Trainn
Cool Novice
- Waardering
- 6
- Lengte
- 1m98
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nu:
Zoek de zeven verschillen:
1 broek weg
2 baard getrimd
3 deur erbij
4 kappertje geweest
5....
6....
7....
Je trainschema slaat nergens op, als ik jou was zou ik me wat beter inlezen.
Succes!

Nou dat is dus ook precies waarom ik het vraag... ik zie geen vooruitgang... en dat lig dus ergens aan....
Hij heeft hier wel een punt.
Je zou in overweging kunnen nemen om 3x per week een full body workout te doen met alleen zware compound oefeningen.
En eigenlijk helemaal geen andere sporten naast je krachttraining zou optimaal zijn voor spiergroei. Door dat gevoetbal zit je je herstel ernstig in de weg.
Een kwestie van prioriteiten stellen
Ja, je doet teveel en eet te weinig.
Tuurlijk heeft hij een punt, het gaat alleen om de manier waarop hij iets brengt.
Dat eten was me inmiddels duidelijk geworden. Gewoon meer eten. en dan zelfs nog meer na een intensieve wedstrijd of training.
We gaan even kijken wat er dan gebeurt.
Imo heeft het geen meerwaarde om op dagen dat je traint meer te eten. Rustdagen zijn hersteldagen en je bouwt een energiebuffer op voor de volgende training.
Ik schat in dat je makkelijk 3500 kcal. per dag kan gaan eten en na een maand evalueren in de spiegel en op de weegschaal. Een week is imo te kort.
Btw. als je vindt dat Ovosnovo een punt heeft mbt je routine, waarom verander je dat dan niet..?
Tuurlijk heeft hij een punt, het gaat alleen om de manier waarop hij iets brengt.
Dat eten was me inmiddels duidelijk geworden. Gewoon meer eten. en dan zelfs nog meer na een intensieve wedstrijd of training.
We gaan even kijken wat er dan gebeurt.
Ivo heeft gelijk. Je lijkt een stuk ouder dan je bent.
daarom enkele van Silentio's secret beauty tips:
1) je haarlijn is te fel naar achter doorgetrokken, ik zou die laatste plukjes er gewoon allemaal afscheren. ( volgens de golden rule: volle haarbos > volledig kaal > half kaal)
2) trim die baard wat beter af
3) veet over de rest van het lichaam
4) eventueel wat geëpileer van de wenkbrauwen (geen noodzaak aangezien je nog geen monobeauw hebt, wel als je full metro wil gaan anno 2014)
5) een goeie nacht en dagcreme incl voldoende nachtrust
Duuussss :-) En bedankt voor de beauty tip he :-)
Laten we eerst maar eens voor spiermassa zorgen. Dan zal ik eens na denken over jullie tips ;-)
Is dat achter een bal aan rennen echt belangrijk voor je..?
Heel kort ? Ja :-)
---------- Toegevoegd om 18:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:08 ----------
Ja, moet hem alleen even goed doorlezen omdat ik er zo op het eerste oog niet alles van snap.
Hoe bepaal je wat een goed test weight is en het aantal reps ermee ?
Dat snap ik :-) Maar ik kan misschien wel 30 x 12
of 60 x 5
vandaar de vraag wat is goed
Kijk als jij zegt houd 10 reps aan en kijk wat je max gewicht is.. Dan is het easy natuurlijk..