemaal geen andere sporten naast je krachttraining zou optimaal zijn voor spiergroei. Door dat gevoetbal zit je je herstel ernstig in de weg.

Een kwestie van prioriteiten stellen ;)

Ja, je doet teveel en eet te weinig.

Tuurlijk heeft hij een punt, het gaat alleen om de manier waarop hij iets brengt.

Dat eten was me inmiddels duidelijk geworden. Gewoon meer eten. en dan zelfs nog meer na een intensieve wedstrijd of training.

We gaan even kijken wat er dan gebeurt.

Tuurlijk heeft hij een punt, het gaat alleen om de manier waarop hij iets brengt.

Dat eten was me inmiddels duidelijk geworden. Gewoon meer eten. en dan zelfs nog meer na een intensieve wedstrijd of training.

Imo heeft het geen meerwaarde om op dagen dat je traint meer te eten. Rustdagen zijn hersteldagen en je bouwt een energiebuffer op voor de volgende training.

Ik schat in dat je makkelijk 3500 kcal. per dag kan gaan eten en na een maand evalueren in de spiegel en op de weegschaal. Een week is imo te kort.

Btw. als je vindt dat Ovosnovo een punt heeft mbt je routine, waarom verander je dat dan niet..?

Imo heeft het geen meerwaarde om op dagen dat je traint meer te eten. Rustdagen zijn hersteldagen en je bouwt een energiebuffer op voor de volgende training.

Ik schat in dat je makkelijk 3500 kcal. per dag kan gaan eten en na een maand evalueren in de spiegel en op de weegschaal. Een week is imo te kort.

Btw. als je vindt dat Ovosnovo een punt heeft mbt je routine, waarom verander je dat dan niet..?

Ik zeg niet dat ik dat niet ga aanpassen toch ? Zoals hij stelt moet ik mij misschien wat beter inlezen op dat gebied. en ik wil graag mijn voeding eerst op orde hebben voordat ik die andere stap erbij pak.

Ik waardeer al jullie input en doe er ook zeker wat mee! Anders had ik er niet om moeten vragen :-)

Het is nu een kwestie van alle adviezen bundelen tot 1 advies wat geschikt is voor mij

Excuses daarvoor, ik kan me voorstellen dat het niet leuk overkwam.

Je kunt ook zoiets doen http://stronglifts.com/madcow/5x5_Program/5x5_intermediate_v0.3.zip
dan hoef je zelf nergens over na te denken en moet je gewoon doen wat op papier staat.

Ivo heeft gelijk. Je lijkt een stuk ouder dan je bent.
daarom enkele van Silentio's secret beauty tips:

1) je haarlijn is te fel naar achter doorgetrokken, ik zou die laatste plukjes er gewoon allemaal afscheren. ( volgens de golden rule: volle haarbos > volledig kaal > half kaal)
2) trim die baard wat beter af
3) veet over de rest van het lichaam
4) eventueel wat geëpileer van de wenkbrauwen (geen noodzaak aangezien je nog geen monobeauw hebt, wel als je full metro wil gaan anno 2014)
5) een goeie nacht en dagcreme incl voldoende nachtrust

Ivo heeft gelijk. Je lijkt een stuk ouder dan je bent.
daarom enkele van Silentio's secret beauty tips:

1) je haarlijn is te fel naar achter doorgetrokken, ik zou die laatste plukjes er gewoon allemaal afscheren. ( volgens de golden rule: volle haarbos > volledig kaal > half kaal)
2) trim die baard wat beter af
3) veet over de rest van het lichaam
4) eventueel wat geëpileer van de wenkbrauwen (geen noodzaak aangezien je nog geen monobeauw hebt, wel als je full metro wil gaan anno 2014)
5) een goeie nacht en dagcreme incl voldoende nachtrust

Dude punt 3 4 en 5 zijn voor vrouwelijke homo's die coïtus hebben met mannen.

Duuussss :-) En bedankt voor de beauty tip he :-)

Laten we eerst maar eens voor spiermassa zorgen. Dan zal ik eens na denken over jullie tips ;-)

Is dat achter een bal aan rennen echt belangrijk voor je..?

5x5 compounds.
10-15 reps op ''accessory'' exercise.

Voeding voldoende koolhydraat (60-70%) zeker wel. 15-20% eiwit en vet.

Probeer voor het slapen gaan nog wat extra koolhydraten te pakken met een beetje eiwit. Je verbrand veel na een avondtraining (kracht of voetbal, whatever), dus wees niet bang om op zo'n tijdstip nog een meal van 500 kcal te pakken.

Heel kort ? Ja :-)

---------- Toegevoegd om 18:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:08 ----------

Ja, moet hem alleen even goed doorlezen omdat ik er zo op het eerste oog niet alles van snap.

Op zich hoef je niks te lezen alleen die gele vakjes invullen, dan berekend hij automatisch wat je moet doen.

Hoe bepaal je wat een goed test weight is en het aantal reps ermee ?

Dat snap ik :-) Maar ik kan misschien wel 30 x 12
of 60 x 5

vandaar de vraag wat is goed

Kijk als jij zegt houd 10 reps aan en kijk wat je max gewicht is.. Dan is het easy natuurlijk..

Dat snap ik :-) Maar ik kan misschien wel 30 x 12
of 60 x 5

vandaar de vraag wat is goed

Kijk als jij zegt houd 10 reps aan en kijk wat je max gewicht is.. Dan is het easy natuurlijk..

Dat maakt dus niet uit omdat je het gewicht en de reps moet invullen en daarna gaat hij uitrekenen wat je schema zal zijn.

POTVERDORIE

Terug
Naar boven