- Waardering
- 12
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 102kg
- Vetpercentage
- 18%
Ik had op een ander forum (geen bb-forum) een kleine disscussie met een persoon die vond dat het volgende schema een goede workout omschreef:
dag1: borst,voorkantschoud_ers beetje triceps
dag2:rug achterkant schouders beetje biceps
dag3: buikspieren
dag4: benen
dag5: armen en zijkant schouders
dag6: rust
en dan weer van voor af aan
Ik heb hem geadviseerd:
dag 1: Borst + Triceps
dag 2: Rug + Biceps
dag 3: Benen
dag 4: Schouders
dag 5: Buik, Nek, Onderarmen
Niet dat ik hem het ideale schema voorschrijf, maar ik vond het zo vreemd dat ie bepaalde spiergroepen (voornamelijk de kleinde) heeft onderverdeeld en op meerdere dagen traint. Dus in plaats van een spiergroep helemaal te pakken, eerst de voorkant, dan .... ach jullie zien het ook wel.
Het gaat me er niet om of ik gelijk heb, maar is het uberhaupt mogelijk een kleine of grote spiergroep in zijn geheel te splitsen (subgroeperen) en verspreid over de week te trainen?
Leek me nogal vreemd iig.
Greetz
dag1: borst,voorkantschoud_ers beetje triceps
dag2:rug achterkant schouders beetje biceps
dag3: buikspieren
dag4: benen
dag5: armen en zijkant schouders
dag6: rust
en dan weer van voor af aan
Ik heb hem geadviseerd:
dag 1: Borst + Triceps
dag 2: Rug + Biceps
dag 3: Benen
dag 4: Schouders
dag 5: Buik, Nek, Onderarmen
Niet dat ik hem het ideale schema voorschrijf, maar ik vond het zo vreemd dat ie bepaalde spiergroepen (voornamelijk de kleinde) heeft onderverdeeld en op meerdere dagen traint. Dus in plaats van een spiergroep helemaal te pakken, eerst de voorkant, dan .... ach jullie zien het ook wel.
Het gaat me er niet om of ik gelijk heb, maar is het uberhaupt mogelijk een kleine of grote spiergroep in zijn geheel te splitsen (subgroeperen) en verspreid over de week te trainen?
Leek me nogal vreemd iig.
Greetz